Tnx! Ik weet het wel maar ik heb er altijd al een hekel aan gehad aan dat conditiewerk Maar deze winter zal ik er echt aan moeten geloven.
Da's geen instelling he ouwe, zorg dat je het leuk gaat vinden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx! Ik weet het wel maar ik heb er altijd al een hekel aan gehad aan dat conditiewerk Maar deze winter zal ik er echt aan moeten geloven.
Da's geen instelling he ouwe, zorg dat je het leuk gaat vindenof zoek iets wat je leuk vind..
Tnx man, ik ben echt van plan om niets anders te doen dan op de bank liggen en eten.![]()

Probeer aan je conditie te werken in de vorm van een onderdeel training.
Wat spullen om een laadrace mee te doen heb je zo gevonden, maak een slee om aan te trekken (europallet met wat zware troep en een sleepkabel eraan).
Ga in de gym deads of clean&press op reps binnen 60 of 90 sec. doen.
En probeer een paar anderen te vinden om samen met je die trainingen te doen.
Dat helpt ontzettend, het is dan veel "leuker" (doodgaan van zuurstofgebrek is nooit leuk) als gewoon dom lopen of fietsen, je kunt mekaar opjutten en gaat veel dieper als wanneer je alleen op je hometrainer zit.
). Of mijn trainingsmaatje nou meedoet of niet maakt niet zo heel veel uit want ik heb niet zoveel problemen om mezelf te motiveren en ik heb ook nog wel wat andere mensen in mijn buurt die mij tot het uiterste weten te drijven.

Valt me nu net pas op.
Waar is de vid van de laadrace?
Kan ik mezelf tenminste ook nog even zien rennen.
).ey lul waar blijft de foto
kerel je moet je rust wel pakken he?..
heb zelf vandaag ook nog getraind dus
maar succes morgen bro!! hoop t beste voor je![]()

Dat staat tussen de filmpjes in: Het bestand was te groot om op you tube te zetten (lees: Ik was te langzaam waardoor het filmpje te lang was).
PM anders even je emailadres dan stuur ik het filmpje naar je toe.

)
)
)