Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.622
Da's geen instelling he ouwe, zorg dat je het leuk gaat vinden :thumbs: of zoek iets wat je leuk vind..

Maar ik hoef iets niet leuk te vinden hoor om het ook echt te doen. Zolang ik er de noodzaak van in zie is dat genoeg reden om vol te houden. En die noodzaak is er.........

Probeer aan je conditie te werken in de vorm van een onderdeel training.
Wat spullen om een laadrace mee te doen heb je zo gevonden, maak een slee om aan te trekken (europallet met wat zware troep en een sleepkabel eraan).
Ga in de gym deads of clean&press op reps binnen 60 of 90 sec. doen.
En probeer een paar anderen te vinden om samen met je die trainingen te doen.
Dat helpt ontzettend, het is dan veel "leuker" (doodgaan van zuurstofgebrek is nooit leuk) als gewoon dom lopen of fietsen, je kunt mekaar opjutten en gaat veel dieper als wanneer je alleen op je hometrainer zit.

• #2.625
  • #2.626
Probeer aan je conditie te werken in de vorm van een onderdeel training.
Wat spullen om een laadrace mee te doen heb je zo gevonden, maak een slee om aan te trekken (europallet met wat zware troep en een sleepkabel eraan).
Ga in de gym deads of clean&press op reps binnen 60 of 90 sec. doen.
En probeer een paar anderen te vinden om samen met je die trainingen te doen.
Dat helpt ontzettend, het is dan veel "leuker" (doodgaan van zuurstofgebrek is nooit leuk) als gewoon dom lopen of fietsen, je kunt mekaar opjutten en gaat veel dieper als wanneer je alleen op je hometrainer zit.

Ik weet wat ik moet doen Tom en ik heb mijn plan al klaar (TOPSECRET natuurlijk :D). Of mijn trainingsmaatje nou meedoet of niet maakt niet zo heel veel uit want ik heb niet zoveel problemen om mezelf te motiveren en ik heb ook nog wel wat andere mensen in mijn buurt die mij tot het uiterste weten te drijven.

• #2.627
HG-onderdeeltraining vanmiddag:

Ik weet het, ik zou rust houden maar dat kon ik natuurlijk weer niet......dus ik ben nog maar even soepel los gaan draaien met de hamer en nog even mijn techniek checken voor morgen.

Hamerslingeren (licht, 7,25kg):
12 worpen, afstanden allemaal rond de 25,0m

Lekker soepel gedraaid en zover mogelijk achterover gehangen en lekker meebewogen met de hamer. Nu maar hopen dat het morgen ook wil lukken met de zware hamer.

Nu ga ik weer lekker op de bank liggen en wat te eten bestellen :D

train je nou eigenlijk nog in de gym, of alleen nog maar op onderdelen? of post je je gym trainingen gewoon niet meer?

• #2.629
Vanaf maandag ben ik weer in de gym te vinden maar ik heb de laatste tijd een vrij druk wedstrijdschema gehad (deze week alleen al 4 wedstrijden) dus ik had even geen tijd jammer genoeg.
En ik wilde ook mijn soepelheid behouden voor de laatste wedstrijden (heeft alleen niet echt geholpen behalve bij het steen-/kogelstoten).

Maar maandag ga ik weer knallen!!!! :D

gafe filmpjes. Je bent echt massief idd, kracht is wel aanwezig en je ziet duidelijk dat je het laat afweten op conditie. Met wat verbetering daar kom je stuk verder. Ik zou idd wat Tom zegt onderdelen in circuit vorm gaan oefenen. Het is niet zo zeer pure Aerobische conditie meer training van het melkzuursysteem.

• #2.631
Tnx! Ja, ik ben net een soort tank, hahaha! Ik ga na het wedstrijdseizoen echt hard aan de slag om mijn conditie te verbeteren want dit mag nooit meer gebeuren. Maar ik heb nu ook aan sterkste man-wedstrijden kunnen proeven en ik vond het een waanzinnige ervaring. Het is compleet verschillend van highland games.

Valt me nu net pas op.
Waar is de vid van de laadrace?
Kan ik mezelf tenminste ook nog even zien rennen.

ey lul waar blijft de foto:P:P

kerel je moet je rust wel pakken he?:)..
heb zelf vandaag ook nog getraind dus:P:P
maar succes morgen bro!! hoop t beste voor je:)

• #2.634
Valt me nu net pas op.
Waar is de vid van de laadrace?
Kan ik mezelf tenminste ook nog even zien rennen.

Dat staat tussen de filmpjes in: Het bestand was te groot om op you tube te zetten (lees: Ik was te langzaam waardoor het filmpje te lang was :D).

PM anders even je emailadres dan stuur ik het filmpje naar je toe.

• #2.635
  • #2.637
Finale NK Highland Games:

Ik was vanmorgen van plan om vandaag nog 1 keer te knallen om het NK-seizoen goed af te sluiten voor mezelf. Helaas mocht het voor de 4e keer op rij niet zo zijn en presteerde ik onder de maat.
Ik denk dat het allemaal een beetje teveel is geweest qua trainen en wedstrijden en dat de koek een beetje op is. Deze wedstrijd was mijn 4e in 1 week tijd en dat heeft me een beetje opgebroken. Op zich zouden Stah en ik in dit deelnemersveld toch al om de laatste 2 plaatsen strijden en ik zit er dan ook niet zo mee dat ik als laatste ben geeindigt maar ik had graag wat betere afstanden gegooid want mijn afstanden zijn de laatste weken alleen maar slechter geworden.

Hamerslingeren, 10kg: 18,72m

Weight for distance, 12,7kg: 14,04m (mijn slechtste afstand dit seizoen :mad:)

Steenstoten, 10kg: 8,84m (het enige onderdeel dat ik standaard van Stah kan winnen ;))

Caber toss, 6,00m: 45 graden (dat was dan op zich weer niet zo slecht)

Weight for height, 25kg: Geen score omdat ik hem niet over de aanvangshoogte van 3,70m kreeg (WTF!!! :eek::fire:)

Conclusie: Ik heb mezelf verschrikkelijk in de steek gelaten en ik zal er nu nog veel harder tegenaan moeten. Eerst even wat rust pakken en dan trainen, trainen, trainen enneh...o ja TRAINEN!

TRAIN ZE OUWE !

Maar kijk eens naar de winst die we dit jaar hebben geboekt, volgend jaar weer beter. Wij zijn ook geen 20 meer, dus gaat het allemaal ook niet zo gemakkelijk. Hetwas ook een lang seizoen, en is nog niet helemaal klaar :eek:

Ook ik had weer een goede offday, pap in m'n benen en misselijk, dus waardeloze afstanden... Maar net weer genoeg....;)

• #2.639
Oh maar we hebben zeker een goede vooruitgang geboekt het afgelopen jaar en daar ben ik ook zeer tevreden mee hoor (zeker met mijn PR's) maar het is de dalende lijn naar het einde van het seizoen toe waar ik van baal. Ik heb gewoon te vroeg gepiekt en dan kan je dat niet vasthouden tot het einde van het seizoen en dat is gewoon zonde.

ik ken dat.........:(

ga douze en noh wat meer eten ;)
terusten !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven