AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Spreek je later!

Oh maar we hebben zeker een goede vooruitgang geboekt het afgelopen jaar en daar ben ik ook zeer tevreden mee hoor (zeker met mijn PR's) maar het is de dalende lijn naar het einde van het seizoen toe waar ik van baal. Ik heb gewoon te vroeg gepiekt en dan kan je dat niet vasthouden tot het einde van het seizoen en dat is gewoon zonde.

beetje rekening meehouden voor het volgende seizoen dan ;)

• #2.644
Ik moet vandaag over een uurtje bij mijn nieuwe baas gaan beginnen met werken maar wat ben ik naar de klote, hahaha!. Nu heb ik wel overal spierpijn :(

jammer weer van sommige onderdelen, toch nog de stone kunnen winnen van stah, das dan wel weer lekker natuurlijk :D

succes vandaag bij je nieuwe baas! ik heb ook spierpijn.. in mn biceps :gay: al vanaf vrijdag heb ik spierpijn (heb ze gewoon echt vergeten of ik was moe van mn training en daarom dus maanden niet getraind)

De caber was dan toch nog weer netjes.
Maar de rest zijn we idd beter gewend van je, 14,04 op WFD is echt bedroevend :treuren:

Maar je lichaam is nu ook volledig uitgezogen na zoveel wedstrijden, en aan rust ben je nu toch wel toe.
Ik merkte van de week vrij weinig na de Hoekse Waard, maar vannacht voelde ik de tol van elke week een wedstrijd de afgelopen maand op mijn nachtdienst.
Je lichaam heeft dan echt 7-10 dagen off nodig om alles te herstellen (vooral pezen en gewrichten)

• #2.650
De caber was dan toch nog weer netjes.
Maar de rest zijn we idd beter gewend van je, 14,04 op WFD is echt bedroevend :treuren:

Maar je lichaam is nu ook volledig uitgezogen na zoveel wedstrijden, en aan rust ben je nu toch wel toe.
Ik merkte van de week vrij weinig na de Hoekse Waard, maar vannacht voelde ik de tol van elke week een wedstrijd de afgelopen maand op mijn nachtdienst.
Je lichaam heeft dan echt 7-10 dagen off nodig om alles te herstellen (vooral pezen en gewrichten)

Zo zie je maar wat vermoeidheid en te vroeg pieken in het seizoen pieken met je doet.
Maar goed, daar ga ik wat aan doen.

Laatst bewerkt:
  • #2.651
Training vanavond:

Mijn eerste behoorlijke gymtraining na weken. Ik heb wel met lichte gewichten getraind maar ik heb de nadruk op volume en snelheid gelegd.

Incline bench press:
1 x 10 x 60
1 x 10 x 70
1 x 10 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100

Dumbbell flyes:
2 x 10 x 26
2 x 8 x 28
1 x 8 x 30

Militairy press (strict):
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50
1 x 10 x 60
1 x 8 x 70
1 x 6 x 80

Side raises:
3 x 10 x 14

French press:
3 x 10 x 40

Push down:
3 x 10 x 45

Ik weet het, het zijn pussyweights maar het was ook een beetje bedoelt om er weer in te komen :D

Haha pussyweights :rolleyes: goeie training toch, zal wel weer ff inkomen zijn na paar weken enkel events / wedstrijden.

• #2.654
toch nette training viking, wanneer ga je pr's strooien? :D:D

Tnx, de (wedstrijd)PR's zullen moeten wachten tot volgend seizoen denk ik want er komen nog maar twee officiele games maar daar zal het niet meer gebeuren denk ik. Ik heb mijn piek echt ernstig verkeerd getimed.

• #2.655
Haha pussyweights :rolleyes: goeie training toch, zal wel weer ff inkomen zijn na paar weken enkel events / wedstrijden.

Tis wel weer even wennen maar ik heb de gym echt ernstig gemist dus het voelde wel goed (alsof je weer thuis komt).

He je flipte tegen 1 van mn beste vrienden en trainingsmaatje!

Ik bedoel wheelflippen lol.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven