- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh maar we hebben zeker een goede vooruitgang geboekt het afgelopen jaar en daar ben ik ook zeer tevreden mee hoor (zeker met mijn PR's) maar het is de dalende lijn naar het einde van het seizoen toe waar ik van baal. Ik heb gewoon te vroeg gepiekt en dan kan je dat niet vasthouden tot het einde van het seizoen en dat is gewoon zonde.

beetje rekening meehouden voor het volgende seizoen dan![]()

jammer weer van sommige onderdelen, toch nog de stone kunnen winnen van stah, das dan wel weer lekker natuurlijk![]()

jammer weer van sommige onderdelen, toch nog de stone kunnen winnen van stah, das dan wel weer lekker natuurlijk![]()
De caber was dan toch nog weer netjes.
Maar de rest zijn we idd beter gewend van je, 14,04 op WFD is echt bedroevend
Maar je lichaam is nu ook volledig uitgezogen na zoveel wedstrijden, en aan rust ben je nu toch wel toe.
Ik merkte van de week vrij weinig na de Hoekse Waard, maar vannacht voelde ik de tol van elke week een wedstrijd de afgelopen maand op mijn nachtdienst.
Je lichaam heeft dan echt 7-10 dagen off nodig om alles te herstellen (vooral pezen en gewrichten)

toch nette training viking, wanneer ga je pr's strooien?![]()
Haha pussyweightsgoeie training toch, zal wel weer ff inkomen zijn na paar weken enkel events / wedstrijden.
He je flipte tegen 1 van mn beste vrienden en trainingsmaatje!
what happened?He je flipte tegen 1 van mn beste vrienden en trainingsmaatje!

typisch é, 1ste dag trug in de gym en al tegen mensen flippen, zekers nog met dumbbells staan gooien etc![]()