XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ga je de cardio nu ook opbouwen? Of ga je eerst proberen het te blijven volhouden :P :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.702
Aaaiiii....dat is wel een heel directe vraag maar het antwoord is simpel.

Opgeven is geen optie.....en ik zal zeker verder gaan opbouwen want ik moet echt wat aan mijn conditie verbeteren.

• #2.703
Ik heb me vandaag afgemeld voor de sterkste man van Landsmeer omdat ik me niet goed voel. ik denk echt dat ik teveel wedstrijden gedraaid heb de laatste tijd.

Nu maar hopen dat ik me zondag goed genoeg voel voor de highland game in Almelo. Dat is zo'n beetje de laatste kans om nog eens PR's te gooien alhoewel ik dat niet verwacht zoals ik me nu voel maar we zien wel.

Jammer man, veel succes zondag iig!

• #2.705
Ja vind ik ook maar ik trek het echt niet om twee wedstrijden te draaien zoals ik me nu voel. Ik weet niet eens of het zondag wel gaat lukken.

jammer, maar van de andere kant weer een potentiele tegenstander minder.. :D

MIETJEEUUUHH:P:P

grapje jacco!!:)
zonde dat je niet mee doet man:)
njah zo is dr toch een tegenstander afgevallen!!:)..
sterkte jacco;)

• #2.708
Jammer dat je je k*t voelt, ik heb al de ganse dag krampen en voel me echt mottig, doch paar PRs geevenaard / gezet vandaag :eyebrow:
Nja als het echt niet gaat moet je rusten hé :) Je hebt wel serieus doorgedaan de laatste weken dus dat zal zich wel wreken nu.

• #2.710
Het komt misschien ook wel een beetje door mijn nieuwe baan. Ik ben afgelopen maandag weer fulltime gaan werken (sinds 8 maanden) en het is geen fysiek zware baan maar het is toch weer even wennen. Zeker omdat ik deze week ook weer in de gym ben gaan trainen.

Hmmm, das zeker een aanslag voor je ritme!

is zeker wennen, ik ga nou sinds 2 weken weer naar school na mn vakantie en moet ook wennen aan het ritme van vroeg opstaat en present op je school en werk zijn!

• #2.713
Vanmorgen met een vervelend gevoel wakker geworden. Toch wel heel erg jammer dat ik vandaag niet mee doe in Landsmeer. Damn!

Nou ja vandaag maar lekker rusten en dan maar kijken hoe het morgen gaat.
Het zou leuk zijn als ik me goed voel voor de highlandgame in Almelo.

je kan nog de auto inspringen !

• #2.715
Helaas Stah, ik had nog wat andere dingen te doen......:(

• #2.717
Zo is het maar net! Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Hehe en als je conditie omhooggaat pak je iedereen in die c klasse.
Hoeksewaard is geen goed vergelijkingsmateriaal is teveel op uithoudingsvermogen wel jammer eigenlijk..

• #2.719
Laten we het hopen! Aan de kracht zal het niet liggen denk ik maar ik hoop volgend jaar ook nog wel een B-wedstrijd mee te pakken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven