AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Helaas moest ik mijn maatje Stah deze keer toch voor laten gaan op de steen

Zeg dat nog eens :D

maaruh, THE BATTLE GOES ON !

Speciaal voor ons wordt er een 'kampioenschap Midden Nederland' in Amersfoort georganiseerd. Deelnemers: STAHMIXSON en VIKING.

Komt allen !

Wout heeft er een demonstratie en ons gevraagd om te 'assisteren'. Het is de bedoeling om er volgend jaar voopr het NK te staan ! Wij moeten dus even de show maken :) Nadere info volgt !

Zeg ik tegen stah zaterdag dat ie meer z'n best moet doen op de steen, doet ie het nog ook! :eek:

Jammer dat je er zo doorheen zit man, zit je motivatie nog wel goed?

Clash of the titans!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.745
Zeg ik tegen stah zaterdag dat ie meer z'n best moet doen op de steen, doet ie het nog ook! :eek:

Jammer dat je er zo doorheen zit man, zit je motivatie nog wel goed?

Hij deed misschien niet beter zijn best maar ik presteerde gewoon minder omdat mijn knie verrot is maar dat komt wel weer goed joh! ;)

Op zich zit het wel goed met mijn motivatie hoor! Het is meer lichamelijk dat het even tegenzit. Mijn knie, wat massa kwijt, te lang niet in de gym geweest en meer van dat soort dingetjes.

Ik zal voortaan wel een knieband moeten gaan gebruiken want zonder gaat denk ik niet meer want ik heb er al wat langer last van. De laatste 5 wedstrijden heb ik steeds steken in mijn knie gehad en dat hij daarna stijf werd.

Maar geloof me, na een beetje rust ben ik er weer helemaal klaar voor.

• #2.746
Training vanavond:

Nog een beetje uit de losse hand getraind maar wel de gewichten weer iets opgevoerd bij een hoger volume. Alle setjes zijn met een minimum aan rust en snel uitgevoerd.

Bench press:
1 x 10 x 80
1 x 10 x 100
1 x 10 x 110
1 x 8 x 120
1 x 8 x 130

Dumbbell flyes:
2 x 10 x 28
3 x 8 x 30

Incline press:
4 x 10 x 60
1 x 8 x 60
1 x 7 x 60
1 x 6 x 60

Triceps pushdown:
1 x 10 x 40
1 x 10 x 45
1 x 10 x 50
1 x 6 x 55

French press:
3 x 10 x 30

Na de training zat alles vol en was ik aardig kapot door het hoge tempo.

Lage gewichten voor jouw doen, kom kom

• #2.748
Klopt, maar ik ben rustig aan het opbouwen ne ik ben nu meer conditioneel bezig. Maar geen zorgen.....de gewichten gaan snel weer stijgen naar het normale niveau!

Wat doe jij toch voor die bank hehe.
Squat en dl zit ik niet zover onder je maar met bank toch wel 100 kg lol.

• #2.750
haha.. gaat goed man!!:)

• #2.752
Tnx!

• #2.756
Gelukkig wel! :p

Na een tijd kijk ik weer eens in je log en dan zie ik zo'n zwakke training!? Nou nou nou, je stelt me zwaar teleur...

:jk::D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven