XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.125
Helaas wel!

gaat redlijk jaccootje:P

Lekker hoor, maak is een filmpje van je GM's...ben nog steeds opzoek naar de juiste techniek

(vandaag op high box 8-12cm boven paralel 2x260kg gedaan = trots :) )

• #3.128
Lekker hoor, maak is een filmpje van je GM's...ben nog steeds opzoek naar de juiste techniek

(vandaag op high box 8-12cm boven paralel 2x260kg gedaan = trots :) )

Ik wile er binnenkort best wel een filmpje van maken maar ik weet niet of je mij nou als voorbeeld moet nemen voor de juiste techniek want ik ben van het type "van dik hout zaagt men planken", "met de botte bijl" enz. :D

Niet representatief voor de gemiddelde DBB member zeg maar.

Hoever zak je voorover met GM's? , ik kan me voorstellen dat je hetzelfde euvel als mij hebt als je helemaal horizontaal gaat, dat de baar over je achterhoofd rolt (auw :D)

Boxsquats zijn niet slecht, maar ik kan gewoon meedoen met die sets,dat zegt denk ik genoeg over hoe licht jij ze dan vindt.
Als je nu niet méér last van je knie gekregen hebt kun je gewoon weer gaan knallen :D

• #3.130
Hahaha, nee niet echt denk ik!

Ik ga niet helemaal horizontaal maar ik denk dat als ik het in graden moet aangeven dat mijn bovenlichaam ongeveer een hoek van 10 graden maakt met de grond.

Die boxsquats waren ook niet echt zwaar (vanaf 190/200 begint het zwaar te worden).
Op zich had ik vandaag niet echt meer last bvan mijn knie maar hij voelt nog steeds niet stabiel aan.

Ik wile er binnenkort best wel een filmpje van maken maar ik weet niet of je mij nou als voorbeeld moet nemen voor de juiste techniek want ik ben van het type "van dik hout zaagt men planken", "met de botte bijl" enz. :D

Maak nou maar, ik ben van hetzelfde soort beetje cheat is niet erg...als het maar nut heeft (als in gewicht> vorm) of het de uitvoering voor jouw fijner maakt!

• #3.132
Dat filmpje komt er binnenkort aan. Je weet dat ik niet moeilijk ben met filmpjes maken want ik heb er al genoeg in mijn log gehad.

• #3.133
Training gisteravond:

Ik heb samen met RealDutchPower weer wat HG-onderdelen geoefend.
We hebben weer hamerslingeren (7,25kg), weight for distance (12,5kg) en kogelstoten (10kg) gedaan.

RDP zijn afstanden worden beter, zeker met de hamer was een behoorlijk verschil te zien met vorige week.
Bij de WFD was het in het begin weer even moeilijk om de juiste techniek te vinden maar bij de laatste paar worpen zag het er toch behoorlijk netjes uit.
Het kogelstoten was niet echt met vorige week te vergelijken omdat we toen met de lichte kogel (7,25kg) bezig zijn geweest. De techniek van het stoten kan nog wel wat verbetering gebruiken maar ook hier vallen de afstanden niet tegen.

Geworpen afstanden: CLASSIFIED!!!!! :D

Zelf heb ik vooral met de hamer even meegedaan en 3 worpen WFD en 3 maal de kogel om te kijken hoe mijn knie zich zou gedragen.
Vooral omdat ik geen last had van het boxsquatten de avond daarvoor.
Ik ben er nu wel achter dat het probleem toch vooral in de zijwaartse en draaiende bewegingen zit. Op zich heeft mijn knie het goed gehouden maar dat is ook omdat ik natuurlijk niet voluit ga op zo'n moment maar toch voelt mijn knie niet erg stabiel aan.

Ben benieuwd !

• #3.135
Minitraining vanavond:

Even een hele korte training gedaan omdat ik gisteren niet in de gym geweest was.

Small grip pull up:
3 x 8 x BW (135)
9 x 6 x BW

Barbell curl:
5 x 10 x 40

Snel naar huis gegaan om weekend te vieren. Ik was er deze week ook echt aan toe en ik doe dit weekend helemaal niks.

• #3.136
Damn! Dat valt helemaal niet mee om niet te trainen en gewoon niets te doen.
Het begint nu al te kriebelen!

:D haha

• #3.138
Ik begin nu echt al gek te worden van het niets doen. Ik denk dat ik morgen maar ga gooien.

het is mooi weer. mijn lichaam zegt murder, rape, pillage, ...

maar de wet zegt neen. Ken je dat?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven