AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
Het is mooi weer: mijn geest zegt GOOIEN, maar m'n lichaam zegt NEEN ! :D

Ken je dat ?

Helaas wel! Ik heb vandaag toch maar niet gegooid en ben daarvoor in de plaats "LEKKER" wezen winkelen met mijn vrouwtje en de kinderen in Rotterdam waarmee we gelijk bij het antwoord op de volgende post komen...........

• #3.143
het is mooi weer. mijn lichaam zegt murder, rape, pillage, ...

maar de wet zegt neen. Ken je dat?

Helaas moet ik wederom bevestigend antwoorden! Als ik door Rotterdam loop komen er bij mij allerlei oergevoelens bovendrijven om verschillende redenen (ik zal ze niet allemaal noemen :D).

Ten eerste kan ik erg slecht tegen mensenmassa's en helemaal als die massa bestaat uit lagere diersoorten en ander onnozel spul (Breezahsletjes en de bijbehorende superdudes). Op dat soort momenten verlang ik weer terug naar de tijd waar het recht van de sterkste de enige wet was en waar je min of meer "verplicht" was om de zielige schedeltjes van dat soort eencelligen te splijten met een bijl om het ras een beetje op niveau te houden. :D

Ten tweede kan ik er ook steeds slechter tegen dat ik elke keer voor lul de stad in ga. Vandaag was ik op zoek naar een winterjas maar dat lukt gewoon stomweg niet. Bijna alle winkels gaan niet verder dan XXL. Toen kwam ik bij een winkel en daar vond ik jassen in XXXL dus ik werd al een beetje blij.......maar helaas: de teleurstelling sloeg direct weer toe toen ik zo'n jas aan probeerde te trekken en het aanvoelde alsof je een te krap condoom om wil doen. Toen ik dat ding eenmaal aanhad zag het eindresutaat er wel lachwekkend uit. Ik zag er uit als een worst waarvan het vel op knappen stond en dat het hangertje nog in de jas zat.

Wat een tijdverspilling is dat weer geweest. Het enige voordeel is dat ik de nodige calorieen naar binnen heb gewerkt omdat ik bij bijna elk eettentje stop. :D En nu maar weer online op zoek naar een jas!

HAHA, klinkt bekend.......:D

• #3.145
Gelukkig.....dan ben ik niet de enige die hier last van heeft! ;)

• #3.147
Training vanavond:

Bench press:
1 x 10 x 100
1 x 10 x 120
1 x 10 x 140
1 x 6 x 160
1 x 2 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200
1 x 37 x 60 (hierna een halve minuut rust)
1 x 13 x 60 (Dit was om de 50 reps vol te maken)

Dumbbell flyes:
1 x 8 x 30
2 x 8 x 32
1 x 8 x 34

Incline bench press:
1 x 6 x 80
1 x 6 x 100
1 x 6 x 110
1 x 5 x 120
1 x 3 x 130
1 x 1 x 140
1 x 1 x 150

French press:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70

Lekkere training alleen jammer dat ik die repout op de bench met 60kg niet in 1x kon halen. Volgende keer misschien!

:eek: nice workout bro' :thumbs:

• #3.149
Tnx! Ik doe mijn best. ;)

lolll 1x37 met 60 :D zag ook al bij iemand 40 singles met deadliften.. mooie dingen lees ik hier de laatste tijd!

lekkere benches kerel!

Lijpe bench, ouwe! ;)

zow das nog eens ff een sterk borstje :thumbs:

Stoere borsttraining Jakko !
Serieuze rep-out op de bench, :thumbup:

gaat goed grote gek:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven