XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb vandaag even mijn bovenrug gesloopt. Met de BOR's ben ik bijna weer op mijn oude niveau en die gingen wel lekker. De pull ups waren echt zwaar vooral na de 5e set en de pulldown heb ik gewoon licht gedaan om het karwei even af te maken.
Voor mijn biceps had ik ook niet veel meer nodig dus heb ik het hierbij gelaten.

Waar gaat dat heen Ouwe, zo vroeg al in ons off-season ? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.204
Gezien je lichaamsgewicht en de loads op de rest van de oefeningen verwacht ik hier minimaal een 250+ box squat te zien binnekort! :D

Als het goed blijft gaan m et mijn knie dan hoop ik wel binnen ongeveer 2 maanden aan de 250 te komen. Dus....wie weet?!

Hoe doe jij de boxsquat.?

echt zitten of even aanraken.?

woeste volumes @ upper back

• #3.211
Ik weet ook niet beter of een boxsquat moet zo uitgevoerd worden.

Die gewichten boven de 200 komen vanzelf wel. Wat squat je nu?

Op kracht trainen is het mooiste wat er is want je hebt gelijk een excuus om alles te eten wat los en vast zit. :D

Ik weet ook niet beter of een boxsquat moet zo uitgevoerd worden.

Die gewichten boven de 200 komen vanzelf wel. Wat squat je nu?

Op kracht trainen is het mooiste wat er is want je hebt gelijk een excuus om alles te eten wat los en vast zit. :D

Box 160

full 220

Ben nu 97Kg bij 1.74m en vetp. van 14%

wil starks wel boven de 100kg uitkomen maar wel op max 20% vetp. blijven.

vreet nu ook echt veel. maar kijk wel uit wat ik eet.;)

• #3.213
Tuurlijk, vet moet niet boven de 20% komen want dan word het echt teveel. Ik schommel nu zo rond de 16-17% en dat vind ik mooi zat.

Nette stats hoor maar zou je boxsquat niet hoger moeten zijn vergeleken met je gewone squat?

Tuurlijk, vet moet niet boven de 20% komen want dan word het echt teveel. Ik schommel nu zo rond de 16-17% en dat vind ik mooi zat.

Nette stats hoor maar zou je boxsquat niet hoger moeten zijn vergeleken met je gewone squat?

Doe ze niet zo vaak, gewoon effe ter afwisseling. Box squat doe ik ook alleen zonder maat /spotter. tegen me max. regularsquats doe ik nooit alleen.
;)

Je BOR's gaan weer lekker, denk dat je binnenkort wel weer een keer 180 topt. (trouwens wel eens geinig om zelf ook eens te toppen op BOR, doe ik eigenlijk nooit)

Wanneer gaan we dikke regular squats zien?

Jacco ben jij dat in dat squat filmpje?

indien ja, waarom dat ****ing miete bandje rond de baar?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven