Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jacco is ene van de roze handschoenen club :D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.223
Je BOR's gaan weer lekker, denk dat je binnenkort wel weer een keer 180 topt. (trouwens wel eens geinig om zelf ook eens te toppen op BOR, doe ik eigenlijk nooit)

Wanneer gaan we dikke regular squats zien?

Hopelijk zo snel mogelijk maar ik durf nog niet echt met mijn knie. Bij boxsquat heb ik de boel meer onder controle dus daarom durf ik dat wel.

• #3.224
Jacco ben jij dat in dat squat filmpje?

indien ja, waarom dat ****ing miete bandje rond de baar?

Eh ja, dat ben ik :o

Ik heb dat ding erom omdat ik week in week uit met bloeduitstortingen onder in mijn nek rondliep en dat werd ik een beetje zat. Het word ook niet minder na een tijdje dus eigenlijk was het dus een voortdurende bloeduitstorting. Geen idee hoe het komt want ik heb het ook nergens anders op mijn lichaam met wat voor oefening dan ook.

Maar om u allen een plezier te doen zal ik een filmpje maken zonder kussentje om te laten zien dat ik wel "hardcore" kan zijn maar dat het een bewuste keuze is om het niet te doen. :D

Maar nogmaals duizend maal excuses voor mijn zwakte!

Roze handschoen van de veearts? :D

• #3.229
Roze handschoen van de veearts? :D

Ik dacht meer aan zo iets! :eyebrow:

th_07544_192x144_90_site61_20060825114834_s_2006-7_249_122_245lo.jpg

Laatst bewerkt:
Oh jee...

ben jij dat in dat Youtube filmpje wat ik poste Viking1012.?

das ook toevalig, zocht op Box squat en kreeg deze als eerste.

:roflol: ik doe hem zelf hardcore pure Iron op stapel schijven.

• #3.234
Ja, dat was ik, hahaha! Dat is ook puur toeval! Ik dacht dat je gewoon al vaker filmpjes in mijn log had bekeken want ze hebben er allemaal ingestaan.
Als je kijkt naar de naam bij de filmpjes had je al een aanwijzing kunnen hebben want mijn naam op youtube is morrigan1012. :D

Dat kussentje gebruik ik allleen ter voorkoming van bloeduitstortingen in mijn nek maar dat had je waarschijnlijk al gelezen.

mss doet hij boxsquat onder parallel met een lange pauze...

das echt een huge verschil? hoe komt dat?

mss doet hij boxsquat onder parallel met een lange pauze...

Idd: ik doe Box squat onder parralel maar niet met lange pauze

ik doe het niet zo vaak, en zonder maat/spotter.

zou misschien wel iets zwaarder kunnen maar heb het nooit gedaan.

ben nu met een schema bezig waar het niet inzit maar daarna ga ik me meer toeleggen op krachttraining.

en zal ik zowieso de Box squat in me schema zetten voor week of 10.

ben momenteel beetje aan het kijken wat me volgende schema gaat worden.

;)

Ja, dat was ik, hahaha! Dat is ook puur toeval! Ik dacht dat je gewoon al vaker filmpjes in mijn log had bekeken want ze hebben er allemaal ingestaan.
Als je kijkt naar de naam bij de filmpjes had je al een aanwijzing kunnen hebben want mijn naam op youtube is morrigan1012. :D

Dat kussentje gebruik ik allleen ter voorkoming van bloeduitstortingen in mijn nek maar dat had je waarschijnlijk al gelezen.

:thumb: ik heb liever contact met het ijzer, heb al plek in me nek waar de dokter al zag dat ik Squat zonder (rubber) heb ook wel is (bloeduitstortingen)

lichte rode streepjes maar die zijn zo weer weg.

;)

• #3.239
Bij mij zijn ze helaas niet zo weg en ik heb ook al een vreemde paars/rode vlek tussen mijn schouderbladen die niet meer weg gaat dus ik vond ht wel mooi geweest. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven