AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Met zulke sterke triceps zou je overhead ook wel omhoog mogen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.369
Training vanavond:

Militairy press (strict):
2 x 6 x 60
1 x 6 x 70
1 x 6 x 80
1 x 3 x 90
1 x 1 x 100
1 x 1 x 110
1 x 1 x 115
1 x 1 x 120 PR! Ik zou pas gaan tellen vanaf 120 dus dat is nu :D
3 x 3 x 100
1 x 10 x 80
1 x 8 x 80
1 x 10 x 60
1 x 6 x 60 En toen waren mijn schouders op ???

Barbell shrug:
1 x 10 x 100
1 x 10 x 120
1 x 10 x 140
1 x 10 x 160
1 x 10 x 180
1 x 8 x 200 (vanaf hier powershrugs)
1 x 6 x 220
1 x 4 x 240
1 x 3 x 260 PR!

Rear deltoid cable raise:
3 x 10 x wat gewicht ( heeft geen zin om te noteren omdat het over katrollen loopt en dus niet vergelijkbaar is)

Was een goede training en aan de PR's te zien wordt het weer tijd om de camera mee te nemen naar de gym :D

OH presses zijn :thumbs: Doe je ook wel eens push presses?

• #3.371
OH presses zijn :thumbs: Doe je ook wel eens push presses?

Tnx! Normaal doe ik ook wel PP maar nu even niet omdat ik de laatste keer last kreeg van mijn knie. Voorlopig blijf ik wel MP's doen om mijn schouders wat sterker te maken. Mijn PR op de PP van voor het wedstrijdseizoen stond op 125 dus daar moet ik nu dik boven kunnen komen.

Real nice en idd word tijd dat je wat gaat filmen :P
Zit nu naar een huisje te kijken in schiedam, dus misschien heeeel misschien krijg je er een stafsgenoot bij :P
Maruh indien ik daar niet bekend beken, wat zijn de wijken die je moet mijden in schiedam (aka de schiedamse schilderswijken enzo) en waar zit die gym van jouw ergens?

Lekkere training!! en nette PR big man!!:D

• #3.374
Real nice en idd word tijd dat je wat gaat filmen :P
Zit nu naar een huisje te kijken in schiedam, dus misschien heeeel misschien krijg je er een stafsgenoot bij :P
Maruh indien ik daar niet bekend beken, wat zijn de wijken die je moet mijden in schiedam (aka de schiedamse schilderswijken enzo) en waar zit die gym van jouw ergens?

Buurten waar je beter niet kunt wonen (of niet zou willen wonen) zijn Schiedam oost en Nieuwland. Eigenlijk is Schiedam noord het enige goede deel (daar woon ik natuurlijk :D) en daar zit ook mijn gym. (Cor Houtmanstraat, maar je hoeft niet te zoeken op internet want ze hebben geen website).

Buurten waar je beter niet kunt wonen (of niet zou willen wonen) zijn Schiedam oost en Nieuwland. Eigenlijk is Schiedam noord het enige goede deel (daar woon ik natuurlijk :D) en daar zit ook mijn gym. (Cor Houtmanstraat, maar je hoeft niet te zoeken op internet want ze hebben geen website).

Oost is de stations buurt he?

Mocht ik naar schiedam verkassen zal het wel in de buurt van het station moeten zijn :P

YW jacco!!:)..je bent en blijft een oerbeest he!!:)

• #3.378
Oost is de stations buurt he?

Mocht ik naar schiedam verkassen zal het wel in de buurt van het station moeten zijn :P

In oost hangt het er een beetje vanaf in welke straat of blok je woont. Je hebt er ook wel leuke straten maar dan zit je wel weer ver van de (goede) gym af.

haha ik probeer t je na te doen!!:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven