Lanfeust
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
mss een reden om tot aan de wedstrijd niets aan je trainingsmethode te veranderen zodat je niet vermoeid aan de wedstrijd begint. is maar een idee...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mss een reden om tot aan de wedstrijd niets aan je trainingsmethode te veranderen zodat je niet vermoeid aan de wedstrijd begint. is maar een idee...
Je woont niet zo ver uit de buurt dat het zou niet onmogelijk zijn om het IRL te zien.
... onze zelfaangeleerde techniek zal nog zat aan te schaven zijn
pm je wel eventueel
zal is met me trainingsmaatje babbelen, denk dat het wel erg motiverend is voor ons, en wie weet steken we er nog wat van op... onze zelfaangeleerde techniek zal nog zat aan te schaven zijn
pm je wel eventueel
je moet het natuurlijk niet storend vinden![]()

Nee hoor, ik hoor het wel maar als je denkt dat je wat van mijn techniek kunt leren.....
Mijn techniek is ook bagger want daarom ben ik nu juist mijn techniek aan het bijschaven zodat ik meer gewicht kan drukken. Maar jullie zijn altijd welkom in mijn gare hardcoregym waar alles van ellende uit elkaar valt.![]()

Idd niet teveel veranderen nu, gaat op zich toch goed, mss je assistence er wat op af stellen zoals je al doet nu met close grip enzo. Mss even kijken waar je moeite krijgt met de beweging en zo eens bv wat floorpress of boardpress doen ofzo.

omdat ik geen zin had om gewichten te laden.
(was erg lang geleden dat ik op die dingen had gezeten)
)
Training vanavond:
Een rustige hersteltraining gedaan omdat ik behoorlijk stijf was van de trainingen van deze week.
Ik heb alles op machines gedaanomdat ik geen zin had om gewichten te laden.
Ik ben er wel achter gekomen dat als je eenmaal een bepaalde omvang hebt dat de machines te klein worden en dat je je er helemaal tussen moet wringen(was erg lang geleden dat ik op die dingen had gezeten)
Bankdrukmachine: (heeft iemand een schoenlepel voor me?)
4 x 12
Machine row:
4 x 12
Neckpress machine: (echt voor kleine mensjes gemaakt)
4 x 12
Triceps push down:
3 x 12
Bicepsmachine: (hier pas ik dus helemaal niet meer tussen)
3 x 12
Leg press: (Damn, hier heb ik bijna een koevoet voor nodig i.p.v. een schoenlepel)
5 x 15
Ik heb expres geen gewichten vermeld want die waren belachelijk laag maar de stijfheid is nu wel een stuk minder.

Maandag gaan we weer zwaar!Maar jij bent ook best bizar groot..Dat is hgewoon echt zo, echt bizar!
Bij de bicepsmachine heb je aan de zijkanten van die kussens waar je bovenaren in rusten en daar past mijn rug niet meer tussen. Die dingen steken gewoon in mijn rug.![]()