XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Training vanavond:

Een rustige hersteltraining gedaan omdat ik behoorlijk stijf was van de trainingen van deze week.
Ik heb alles op machines gedaan :eek: omdat ik geen zin had om gewichten te laden.
Ik ben er wel achter gekomen dat als je eenmaal een bepaalde omvang hebt dat de machines te klein worden en dat je je er helemaal tussen moet wringen :D (was erg lang geleden dat ik op die dingen had gezeten)

Bankdrukmachine: (heeft iemand een schoenlepel voor me? :D)
4 x 12

Machine row:
4 x 12

Neckpress machine: (echt voor kleine mensjes gemaakt)
4 x 12

Triceps push down:
3 x 12

Bicepsmachine: (hier pas ik dus helemaal niet meer tussen)
3 x 12

Leg press: (Damn, hier heb ik bijna een koevoet voor nodig i.p.v. een schoenlepel)
5 x 15

Ik heb expres geen gewichten vermeld want die waren belachelijk laag maar de stijfheid is nu wel een stuk minder.

Nice training maar ehhh....volgens mij kan je gewoon niet veel hebben he.:p

:jk:

Bro aan de DEload...:D

Haha, lijkt me wel een mooi gezicht. Zie je zo'n grote gast zich onwennig zo'n machine "aantrekken" .... :roflol:

Ag stel je niet aan ik ga volgende week weer beginnen met 12 reppers :o

Dus nu ben je 1,5 kilo aangekomen of wat :D van 1 BB training is je al je opgebouwde CNS kracht teniet gedaan :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.897
Vanavond helaas geen training want mijn vriendin moet met iets helpen op de school van mijn dochter en iedereen die normaal weleens oppast hier laat het vanavond afweten. K*tmensen!

Dus nou kan ik zelf thuisblijven,GVD! :mad:

Fix dan ook een homegym!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.899
Hahaha, daar heb ik hier niet echt de ruimte voor. Ik woon op de 12e etage met een lekker uitzicht maar ik denk niet dat mijn buren kunnen lachen als ik ga deadliften ofzo.

Hahaha, daar heb ik hier niet echt de ruimte voor. Ik woon op de 12e etage met een lekker uitzicht maar ik denk niet dat mijn buren kunnen lachen als ik ga deadliften ofzo.

Schyt aan!! :roflol:

Nee, dat lijkt me idd niet zo handig. Wel klote man, een training overslaan sucked altijd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven