Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.841
Ik zag eens iemand op youtube twee dumbbells op elkaar doen. Misschien is dat een mogelijkheid?

Ja, het kan wel maar ik heb meestal nogal een hekel aan dat geknutsel. Ik wil gewoon geichten kunnen pakken en trainen. Maar misschien moet ik het toch maar gaan proberen.

Die pull ups zijn idd sterk @ jouw bw.

beestachtige curls :D

Anders gewoon barbell ipv dumbbell. Of ez-barbell.

Vette trainingen weer man. Enne ik own je lekker ook op Db row:p

Of bijna het uiteinde van de stang pakken, voor het gelagerde gedeelte en dan met 1 arm roeien? Het precies gewicht zal je dan moeten wegen maar je kan wel roeien denk ik

Of bijna het uiteinde van de stang pakken, voor het gelagerde gedeelte en dan met 1 arm roeien? Het precies gewicht zal je dan moeten wegen maar je kan wel roeien denk ik

Dan zou je alleen het gewichten van de schijven moeten rekenen en daarj e progressie mee moeten meten, scheelt een hoop gekloot :P

Sterke training!!

Ja, het kan wel maar ik heb meestal nogal een hekel aan dat geknutsel. Ik wil gewoon geichten kunnen pakken en trainen. Maar misschien moet ik het toch maar gaan proberen.

Gewoon zelf maken. Ga naar een of andere ijzerboer en koop een stuk gegalvaniseerd/verchroomd stalen buis van 3cm dik x60 cm lang ofzo.
Of desnoods koop je bij een willekeurige sportzaak zo'n flutbarbell van 160cm, voordeel is dat ze goedkoop zijn en al een knurling hebben
Slijptol, afkorten die hap. wat clamps, ringslangeklemmen erom, klaar, nooit meer gezeik.

• #3.851
@iedereen: Tnx voor de tips enzo!

@sanca, g-men en Own: :flipoff: @ owning me on DB rows! :D (Wacht maar tot ik later groot ben!)

• #3.853
Training vanavond:

Bench press (zwaar):
1 x 10 x 60
1 x 3 x 100
1 x 3 x 120
1 x 2 x 140
1 x 2 x 160
1 x 1 x 180
1 x 1 x 200
1 x 1 x 210 (Tot hier ging het allemaal probleemloos)
1 x 1 x 220 (Om een of andere reden drukte ik scheef en moest de spotter bijsturen)
1 x 1 x 230 (Stukken beter als de 220 maar toch niet helemaal op eigen kracht)

Incline bench press (licht):
1 x 8 x 70
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100
1 x 8 x 110
1 x 8 x 120
1 x 6 x 130
1 x 4 x 140 (Energie zakte nu heel snel dus volgende oefening)

Close grip bench press (licht):
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
1 x 10 x 100

Op zich geen slechte training maar ik voelde me toch niet helemaal tevreden. Het was best zwaar om voor de 2e keer bench te doen deze week en dat lieten mijn schouders (en de rest van mijn lichaam) duidelijk merken.

Ik had bij de 220 en 230 echt moeite met de negatieve fase. Ook had ik erg veel spanning in mijn onderrug waardoor het moeilijk was om een goede arch te krijgen en te houden. Die spanning kwam denk ik omdat ik zoveel sets met een overdreven arch (voor mijn doen) heb gedaan op maandag.

Ag je moet de eerste 3 weken gewoon als gewenning zien..

Sterke bench :)

je lichaam moet gewoon nog ff adapten ;)

looking good man, lijkt me lachen om een keer zon mad ass bench dagje van je bij te wonen

werk aan je bench ouwe

• #3.860
je lichaam moet gewoon nog ff adapten ;)

looking good man, lijkt me lachen om een keer zon mad ass bench dagje van je bij te wonen

Mjah...maar daar heb ik nu even geen tijd voor! :D

Je woont niet zo ver uit de buurt dat het zou niet onmogelijk zijn om het IRL te zien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven