Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.561
goddamn man, vette mp indeed

Tnx!

Brute training toch beest.:cool:

Jij iemand dwars zitten???:rolleyes:Pure motivatie.;)

Tja, Locust had 9x100 dus ik moest iets doen zodat hij gemotiveerd raakt om een nog gekker PR te zetten. :D

Tnx, mijn 1RM is 130 op de MP dus het gewicht is bij de eerste 6 sets nog wel te doen maar daarna ga je je het wel voelen (vooral na het borst/triceps trainen van gisteren. ;)

Laatst bewerkt:
Mooie uitleg Harpep thanks, maar naarmate de hoeveelheid sets toenemen van hetzelfde aantal reps neemt bij mij ook de verveling toe. 40 singles maken mijn god!
Ik snap dat je bedoelt dat je dus maar een gering aantal trainingen in hetzelfde aantal sets/reps verdeling bedoeld.

Dank je.

Aan 40 singles kom ik zelf ook nooit hoor, meestal strand ik ergens tussen de 20 en 30.
Inderdaad, ik train nooit langer dan 2 a 3 trainingen met een bepaald set/rep protocol, anders ben ik al gauw "utterly bored" zogezegd.
Ook varieer ik de intensiteit opbouwend. (vast percentage, waving, xRPM, drop sets etc.)

Nog niet eerder vermeld, maar iets wat ik ook in combinatie met omschreven methode graag toepas, is agonist/antagonist clustering. (Zo noem ik dit in ieder geval)

Prettige combi's vind ik:
bench press/bent rows
dips/high pulls
pullups/overhead press

Bijv.
bench press 3 reps met x%1RPM
20-25 sec. rust
bent rows 3 reps met Y%1RPM
20-25 sec rust
bench press 3 reps met x%1RPM
20-25 sec rust
bent rows 3 reps met Y%1RPM

enz....tot 10-12 keer herhalen.

Goed voor de werkcapaciteit,
Meer afwisseling,
Tijdsbesparend,
en vooral wederzijds (agonist/antagonist) herstelbevorderend (neurologisch met name)
M.a.w. je kunt op deze manier vaak meer sets van 3 (met een bepaald gewicht) per oefening doen door op deze manier te alterneren, dan wanneer je slechts bijv. alleen bench press setjes van 3 doet met steeds 20 sec ertussen.

• #4.563
Als mensen met dit complete verhaal (dit in combinatie met je andere posts) nu nog niets kunnen dan weet ik het ook niet meer. Gewoon een duidelijk verhaal, bedankt!

Damn 100kg MP!! Ik doe nog niet de helft.

• #4.565
Training vanavond:

Deadlift: (om er weer in te komen na ca. 3 maanden niet gedaan te hebben)
1 x 2 x 100
1 x 2 x 120
1 x 2 x 140
1 x 2 x 160
1 x 2 x 180
1 x 1 x 200 Vanaf hier riem en straps (p*ssy...ik weet het)
1 x 1 x 220
1 x 1 x 240

Small grip pull up:
8 x 5 x BW(140)

Barbell curl:
1 x 10 x 20
1 x 10 x 30
1 x 10 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 6 x 70

Tate curl:
1 x 8 x 15
1 x 8 x 20
1 x 8 x 25
1 x 8 x 30

Vanavond niet zo'n zware training omdat het nog de 1e week is. Deadlift ging wel lekker bij de zwaardere gewichten maar ik ben toch maar gestopt zodat ik het weer rustig op kan bouwen.Bij de 200 merkte ik wel dat ik te snel mijn benen ging strekken waardoor het bijna een SLDL werd. Verder maar wat losse dingen gedaan.
Volgende week gewoon weer het normale trainingsritme oppakken.

Is toch niet zo heel slecht Jac? Jij kan best deadliften hoor de 17e haha. (beetje motivatie he) We trainen trouwens om de zaterdag onderdelen hier in Voorschoten.

• #4.567
Is toch niet zo heel slecht Jac? Jij kan best deadliften hoor de 17e haha. (beetje motivatie he) We trainen trouwens om de zaterdag onderdelen hier in Voorschoten.

Mwah....ik ben er niet echt tevreden mee maar ik heb het even een tijdje niet gedaan om meer aan mijn squattechniek te werken maar mijn onderrug is sowieso niet mijn sterkste punt helaas. Maar misschien lukt het nog wel om voor de 17e weer boven de 250 te trekken en dan doe ik wel mee.

Ik kom nu heel snel een keer langs want ik ben wel benieuwd wat ik op de onderdelen doe. Trainen jullie volgende week zaterdag?

• #4.568
Ik was trouwens mijn cardiotrainng vergeten te vermelden:

Upstairs walk naar de 12e etage om bij mijn huis te komen.

24 lange trappen van 8 treden = 192 treden omhoog.

Damn...ik dacht dat mijn longen eruit kwamen :eek:

Dit ga ik dus na elke training doen als onderdeel van mijn conditietraining.

Ja Jac volgende week zaterdag. Start rond 1500 uur. Als het goed is komen Jan, Richard en Cees ook. Ik weet niet of Fouad aan het werk is ik zal hem wel even smsen of die ook komt. Word gezellig dan!

dat zijn toch nette gewichten om er na 3 maanden weer in te komen? zit maar 35 kilo onder je 1rm.. 3 maanden is een lange tijd! als je de beweging weer vast hebt wordt het weer wat moois :D

Is toch een lekkere training man :o

• #4.572
Ja Jac volgende week zaterdag. Start rond 1500 uur. Als het goed is komen Jan, Richard en Cees ook. Ik weet niet of Fouad aan het werk is ik zal hem wel even smsen of die ook komt. Word gezellig dan!

Je moet me alleen nog even het adres mailen ofzo want anders weet ik niet waar ik moet zijn.

• #4.573
dat zijn toch nette gewichten om er na 3 maanden weer in te komen? zit maar 35 kilo onder je 1rm.. 3 maanden is een lange tijd! als je de beweging weer vast hebt wordt het weer wat moois :D

Mwah....het is ook niet heel slecht, maar toch....ik ben niet snel tevreden.
Het is trouwens 30kg onder mijn 1RM maar dat maakt niet zoveel uit als ik maar weer snel op dat niveau ben.

Is toch een lekkere training man :o

Het is niet verkeerd maar volgende week moet beter.

Mwah....ik ben er niet echt tevreden mee maar ik heb het even een tijdje niet gedaan om meer aan mijn squattechniek te werken maar mijn onderrug is sowieso niet mijn sterkste punt helaas.

Misschien heb ik ze gemist in je log, maar is het geen idee om je onderrug (naast de deadlifts en squat uiteraard) eens extra te gaan conditioneren met setjes (8-12 reps ofzo) back extensions en reverse hypers oid.....?

• #4.576
Misschien heb ik ze gemist in je log, maar is het geen idee om je onderrug (naast de deadlifts en squat uiteraard) eens extra te gaan conditioneren met setjes (8-12 reps ofzo) back extensions en reverse hypers oid.....?

hahaha, dat klopt dat je die gemist hebt in mijn log want die staan er dus niet in. Ik heb zo'n t...hekel aan die oefeningen maar ik ben bang dat ik er niet meer onderuit kom.

misschien pullthroughs :rolleyes:

ziet er goed uit jac,lekkere trainingen allemaal!!!

je kan ook in almere komen trainen op zaterdag met oa ik,simon,dave mossing en dennis gort om 2 uur s'middags (iedere zaterdag)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven