AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is toch niet zo heel slecht Jac? Jij kan best deadliften hoor de 17e haha. (beetje motivatie he) We trainen trouwens om de zaterdag onderdelen hier in Voorschoten.

Voorschoten? Waar woon je dan als ik vragen mag....
Ik woon zelf in Leiderdorp (naast Leiden) en zoek beetje hardcore gyms en wil ook een keer SM doen. Om te kijken of het wat is....

Heb jij misschien wat meer info?

At Viking, waar woon jij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.582
ziet er goed uit jac,lekkere trainingen allemaal!!!

Tnx, ze zijn nog niet helemaal op niveau omdat ik anderhalve week rust gehouden heb maar volgende week ga ik er weer echt tegenaan.

je kan ook in almere komen trainen op zaterdag met oa ik,simon,dave mossing en dennis gort om 2 uur s'middags (iedere zaterdag)

Ik zal eens kijken want voor mij is momenteel tijd het grootste probleem maar ikdoe in ieder geval wel mee met die Multipowerwedstrijd bij Simon op 17 februari, ben jij daar ook? In ieder geval bedankt voor het aanbod.

Voorschoten? Waar woon je dan als ik vragen mag....
Ik woon zelf in Leiderdorp (naast Leiden) en zoek beetje hardcore gyms en wil ook een keer SM doen. Om te kijken of het wat is....

Heb jij misschien wat meer info?

At Viking, waar woon jij?

Ironsport heeft een trainingslocatie voor SM in voorschoten. Misschien moet je hem even een pm sturen.

Ik woon zelf in Schiedam.

hahaha, dat klopt dat je die gemist hebt in mijn log want die staan er dus niet in. Ik heb zo'n t...hekel aan die oefeningen maar ik ben bang dat ik er niet meer onderuit kom.

Je moet maar zo denken: Juist omdat je er zo'n hekel aan hebt zijn ze goed voor je ;)

Serieus, vooral die oefeningen die je meer doet met het lichaam in het horizontale vlak, ontlasten tot op bepaalde hoogte je graatje maar belasten wel de erectoren en hamstrings. Dus geen pullthroughs, SLDL's en GM's e.d. ,(niet dat ik wil beweren dat dit geen nuttige oefening. zijn overigens, integendeel) maar liggende back extensie variaties.
Vooral de reverse hyper heeft een sterk (p)rehabiliterend effect op je onderrug.

• #4.584
Dat zou voor mij zeker niet slecht zijn vanwege die lichte hernia die anderhalf jaar geleden heb gehad. Sinds die tijd heb ik ook mijn onderrug verwaarloosd omdat ik daarna een soort van "angst" had om hem echt te belasten. En dat is op zijn beurt weer omgeslagen in een hekel aan of geen zin in bepaalde oefeningen.

Deadliften heb ik dan wel weer een tijd gedaan maar alle ondersteunende oefenigen niet. Het wordt dus weer tijd om dat te veranderen.

Tnx, ze zijn nog niet helemaal op niveau omdat ik anderhalve week rust gehouden heb maar volgende week ga ik er weer echt tegenaan.

Ik zal eens kijken want voor mij is momenteel tijd het grootste probleem maar ikdoe in ieder geval wel mee met die Multipowerwedstrijd bij Simon op 17 februari, ben jij daar ook? In ieder geval bedankt voor het aanbod.

Ironsport heeft een trainingslocatie voor SM in voorschoten. Misschien moet je hem even een pm sturen.

Ik woon zelf in Schiedam.

ik doe niet mee maar kom misschien wel ff kijken (of strongmen trainen)

• #4.587
Training vanavond: (Vet gedrukte sets zijn werksets)

Squat (medium):
1 x 5 x 80
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
4 x 5 x 150
1 x 5 x 160

Squats waren een behoorlijk eind onder parallel.

Bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 3 x 140
1 x 3 x 170
1 x 3 x 150
1 x 2 x 180
1 x 3 x 160
1 x 1 x 190

Alle reps met 1 seconde stop op borst.

Incline bench press:
8 x 5 x 120

Skull crusher:
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
1 x 6 x 80
1 x 6 x 90

Cardio: Trappen lopen naar de 12e etage om thuis te komen.

Lekkere training en ik merk dat het squatten vooruit gaat. Ik kan nu beter mijn balans bewaren en ik kan makkelijker diep gaan.

SKullcrusher met 90 kilo?
Een liggende extensie van de arm met 90 kilo?

ik heb in NL op de 8e etage gewoond, en deed ook traplopen als cardio.............lukt het je ook nog in tempo te lopen? ( en hoe vaak red je het in totaal op & neer? ;) )

suc6 verder!

Damn 90 kilo SkullCrusher op HH :D

• #4.593
ik heb in NL op de 8e etage gewoond, en deed ook traplopen als cardio.............lukt het je ook nog in tempo te lopen? ( en hoe vaak red je het in totaal op & neer? ;) )

suc6 verder!

Hoog tempo met een BW van 140kg? Lijkt me niet want dit was pas de 2e keer dat ik het deed na een veel te lange tijd niets aan mijn conditie gedaan te hebben.

En hoeveel keer? Ik ben al blij dat ik 1x boven kom......:D

Hoog tempo met een BW van 140kg? Lijkt me niet want dit was pas de 2e keer dat ik het deed na een veel te lange tijd niets aan mijn conditie gedaan te hebben.

En hoeveel keer? Ik ben al blij dat ik 1x boven kom......:D

niet zeuren.............zelfs mijn vrouw lukt het nog boven te komen met traplopen, en die is nog net iets zwaarder!

( weliswaar net binnen 10 minuten, maar toch!!)
:D

• #4.596
niet zeuren.............zelfs mijn vrouw lukt het nog boven te komen met traplopen, en die is nog net iets zwaarder!

( weliswaar net binnen 10 minuten, maar toch!!)
:D

Ik doe het wel iets sneller maar het is de bedoeling dat ik dit op ga bouwen en misschien kan ik ooit nog eens in een looppasje naar boven komen zonder me leeg te kotsen....:roflol:

Ik doe het wel iets sneller maar het is de bedoeling dat ik dit op ga bouwen en misschien kan ik ooit nog eens in een looppasje naar boven komen zonder me leeg te kotsen....:roflol:

ik loop naar de 8e binnen 2 minuten...................daarna nog eens 3 herhalingen ( naar beneden gaat denk ik in 15~20 seconden!:eek: )

• #4.598
ik loop naar de 8e binnen 2 minuten...................daarna nog eens 3 herhalingen ( naar beneden gaat denk ik in 15~20 seconden!:eek: )

Nee, zoveel doe ik er niet.

Mijn plan is om voorlopig gewoon na het trainen de trap te nemen i.p.v. de lift maar verder niet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven