XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Training vanavond: Vet getypte sets zijn werksets

Deadlift:
1 x 3 x 120
1 x 3 x 140
1 x 3 x 160
1 x 3 x 180
1 x 1 x 200 Vanaf hier met riem
1 x 1 x 220
1 x 1 x 230
1 x 1 x 240
3 x 1 x 200 Hierna riem af
3 x 1 x 160
10 x 1 x 120
Speed!

Hyper extensions:
1 x 8
1 x 8 + 10kg
1 x 8 + 15kg
1 x 8 + 20kg
1 x 8

Standing calf raises:
8 x 12 x 150

Uphill walk naar de 12e etage

Lekkere pomp in mijn onderrug. Bij de DL vooral ook aan mijn techniek gewerkt want die is boven de 200 gewoon k*t. Ik trek teveel vanuit mijn onderrug zonder mijn heupen goed naar voren te duwen. Bij de lichtere gewichten gaat het wel goed en omdat mijn soepelheid verbeterd is door het squatten kan ik nu ook met mijn kont lager bij de grond beginnen.
Ik ben dus wel op de goede weg.

goed bezig met de deads op naar de 300

Goeie deads, kga ook terug hard aan DL moete werken want kdenk niet dat ik nog 240kg omhoog krijg :o. Op naar de 300 hé, gestaag zoda ge uwe rug nie weer zeer doet ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.784
Goeie deads, kga ook terug hard aan DL moete werken want kdenk niet dat ik nog 240kg omhoog krijg :o. Op naar de 300 hé, gestaag zoda ge uwe rug nie weer zeer doet ;)

Ik heb een tijd terug de 270 al gehaald maar daarna een paar maanden geen DL meer gedaan. Dus nu weer opbouwen en door naar de 300!

Maar als jij op dit tempo doorgaat zit dat er voor jou ook zeker in.

Héhé ik ben echt k*t bezig op deadlift en squat laatste tijd :p Ga er terug es werk van moeten maken.

• #4.786
Héhé ik ben echt k*t bezig op deadlift en squat laatste tijd :p Ga er terug es werk van moeten maken.

Dat had ik eigenlijk ook. Op squat en DL haalde ik wel redelijke gewichten maar wel met een slechte techniek. Nu ben ik begonnen om serieus aan mijn techniek te werken en dan gaan je gewichten natuurlijk omlaag maar ik merk wel dat er heel snel vooruitgang in zit.

Misschien voor jou ook een idee?

Dat had ik eigenlijk ook. Op squat en DL haalde ik wel redelijke gewichten maar wel met een slechte techniek. Nu ben ik begonnen om serieus aan mijn techniek te werken en dan gaan je gewichten natuurlijk omlaag maar ik merk wel dat er heel snel vooruitgang in zit.

Misschien voor jou ook een idee?

yep ben ik van plan :p zeker deadlift

Vind je DL's de dag na BOR's/Chins geen bezwaar? Je gebruikt voor een deel toch dezelfde spieren waardoor je kracht niet optimaal is en herstel ook uitblijft.

• #4.789
Vind je DL's de dag na BOR's/Chins geen bezwaar? Je gebruikt voor een deel toch dezelfde spieren waardoor je kracht niet optimaal is en herstel ook uitblijft.

Het klinkt misschien raar maar voelde vandaag niet meer dan een hele lichte stijfheid bovenin mijn rug dus dat was ook geen beperkende factor voor mijn DL. Ik had dan eigenlijk meer last van mijn benen (maandag en dinsdag squats).

haha damn, nice training weer man

Nette deadz beest.:wl:

ik heb nu ook wel gemerkt dat techniek toch wel heel belangrijk is bij deze oefeningen!
na mijn blessure had ik ook geen keus om aan mn techniek te gaan werken bij squat en deadlift en na een aardige tijd aanklooien met gewichten die je kleindochter nog zou kunnen pakken ben ik bijna weer terug op mn oude gewichten maar met een goede techniek!
het is ff investeren maar je krijgt er wel wat voor terug!

succes jacco ;)

heb je nog moeite met traplopen na zulke zware calfraises?
;)

• #4.795

Tnx OS!

ik heb nu ook wel gemerkt dat techniek toch wel heel belangrijk is bij deze oefeningen!
na mijn blessure had ik ook geen keus om aan mn techniek te gaan werken bij squat en deadlift en na een aardige tijd aanklooien met gewichten die je kleindochter nog zou kunnen pakken ben ik bijna weer terug op mn oude gewichten maar met een goede techniek!
het is ff investeren maar je krijgt er wel wat voor terug!

succes jacco ;)

Dank je Hans, ik merk zelf ook dat het de moeite waard is om aan je techniek te werken.

heb je nog moeite met traplopen na zulke zware calfraises?
;)

Nee, eigenlijk niet. Het is toch vooral het tekort aan zuurstof dat me opbreekt. ;)

• #4.796
Vandaag even een rustdag en dan maar even kijken of ik ergens in het weekend nog wat kan doen. Ik zal wel moeite moeten doen om wat tijd vrij te maken door allerlei andere bezigheden.

Tnx again, haha!

Die grens hoop ik dit jaar wel te doorbreken (met een goede/betere techniek).

Ik wil voor het einde van het jaar de 300 halen. In mei heb ik sterkste man van het noorden, daar moet je deadliften met 200 250 280 en 300. En degene die dat halen mogen nog is door voor een topbeurt. Ik zal echt dolblij zijn als ik 200 250 280 haal in 90 seconden. Me top nu ligt nog op 250.

• #4.798
Ik wil voor het einde van het jaar de 300 halen. In mei heb ik sterkste man van het noorden, daar moet je deadliften met 200 250 280 en 300. En degene die dat halen mogen nog is door voor een topbeurt. Ik zal echt dolblij zijn als ik 200 250 280 haal in 90 seconden. Me top nu ligt nog op 250.

Dat zou al een hele mooie verbetering zijn van je PR als je de 280 pakt.

Mezelf helemaal op****en van te voren en gillen als een klein meisje :P

Heb jij je al ingeschreven voor wedstrijden?

• #4.800
De highland games zijn natuurlijk standaard maar ik doe in ieder geval mee met de sterkste man van Amsterdam in juni en nu zoek ik eigenlijk nog twee SM-wedstrijden. Helaas gaat Landsmeer niet door want daar wilde ik de B doen.

En ik sta ingeschreven voor de multipowerwedstrijd op 17 februari in Almere. Dat is benchen en deadliften.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven