- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx, het is inderdaad wel even anders s'ochtends maar het ging gelukkig goed.
Voor dit jaar staan er minimaal 10 highland games (waarschijnlijk meer), 3 strongmanwedstrijden en 2 bench-wedstrijden op het programma.
Hoeveel ga jij er doen?

Er staat ook bij dat het medium-squats zijn waarbij medium dus op het gewicht slaat. Ik heb elke week een light, medium en heavy squatsessie.

Neem je ze mee naar de gym of wat?Vandaag even aan het shoppen geweest en het heeft deze keer wat nuttigs opgeleverd.
Ik heb 2 assensteunen gekocht voor 35 euro zodat ik 2 mooie steunen heb om mijn rackpull en floorpress mee te trainen. Normaal liep ik in de gym met dingente slepen en in elkaar te knutselen. De laatste tijd heb ik daardoor geen rackpulls meer gedaan.
Die assensteunen kun je zonder problemen in hoogte vertellen en zijn lekker stabiel dus vanaf deze week gaan ook de rackpulls weer terug in de DL-training.
Vandaag even aan het shoppen geweest en het heeft deze keer wat nuttigs opgeleverd.
Ik heb 2 assensteunen gekocht voor 35 euro zodat ik 2 mooie steunen heb om mijn rackpull en floorpress mee te trainen. Normaal liep ik in de gym met dingente slepen en in elkaar te knutselen. De laatste tijd heb ik daardoor geen rackpulls meer gedaan.
Die assensteunen kun je zonder problemen in hoogte vertellen en zijn lekker stabiel dus vanaf deze week gaan ook de rackpulls weer terug in de DL-training.

Wat heb je aan rackpulls? Is dat net zoiets als partial squats om over drempels heen te komen ofzo?
Zo kun je het wel het beste zien. Je kunt bv. net onder de knie beginne met een gewicht dat veel hoger is dan je normale DL om je lockout te trainen.
Later kun je dan steeds lager gaan starten met dat gewicht totdat je het vanaf de grond kunt.

Ik heb 2 assensteunen gekocht voor 35 euro zodat ik 2 mooie steunen heb om mijn rackpull en floorpress mee te trainen. Die assensteunen kun je zonder problemen in hoogte vertellen en zijn lekker stabiel dus vanaf deze week gaan ook de rackpulls weer terug in de DL-training.

ik ben ook sinds kort bezig met rack pulls i love them
goed als afwisseling en voor kracht opbouw