wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De highland games zijn natuurlijk standaard maar ik doe in ieder geval mee met de sterkste man van Amsterdam in juni en nu zoek ik eigenlijk nog twee SM-wedstrijden. Helaas gaat Landsmeer niet door want daar wilde ik de B doen.
En ik sta ingeschreven voor de multipowerwedstrijd op 17 februari in Almere. Dat is benchen en deadliften.

Zat ik ook aan te denken maar ik heb een week of 3 later ook al een highland game in Brunssum en ik moet deze zomer al weer het hele focking land rondreizen voor mijn wedstrijden dus ik zoek liever iets dichterbij.
Ik baal er wel van want het is echt een toffe wedstrijd maar 2x naar Brunssum......dat is echt te erg!
Ik had me ingeschreven voor een wedstrijd vrachtwagen trekken in Brunssum. Dacht dat het in Friesland lag omdat Wout het regelde
Meteen maar weer gecancelled.oh jee, de rol ging der af, tijd voor het echte werk![]()

Epic Flexibility
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nette Squats dude![]()

Niet iedereen heeft zulke e-stats als jij.vind je squats van vandaag wel matig voor zon beest als ji
vind je squats van vandaag wel matig voor zon beest als ji
Nice squats, zo s'ochtends squatten is altijd iets anders
Hoeveel wedstrijden doe jij zo per jaar Viking?