Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
doe dan mee in brunssum?.. als t nog kan:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.802
Zat ik ook aan te denken maar ik heb een week of 3 later ook al een highland game in Brunssum en ik moet deze zomer al weer het hele focking land rondreizen voor mijn wedstrijden dus ik zoek liever iets dichterbij.

Ik baal er wel van want het is echt een toffe wedstrijd maar 2x naar Brunssum......dat is echt te erg!

De highland games zijn natuurlijk standaard maar ik doe in ieder geval mee met de sterkste man van Amsterdam in juni en nu zoek ik eigenlijk nog twee SM-wedstrijden. Helaas gaat Landsmeer niet door want daar wilde ik de B doen.

En ik sta ingeschreven voor de multipowerwedstrijd op 17 februari in Almere. Dat is benchen en deadliften.

Tof man! Ik kwam de Weilandgames nog niet tegen op realdutchpower. Maar daar zal ik zeker weer aanwezig zijn (mag ik vast in jouw groep meedoen). Ik ga vooral een beetje voor wedstrijden in de buurt, het moet allemaal wel leuk blijven ;)

Zat ik ook aan te denken maar ik heb een week of 3 later ook al een highland game in Brunssum en ik moet deze zomer al weer het hele focking land rondreizen voor mijn wedstrijden dus ik zoek liever iets dichterbij.

Ik baal er wel van want het is echt een toffe wedstrijd maar 2x naar Brunssum......dat is echt te erg!

Same here :) Ik had me ingeschreven voor een wedstrijd vrachtwagen trekken in Brunssum. Dacht dat het in Friesland lag omdat Wout het regelde :P Meteen maar weer gecancelled.

• #4.804
Training vanochtend:

Extra gymtraining ingelast omdat ik de rest van het weekend geen tijd meer heb.

Full squat (medium):
1 x 5 x 60
1 x 5 x 80 Hierna de schuimrubberen rol van de stang gehaald
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
2 x 5 x 140
2 x 3 x 150
2 x 3 x 160

En toen zat het er weer op. Na de opwarmsets heb ik de schuimrubberen rol van de stang gehaal en met de kale baar gesquat.
Dit kan ik nu eindelijk doen omdat mijn soepelheid is verbeterd en ik de baar dus lager op mijn traps kan leggen. Normaal lag de baar in mijn nek wat altijd voor vervellende bloeduitstortingen zorgde.Bij de opwarmsets waren mijn pecs nog te stijf om dat toe te laten maar de laatste tijd merk ik dat ik na 2 a 3 sets mobieler word en de baar kan laten zakken omdat mijn armen verder mee kunnen. Veel vooruitgang de laatste tijd.

oh jee, de rol ging der af, tijd voor het echte werk :fire:

Epic Flexibility :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nette Squats dude :D

vind je squats van vandaag wel matig voor zon beest als ji

Wat heb je er aan gedaan om soepeler te worden?

Nice squats, zo s'ochtends squatten is altijd iets anders

Hoeveel wedstrijden doe jij zo per jaar Viking?

• #4.819
Nice squats, zo s'ochtends squatten is altijd iets anders

Hoeveel wedstrijden doe jij zo per jaar Viking?

Tnx, het is inderdaad wel even anders s'ochtends maar het ging gelukkig goed.

Voor dit jaar staan er minimaal 10 highland games (waarschijnlijk meer), 3 strongmanwedstrijden en 2 bench-wedstrijden op het programma.

Hoeveel ga jij er doen?

Wow maat jij hebt een druk jaar voor de boeg :D, veel succes!!

Ik ga zoveel mogelijk powerlifting wedstrijden proberen mee te doen en zo'n 4 strongman wedstrijden. Ik kom ook eens kijken naar een HG wedstrijd. Laat me weten als is eentje op komst is ietswat in de buurt van België :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven