We're currently in read-only mode. Please check back later.
AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.761
Update: Ik begin een nheel stijf gevoel in mijn rug te krijgen....vreemd! ;)

Redelijke training man :roflol:

FF serieus, je bent echt een beer, als ik een beerin was had je me anaal mogen vernederen :doggy:

Sehr brute rows! Willy7 :gay:

Vet volume op de BOR Jacco plus mensen vergeten ook dat Weighted chins voor jou gewicht al bizar zijn. Ik bedoel als ik met jou bw wil chinnen heb ik al 40kg aan platen er aan hangen.

Is er een reden dat je weinig deadlift? Ik las dat je een hernia hebt gehad maar als BOR's en squats geen probleem zijn moeten deadlifts toch ook wel lukken?

Brute BOR, 200 zou idd leuk zijn einde van t jaar haha. En chins met jouw gewicht is ook niet normaal.

• #4.773
vind je het gek met 18 sets rows hahaha

trekt wel bij

Komt wel goed!

Redelijke training man :roflol:

FF serieus, je bent echt een beer, als ik een beerin was had je me anaal mogen vernederen :doggy:

:eek:

Whehehehe :roflol:

Jij kunt viking niet aan man :D

:eyebrow:

Precies!

Netjes Viking. ;)

Haha, hele foute opmerking #1.

Tnx en :yes:

Tnx!

• #4.774
goeie rows afgelopen training jacco. was die 2x170 geen pr?

Nope....PR is 1x190 (niet gefilmd) en 2x180 (wel gefilmd).

Vet volume op de BOR Jacco plus mensen vergeten ook dat Weighted chins voor jou gewicht al bizar zijn. Ik bedoel als ik met jou bw wil chinnen heb ik al 40kg aan platen er aan hangen.

Tnx Gijs!

Is er een reden dat je weinig deadlift? Ik las dat je een hernia hebt gehad maar als BOR's en squats geen probleem zijn moeten deadlifts toch ook wel lukken?

Ik heb vorig jaar aan het eind idd weinig aan DL gedaan. Momenteel doe ik het om de week. Dit jaar wil ik mijn squat en DL omhoog hebben maar squat heeft voorrang. Daarom doe ik de ene week 3x squat en de andere week ruil ik 1x squat voor DL.

Mijn hernia heb ik ook eigenlijk geen last meer van maar die angst blijft onbewust lang hangen waardoor je bepaalde dingen uit de weg gaat terwijl je dat niet zou moeten doen. Waar ik vooral last van had was erge stijfheid in mijn onderrug waardoor het squatten en DL maar moeizaam ging maar dit is enorm verbeterd de laatste tijd. Dit jaar wordt er serieus aan LB gewerkt.

Brute BOR, 200 zou idd leuk zijn einde van t jaar haha. En chins met jouw gewicht is ook niet normaal.

Ik hoop dat ik het haal maar ik verwacht het wel.
Tnx!

goede trainingen!!!:D

• #4.776
Tnx Niels!

Supertrainingen Viking!

• #4.778
Training vanavond: Vet getypte sets zijn werksets

Deadlift:
3 x 3 x 120 Edit: ik had per ongeluk 1 x 3 x 120 getypt.
1 x 3 x 140
1 x 3 x 160
1 x 3 x 180
1 x 1 x 200 Vanaf hier met riem
1 x 1 x 220
1 x 1 x 230
1 x 1 x 240
3 x 1 x 200 Hierna riem af
3 x 1 x 160
10 x 1 x 120
Speed!

Hyper extensions:
1 x 8
1 x 8 + 10kg
1 x 8 + 15kg
1 x 8 + 20kg
1 x 8

Standing calf raises:
8 x 12 x 150

Uphill walk naar de 12e etage

Lekkere pomp in mijn onderrug. Bij de DL vooral ook aan mijn techniek gewerkt want die is boven de 200 gewoon k*t. Ik trek teveel vanuit mijn onderrug zonder mijn heupen goed naar voren te duwen. Bij de lichtere gewichten gaat het wel goed en omdat mijn soepelheid verbeterd is door het squatten kan ik nu ook met mijn kont lager bij de grond beginnen.
Ik ben dus wel op de goede weg.

Laatst bewerkt:
Deze training is nog zaliger :D, good work man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven