- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Update: Ik begin een nheel stijf gevoel in mijn rug te krijgen....vreemd!![]()
Redelijke training man
FF serieus, je bent echt een beer, als ik een beerin was had je me anaal mogen vernederen![]()

Dude..Redelijke training man
FF serieus, je bent echt een beer, als ik een beerin was had je me anaal mogen vernederen![]()
Redelijke training man

Haha, hele foute opmerking #1.Redelijke training man

vind je het gek met 18 sets rows hahaha
trekt wel bij
Redelijke training man

goeie rows afgelopen training jacco. was die 2x170 geen pr?
Vet volume op de BOR Jacco plus mensen vergeten ook dat Weighted chins voor jou gewicht al bizar zijn. Ik bedoel als ik met jou bw wil chinnen heb ik al 40kg aan platen er aan hangen.
Is er een reden dat je weinig deadlift? Ik las dat je een hernia hebt gehad maar als BOR's en squats geen probleem zijn moeten deadlifts toch ook wel lukken?
Brute BOR, 200 zou idd leuk zijn einde van t jaar haha. En chins met jouw gewicht is ook niet normaal.