- Waardering
- 97
Tja.....wat kan ik zeggen? Tnx!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, je rechter arm ging ineens een stuk naar achter en de rechterkant van de bar miste de assteun net.Heb jij het filmpje gezien dan want ik heb hem er af gegooid omdat ik een foutmelding kreeg over een dubbele upload!
Maar het was idd F@#cking close!
Ja, je rechter arm ging ineens een stuk naar achter en de rechterkant van de bar miste de assteun net.
Idd wel geluk gehad dat ie er niet aan beide kanten naast ging, dan had je nu wat minder tanden in de mond gehad!! Wel goeie training man!

Update: Door die stomme fail gisteren op de floorpress heb ik toch mijn pols een beetje verzwikt en voelt pijnlijk aan. Hopelijk heb ik er geen last van met trainen zometeen. Mocht dat wel het geval zijn pas ik gewoon mijn training een beetje aan.
Update: Door die stomme fail gisteren op de floorpress heb ik toch mijn pols een beetje verzwikt en voelt pijnlijk aan. Hopelijk heb ik er geen last van met trainen zometeen. Mocht dat wel het geval zijn pas ik gewoon mijn training een beetje aan.
K*t man, ik hoop dat het niets is en je keihard door kan blijven gaan
al met al tog nog een goede training,
slechte dage heb je altijd
Sjah, zo'n onverwachte twist met 170 in je knuisten geeft wel eens wat gedonder.
We gaan er gewoon van uit dat het vlot over gaat!![]()
Wrist Curls met 170 kilo Damn.. vind je het gek dat je knuistje even wat gevoelig is...
wat dacht je dat rackpull met 240+ je pols goed gingen doen![]()
Bij de lichtere gewichten viel het wel mee dus ik dacht dat ik dit wel gewoon kon doen. (niet dus!)