MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.862
Hier is dan toch nog het filmpje van die fail op de 170kg floor press waarmee ik mezelf bijna ernstig pijn had gedaan.
Helaas moet het via deze link omdat ik bij you tube een foutmelding kreeg.

RapidShare: 1-Click Webhosting

??? Heb jij het filmpje gezien dan want ik heb hem er af gegooid omdat ik een foutmelding kreeg over een dubbele upload!

Maar het was idd F@#cking close!
Ja, je rechter arm ging ineens een stuk naar achter en de rechterkant van de bar miste de assteun net.

Idd wel geluk gehad dat ie er niet aan beide kanten naast ging, dan had je nu wat minder tanden in de mond gehad!! Wel goeie training man!

• #4.866
Maak er maar grappen over rebels jong!!! Ik hoop dat je er iets van geleerd hebt! :D

Heheh een Olympische Beugel :D

• #4.869
Update: Door die stomme fail gisteren op de floorpress heb ik toch mijn pols een beetje verzwikt en voelt pijnlijk aan. Hopelijk heb ik er geen last van met trainen zometeen. Mocht dat wel het geval zijn pas ik gewoon mijn training een beetje aan.

Update: Door die stomme fail gisteren op de floorpress heb ik toch mijn pols een beetje verzwikt en voelt pijnlijk aan. Hopelijk heb ik er geen last van met trainen zometeen. Mocht dat wel het geval zijn pas ik gewoon mijn training een beetje aan.

K*t man, ik hoop dat het niets is en je keihard door kan blijven gaan

sterkte

Big boyz dont cry:cool:

Training aanpassen en doorknallen:wl:

Zegt degene die al 2dgn thuis zit met buikgriep:sad:

• #4.874
Training vanavond:

Ik heb inderdaad mijn training moeten aanpassen want ik zou schouders trainen maar dat ging helaas niet. Ik heb er een redelijk lichte en explosieve training van gemaakt want ik wist van tevoren al dat zware gewichten geen optie waren.

Boxsquat (light):
2 x 5 x 60
2 x 5 x 80
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
4 x 2 x 140

Rackpull:
1 x 3 x 120
1 x 3 x 160
1 x 3 x 180
1 x 3 x 200
1 x 3 x 220
1 x 1 x 240
1 x 0 x 260
fail (pols te pijnlijk)

Goodmorning (licht en explosief):
1 x 5 x 60
1 x 5 x 80
1 x 5 x 100

Standing calf raises:
6 x 12 x 150

Niet echt een tevreden gevoel over deze training maar dat heb ik altijd als ik licht train. Maar soms heb je even geen keuze. Zelfs met squatten was mijn pols nogal gevoelig.

al met al tog nog een goede training,

slechte dage heb je altijd

Sjah, zo'n onverwachte twist met 170 in je knuisten geeft wel eens wat gedonder.

We gaan er gewoon van uit dat het vlot over gaat! :)

klote van je pols Jacco.

• #4.878
al met al tog nog een goede training,

slechte dage heb je altijd

Tja...het kan niet altijd feest zijn.

Sjah, zo'n onverwachte twist met 170 in je knuisten geeft wel eens wat gedonder.

We gaan er gewoon van uit dat het vlot over gaat! :)

Dat kun je wel zeggen! Maar het lijkt er op dat het meevalt hoor. Ik denk hooguit een paar dagen.

Leuk is het niet maar het komt wel goed. Gewoon even een beetje ontzien tijdens het trainen. Gelukkig besteed ik de laatste tijd toch veel aandacht aan LB.

Wrist Curls met 170 kilo Damn.. vind je het gek dat je knuistje even wat gevoelig is...

wat dacht je dat rackpull met 240+ je pols goed gingen doen :roflol:

• #4.880
Wrist Curls met 170 kilo Damn.. vind je het gek dat je knuistje even wat gevoelig is...

wat dacht je dat rackpull met 240+ je pols goed gingen doen :roflol:

:o Bij de lichtere gewichten viel het wel mee dus ik dacht dat ik dit wel gewoon kon doen. (niet dus!)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven