AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.902
Update: Mijn pols voelt nu weer wat stijver aan terwijl ik er tijdens het trainen eigenlijk geen last van heb gehad (behalve bij biceps dan). Nou ja, gaat ook wel weer over.

proficiat met je PR op BOR....!!

Vraagje aangezien je skullcrushers zo vaak doet. Heb je tijdens de oefening geen ongemak/pijn aan je elleboog, aan het uiteinde dan vooral? Op het moment dat ik ze doe voel ik daar zo'n spanning, daarna heb ik er geen last van. Vroeg me af of dat normaal is, waren dan nog lage gewichten in vgl met jou.

En is skull crushers zo'n goeie assistance voor BP volgens jou, of kan je evengoed dippen (wat meer op BP lijkt) of een rope pulldown oid..

• #4.907
Vraagje aangezien je skullcrushers zo vaak doet. Heb je tijdens de oefening geen ongemak/pijn aan je elleboog, aan het uiteinde dan vooral? Op het moment dat ik ze doe voel ik daar zo'n spanning, daarna heb ik er geen last van. Vroeg me af of dat normaal is, waren dan nog lage gewichten in vgl met jou.

En is skull crushers zo'n goeie assistance voor BP volgens jou, of kan je evengoed dippen (wat meer op BP lijkt) of een rope pulldown oid..

Ik heb zelf nergens last van tijdens de uitvoering ik denk niet dat het normaal is. Aan de andere kant kan ik niet zomaar voor jou beoordelen of iets goed is of niet want ik voel het tenslotte niet maar als je na de uitvoering nergens meer last van hebt zal het wel meevallen.

Ik vind het zelf een fijne oefening om te doen maar in principe zijn alle oefeningen die je triceps sterker maken geschikt als assistance (uitgezonderd van de typische BB-oefeningen). Maar alle oefeningen waar je flink wat gewicht mee kunt pakken zijn geschikt. Als ik moest kiezen tussen dippen en een rope pulldown zou ik dippen omdat je hier ook je borst in kunt betrekken.

Bij Skulls en bv 1 handed db extensions krijg ik stekende pijn in me ellebogen...waarom i dont know..maar dippen/ pulldown/ small bench/ reverse bench press/ push downs etc zijn allemaal goed voor je triceps...Alleen zijn pull down/ push downs typische afmakertjes, eigenlijk is een skull crusher dat ook, maar goed :P

• #4.909
Bij Skulls en bv 1 handed db extensions krijg ik stekende pijn in me ellebogen...waarom i dont know..maar dippen/ pulldown/ small bench/ reverse bench press/ push downs etc zijn allemaal goed voor je triceps...Alleen zijn pull down/ push downs typische afmakertjes, eigenlijk is een skull crusher dat ook, maar goed :P

Als je hem met kindergewichten doet wel! :D

• #4.910
Training vanavond:

Squat (medium/heavy):
1 x 5 x 60
1 x 5 x 80
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 3 x 170
1 x 2 x 180
1 x 1 x 190
1 x 5 x 140
1 x 5 x 130
1 x 5 x 120
1 x 5 x 110
1 x 5 x 100

Push press:
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100
1 x 1 x 110
1 x 5 x 80
1 x 5 x 60

Uphill walk 12 etages

Beetje gemengde gevoelens over deze training. Squatten ging goed maar de diepte die ik haal is onder paralel maar nog niet diep genoeg. Voor mijn gevoel zat ik al dieper maar op film zag ik dus dat het tegenvalt :(. Ik kom ongeveer 5 a 10cm onder paralel.

Bij push press had ik nog steeds last van mijn pols (ook al is het een stuk minder) en kon ik niet voluit gaan. Andere schouderoefeningen zaten er dus ook niet in.

Nou ja, even laten rusten die pols en dan zaterdag er maar weer tegenaan met een strongmantraining.

Gruwelijk row!!! Damn! Train je eigenlijk wel is met dumbbells?

Nette training obelix;)

Volgende keer voluit gaan he.:wl:

Pols heb ik ook altijd met pushpress is paar uur later meestal alweer over..
Nu zijn mijn polsen beide 2x gebroken geweest magoed..

Ik snap wat je bedoelt viking ik snap wat je bedoelt..
Is ook niet handig om dat te doen he als je polsen al zo onbeweegelijk zijn.
Volgende keer je vrouwtje maar weer vragen eh;)

Beastiality up in here :wl:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven