XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.921
Ik snap wat je bedoelt viking ik snap wat je bedoelt..
Is ook niet handig om dat te doen he als je polsen al zo onbeweegelijk zijn.
Volgende keer je vrouwtje maar weer vragen eh;)

Dus jij vindt ook dat ik beter mijn vrouwtje kan vragen om voortaan mijn kont af te vegen?

wat?

om die halter aan te geven??
:D:D:D

Zoiets ja!

Tnx!

Dank je, maar ik baal echt een beetje van de diepte. Voor mijn gevoel zat ik al een stuk dieper.
Misschien moet ik me er gewoon bij neerleggen dat superdiep squatten er voormij nooit in zal zitten.......en het is tenslotte onder paralel.

Als je hem met kindergewichten doet wel! :D

In feite is het dezelfde beweging als een cable extension of db extension.
En dat iemand hem met zo veel gewicht doet is ook best extreem :)
Iig komt het er op neer als een oefening pijn doet vervang je hem...waarom risico's lopen?

• #4.923
In feite is het dezelfde beweging als een cable extension of db extension.
En dat iemand hem met zo veel gewicht doet is ook best extreem :)
Iig komt het er op neer als een oefening pijn doet vervang je hem...waarom risico's lopen?

Weet ik, maar ik moet toch wat als een bejaarde die op wraak uit is. ;)

Brute BOR's en nice squats beest. Nu wil ik je met strongman spul wel eens in actie zien.. :D ;)

Jac we starten zaterdag om 1400 uur.

Ik had JP nog een pm gestuurd, maar nog geen reactie gekregen. Jacco, kun jij me vertellen waar we zaterdag om 14.00u moeten zijn? Stuur me anders effe een pm aub.

• #4.931
Brute BOR's en nice squats beest. Nu wil ik je met strongman spul wel eens in actie zien.. :D ;)

Ik had JP nog een pm gestuurd, maar nog geen reactie gekregen. Jacco, kun jij me vertellen waar we zaterdag om 14.00u moeten zijn? Stuur me anders effe een pm aub.

Tnx! even geduld hoor, je pm komt eraan maar ik moet even opzoeken hoe die weg ook alweer heet.

Thx big guy. Heb m ontvangen. :thumbs:

• #4.934
Dank je, helaas nog wat last van mijn pols dus niet voluit op de push press. Maar aan de andere kant waren mijn benen toch ook gaar van het squatten dus de legdrive voelde ook niet lekker aan.

"Elke goede powerlifter heeft wel is wat kwaaltjes" zei is iemand tegen mij, weet wel niet of het voor serieus was :D

Je kan je soms zo onoverwinnelijk voelen dat je tijdens je training gewoon meer fout dan goed doet. Toen ik naar de kiné ging met mijn rug en elleboog zei die ook dat dit signalen van men lichaam waren om het wat kalmer te doen. Ik train ook net als jij en velen op dit forum ook graag heel hard en veel maar soms kan je best wat minder doen, op lange termijn wordt je hierdoor sterker

Ben in mijne babbel vandaag :p, sta misschien veel gezever in m'n tekstje maar het bevat waarheden denk ik :D

Hoe vaak train je zo per week?

Laatst bewerkt:
  • #4.936
Zever maar raak hoor, hahaha! Er staan zeker waarheden in.

Ik train nu standaard maandag t/m donderdag in de gym. vrijdag is meestal een rustdag en de zaterdag en/of de zondag doe ik meestal eventtrainingen highland games of strongman.
Dus meestal train ik 5 dagen per week en soms 6.

5 - 6 keer per week! Nice maat! Heb je ook een zware job of valt dat mee?

wordt gezellig daar ! Begreep van Richard (v/d Linden) dat ie ook zaterdag naar Voorschoten gaat....
Als ik weer (top)fit ben ga ik weer eens mee....

Groetjes daar !

behoorlijk aantal sets man nice

wat is je pr op de push press

wordt gezellig daar ! Begreep van Richard (v/d Linden) dat ie ook zaterdag naar Voorschoten gaat....
Als ik weer (top)fit ben ga ik weer eens mee....

Groetjes daar !

aah kijk, dat wordt dan idd gezellig. Jammer dat je er niet bij bent maat. Volgende keer dan maar!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven