MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
anders had ik je wel aan je haren naar de 'pit' getrokken hoorrrr ;D

vandaar :D

gaan we regelen bro ! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.945
5 - 6 keer per week! Nice maat! Heb je ook een zware job of valt dat mee?

Niet echt, in ieder geval niet lichamelijk. Ik werk op een ingenieursbureau dus ik heb een kantoorbaan. Ideaal met eten en rusten.

wordt gezellig daar ! Begreep van Richard (v/d Linden) dat ie ook zaterdag naar Voorschoten gaat....
Als ik weer (top)fit ben ga ik weer eens mee....

Groetjes daar !

Ik doe ze de groeten. Hoe is het eigenlijk met je been ouwe?

behoorlijk aantal sets man nice

wat is je pr op de push press

Tnx! Ik zou het niet weten want mijn legdrive werkt op het moment niet echt mee. Mijn PR op MP is in ieder geval 130kg

Je bent gewoon een oersterke forum knuffelbeer:D:D

irl ben je ook super behulpzaam,anders hadden we @ de weilandgames lang kunnen wachten voordat we wisten waar we moesten zijn.:o

:heart:

Hahaha.......ik ook van jou! ;)

Ik train nu standaard maandag t/m donderdag in de gym. vrijdag is meestal een rustdag en de zaterdag en/of de zondag doe ik meestal eventtrainingen highland games of strongman.

Waar train je nu events?

Ben zelf bezig om timbers in elkaar te laten lassen en we hebben al twee tires. Misschien op lange termijn eens kijken om een yoke te laten maken en wat stones.

• #4.947
Waar train je nu events?

Ben zelf bezig om timbers in elkaar te laten lassen en we hebben al twee tires. Misschien op lange termijn eens kijken om een yoke te laten maken en wat stones.

Bij JP in Voorschoten. Bijna alle spullen uit schiedam zijn daar heen verhuisd.

• #4.948
Vandaag een rustdag en dan morgen hopelijk weer een lekkere strongmantraining. Mijn pols zal niet helemaal over zijn maar gelukkig heb die niet echt nodig voor de onderdelen behalve de boom.

Ik heb zelf nergens last van tijdens de uitvoering ik denk niet dat het normaal is. Aan de andere kant kan ik niet zomaar voor jou beoordelen of iets goed is of niet want ik voel het tenslotte niet maar als je na de uitvoering nergens meer last van hebt zal het wel meevallen.

Ik vind het zelf een fijne oefening om te doen maar in principe zijn alle oefeningen die je triceps sterker maken geschikt als assistance (uitgezonderd van de typische BB-oefeningen). Maar alle oefeningen waar je flink wat gewicht mee kunt pakken zijn geschikt. Als ik moest kiezen tussen dippen en een rope pulldown zou ik dippen omdat je hier ook je borst in kunt betrekken.

Thx voor je reply, maar: waarom doe jij dan eigelijk geen dips? Gezien je BW moet het wel zwaar zijn maar met een BP van >200 valt het wel mee toch?

Bij Skulls en bv 1 handed db extensions krijg ik stekende pijn in me ellebogen...waarom i dont know..maar dippen/ pulldown/ small bench/ reverse bench press/ push downs etc zijn allemaal goed voor je triceps...Alleen zijn pull down/ push downs typische afmakertjes, eigenlijk is een skull crusher dat ook, maar goed :P

Daarom idd de vraag. Maar ja Viking is de man met de monsterbench dus mss zit er meer achter :).

• #4.950
Thx voor je reply, maar: waarom doe jij dan eigelijk geen dips? Gezien je BW moet het wel zwaar zijn maar met een BP van >200 valt het wel mee toch?

Dat ik op het moment geen dips doe is eigenlijk door toeval. Normaal deed ik ze regelmatig maar dan probeer je weer eens wat anders en dan raakt het op de achtergrond maar ik ga ze zeker wel weer doen.

Daarom idd de vraag. Maar ja Viking is de man met de monsterbench dus mss zit er meer achter :).

Precies, dat is mijn geheim ;). Nee, waar het op neer komt is dat je alle oefeningen kunt gebruiken om je triceps te versterken t.b.v. je bench als je ze maar zwaar doet. En dan bedoel ik echt tot het uiterste.
Ik doe zelf ook regelmatig pushdowns wat ik toch wel een BB-oefening zou willen noemen. Alleen als ik deze doe ga ik wel tot 80/90kg.

Dat ik op het moment geen dips doe is eigenlijk door toeval. Normaal deed ik ze regelmatig maar dan probeer je weer eens wat anders en dan raakt het op de achtergrond maar ik ga ze zeker wel weer doen.

Precies, dat is mijn geheim ;). Nee, waar het op neer komt is dat je alle oefeningen kunt gebruiken om je triceps te versterken t.b.v. je bench als je ze maar zwaar doet. En dan bedoel ik echt tot het uiterste.
Ik doe zelf ook regelmatig pushdowns wat ik toch wel een BB-oefening zou willen noemen. Alleen als ik deze doe ga ik wel tot 80/90kg.[/
QUOTE]
Zwaar eensch...front raise kan je ook gebruiken om je schouders te versterken, als je maar zwaar gaat op die oefening!!

Hoe is het eigenlijk met je been ouwe?

afgelopen zaterdag gegooid en geenlast gehad. Donderdag voor het eerst weer gesquat (front) met een kilo of 50. Ging goed, nu wel mega spierpijn. Rustig weer opbouwen dus. Gisteren wel weer gecleand en highpull met 100 kg. :) Dat ging best goed ! Wel 6 weken achterstand op deze manier, maar misschien is die rust wel goed geweest........

Sucses met die gasten daar zaterdag !

• #4.953
afgelopen zaterdag gegooid en geenlast gehad. Donderdag voor het eerst weer gesquat (front) met een kilo of 50. Ging goed, nu wel mega spierpijn. Rustig weer opbouwen dus. Gisteren wel weer gecleand en highpull met 100 kg. :) Dat ging best goed ! Wel 6 weken achterstand op deze manier, maar misschien is die rust wel goed geweest........

Sucses met die gasten daar zaterdag !

Mooi dat het weer goed gaat met je been en inderdaad lekker rustig opbouwen anders loop je dalijk 3 weken krom van de spierpijn (heb ik zelf ooit eens gehad :o).
En die rust zal je zeker geen kwaad gedaan hebben.

• #4.955
Strongmantraining vanmiddag:

Conan's wheel:
1 ronde 50kg
1 ronde 100kg
1 ronde 150kg
1 ronde 200kg
2 x 1/2 ronde 230kg
3 x alleen lockout 310kg

Timberwalk:
1 x 60kg, 45m
1 x 70kg, 45m (vergissing, ik dacht dat het 80 was)
1 x 80kg, 45m
1 x 100kg, 45m

Apollon axle (diameter 5cm)
1 x 70kg Clean + press
1 x 100kg Fail
veel keer 1 x 70kg Clean +press (om te wennen aan de axle)
1 x 10 x70kg 1xclean + 10xstrict press

Log press:
1 x 100kg Clean + strict press

Leuke en drukke training. JBremers en RubenSossa waren er ook en die hadden de axle meegenomen. Die gasten zijn ook goed sterk en lieten met de axle ook nog eens zien dat ze over een goede techniek beschikken als het gaat om het cleanen van de axle. Willy7 was er ook en heeft alvast kennis gemaakt met een aantal onderdelen. Op zich ook geen verkeerde prestaties neergezet voor een eerste keer.
Zelf ben ik niet helemaal tevreden over mijn eigen prestaties maar dat komt de volgende keer wel goed.

netjes man viking

Goeie training :)

Beestig, 100kg log strict :D te gek voor woorden!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven