XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.981
niet veel soeps hé ...

j/k toch goed getraind ondanks je pijnlijke pols :thumb:

Tnx snoob!

Het is ook niet zo dat ik verga van de pijn ofzo maar ik wil het ook niet overbelasten. Het is gewoon zo'n irritant gevoel wat je hindert als je zwaar wilt gaan.

Korte rustpauze voor herstel en dan knallen als een beest!!!!

Jij zei nog in mijn log dat je er altijd beter uitkomt na een blessure en voor mij hielp het perfect (7 PR's) dus.....weekje voor de wedstrijd rusten en dan meteen knallen @the games zou ik zeggen.;)

• #4.983
Korte rustpauze voor herstel en dan knallen als een beest!!!!

Jij zei nog in mijn log dat je er altijd beter uitkomt na een blessure en voor mij hielp het perfect (7 PR's) dus.....weekje voor de wedstrijd rusten en dan meteen knallen @the games zou ik zeggen.;)

Das waar.....Maar de eerstvolgende wedstrijd is een bench en DL-wedstrijd op 17 februari en ik moet eigenlijk naar die wedstrijd toewerken met mijn training. Maar ja...shit happens. Het komt wel goed (ook al druk ik dit keer misschien wel wat minder).

Nette training, 150 incline!! Zalig :D

Als ik zo kijk naar je training dan lijken me die 12 etages uphill walk nog het zwaarste.. Hahahaha! ;)

Nee hoor, verstandige keuze, dat je met presses iets rustiger doet. Belachelijke skullcrushers verder!

buffe training

Even goed nog een goede incline, en niet eens je max.:D

Uber veel setjes voor bankdrukken zeg. Heb je al het idee dat het minder wordt met je pols?

• #4.989
Nette training, 150 incline!! Zalig :D

Tnx!

Als ik zo kijk naar je training dan lijken me die 12 etages uphill walk nog het zwaarste.. Hahahaha! ;)

Nee hoor, verstandige keuze, dat je met presses iets rustiger doet. Belachelijke skullcrushers verder!

Ik moet wel want anders wordt het dalijk iets langdurigs en daar heb ik geen zin in.

Tnx!

Even goed nog een goede incline, en niet eens je max.:D

Dank je. Helaas niet want ik wilde graag maxen vandaag.

Ja, het is wel iets minder maar ik ben weer ongeduldig zoals gewoonlijk en het duurt me alweer te lang.

Ik weet er alles van, maarja je weet ook dat als je door blijft knallen het waarschijnlijk niet hard beter wordt. Wat heb je precies? Ontsteking ofzo? Anders zou ik ibu's nemen.

• #4.992
Ik weet er alles van, maarja je weet ook dat als je door blijft knallen het waarschijnlijk niet hard beter wordt. Wat heb je precies? Ontsteking ofzo? Anders zou ik ibu's nemen.

Nope...het is een verzwikking dus het is niets ernstigs. Als ik het een beetje laat rusten zou het redelijk snel over moeten gaan.

Training vanavond:

Ik heb toch mijn training een beetje moeten aanpassen i.v.m. mijn pols. Jammer, maar ik moet er rekening mee houden dat ik over een week of 3 weer een benchwedstrijd heb.

Incline benchpress:
2 x 5 x 70
2 x 5 x 80
2 x 5 x 90
2 x 5 x 100
2 x 5 x 110
2 x 5 x 120
2 x 3 x 130
2 x 3 x 140
2 x 1 x 150
Helaas niet kunnen maxen ivm pols

Benchpress (speed):
10 x 3 x 100

Peck deck: :o Ik schaam me dood!
5 x 8 x 100 Full stack en geen zin om er gewicht op te gaan leggen.

Skullcrusher:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 6 x 70
1 x 6 x 80
1 x 4 x 90
(Natuurlijk niet de slimste oefening om te doen op dit moment)

Uphill walk 12 etages

Matige training en balen dat ik toch nog last heb van mijn pols. Hopelijk is het wel voor de wedstrijd over maar dan kan ik niet voluit trainen en dat is jammer.

Toch niet slecht imo, al kan je idd beter, effe die pols terug de oude laten worden en baaam 220 bench :wl:

/goede training!

Lijkt een beetje op een training voor een oude man :P

Toch nog nette training. Laat die pols maar genoeg rusten.

• #5.000
Training vanavond:

Squat (medium):
1 x 5 x 60
1 x 5 x 80
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150
1 x 3 x 160

Frontsquat: (voor het eerst sinds lange tijd)
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100
1 x 3 x 110

Clean:
1 x 5 x 60
3 x 3 x 70
3 x 3 x 80
6 x 1 x 90
Hierna durfde ik niet te verhogen i.v.m. mijn pols.

One hand dumbbell press (staand):
1 x 5 x 24
1 x 5 x 28
1 x 5 x 32
1 x 5 x 36
1 x 5 x 40
1 x 5 x 44
Hier ben ik ook niet hoger gegaan om geen risico's te nemen.

Uphill walk 12 etages

Het was wel een lekkere training ondanks mijn pols. FSQ had ik al heel lang niet meer gedaan dus dat werd wel weer eens tijd. Lekker op snelheid gedaan.
Bij het cleanen vooral aan mijn techniek gewerkt en aan de opwaartse snelheid.
De OHDP heb ik ook al heel lang niet meer gedaan maar daar zat nog veel meer in want mijn PR daarop is 5 x 60kg.
Het zeurende gevoel in mijn pols was wel aanwezig maar ik heb toch redelijk kunnen trainen. Het gevoel komt vooral als ik de gewichten loslaat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven