XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
netjes , zijn die squats full ???

Voor jou zou dat ass to the grass zijn idd;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.003
netjes , zijn die squats full ???

De squats zijn beneden paralel zover als dat ik kan zakken maar er zullen zat mensen zijn die ze niet full vinden.
Ik probeer het wel maar het is waarschijnlijk voor mij niet haalbaar om zo diep te zakken. Maar ja, zolang ze onder paralel zijn ben ik tevreden.

Dan zijn het geen sqauts:p

onder parallel is altijd genoeg jo, netjes man

Niet de gebruikelijke beestige training die we van jou vaak zien, maar toch lekker bezig geweest big guy! ;)

Het zeurende gevoel in mijn pols was wel aanwezig maar ik heb toch redelijk kunnen trainen. Het gevoel komt vooral als ik de gewichten loslaat.

Je weet wat dat betekent hé, gewoon door blijven gaan dus en niet loslaten die hap ;)

Het was wel een lekkere training ondanks mijn pols. FSQ had ik al heel lang niet meer gedaan dus dat werd wel weer eens tijd.

Waarom werd het weer eens tijd? Zelf vind ik het niet zo'n lekkere oefening, omdat het destijds m'n groove op backsquats behoorlijk heeft verdoet. Kan me wel voorstellen dat het misschien wat voordeel oplevert op de stones.

goede training!!:D

• #5.010
onder parallel is altijd genoeg jo, netjes man

Vind ik dus ook.

Niet de gebruikelijke beestige training die we van jou vaak zien, maar toch lekker bezig geweest big guy! ;)

Ik weet het en ik baal er wel een beetje van. Ik moet er maar even genoegen mee nemen.

Je weet wat dat betekent hé, gewoon door blijven gaan dus en niet loslaten die hap ;)

Waarom werd het weer eens tijd? Zelf vind ik het niet zo'n lekkere oefening, omdat het destijds m'n groove op backsquats behoorlijk heeft verdoet. Kan me wel voorstellen dat het misschien wat voordeel oplevert op de stones.

Dan maar vasthouden idd ;)

Je geeft zelf al de reden waarom en ik blijf ze in dezelfde training doen dus dan valt het wel mee.

redelijk Viking!

nog even en ik doe dezelfde gewichten met squat!
:lol:

Lekker :cool:

Vind fronts nog niet eens een grote vorm verneuker...maar full squats(incombi met een high bar). Al doe ik erna boxsquats dan nog voelt het alsof ik een tennis bal met me linker arm gooi (ben met gooien rechtshandig)

• #5.015
Training vanavond:

Bentover row:
2 x 5 x 70
2 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
12 x 3 x 140

Small grip pull up:
5 x 5 x BW(140)

Barbell curl:
1 x 8 x 30
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
(pols ging weer zeuren)

Korte training vanavond. Beetje energie tekort. Snel naar huis gegaan om extra te eten.

hoe lang heb je hierover gedaan, erg korte training idd

Nice warm up :D

Aan wat lag het energietekort? Te weinig gegeten of just one of those days?!

• #5.018
Iets meer dan een uur. Die 16 setjes rows nemen nog wel wat tijd in beslag en ook de rust was soms wat langer omdat ik me een beetje lusteloos voelde (ik was dus aan het treuzelen). Als dat gebeurt weet ik dat ik beter naar huis kan gaan voor wat rust.

• #5.019
Nice warm up :D

Aan wat lag het energietekort? Te weinig gegeten of just one of those days?!

Op zich heb ik hetzelfde gegeten als normaal dus ik zou willen zeggen just one of those days maar misschien moet ik ookmijn calorieinname weer eens wat verhogen.

Op zich heb ik hetzelfde gegeten als normaal dus ik zou willen zeggen just one of those days maar misschien moet ik ookmijn calorieinname weer eens wat verhogen.

Dat is imo 1 van de nadelen van gainen, je moet telkens meer en meer gaan vreten :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven