Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het zeurende gevoel in mijn pols was wel aanwezig maar ik heb toch redelijk kunnen trainen. Het gevoel komt vooral als ik de gewichten loslaat.

Het was wel een lekkere training ondanks mijn pols. FSQ had ik al heel lang niet meer gedaan dus dat werd wel weer eens tijd.
Niet de gebruikelijke beestige training die we van jou vaak zien, maar toch lekker bezig geweest big guy!![]()
Je weet wat dat betekent hé, gewoon door blijven gaan dus en niet loslaten die hap
Waarom werd het weer eens tijd? Zelf vind ik het niet zo'n lekkere oefening, omdat het destijds m'n groove op backsquats behoorlijk heeft verdoet. Kan me wel voorstellen dat het misschien wat voordeel oplevert op de stones.

redelijk Viking!
nog even en ik doe dezelfde gewichten met squat!
![]()

Je weet wat dat betekent hé, gewoon door blijven gaan dus en niet loslaten die hap
Waarom werd het weer eens tijd? Zelf vind ik het niet zo'n lekkere oefening, omdat het destijds m'n groove op backsquats behoorlijk heeft verdoet. Kan me wel voorstellen dat het misschien wat voordeel oplevert op de stones.
Nice warm up
Aan wat lag het energietekort? Te weinig gegeten of just one of those days?!
Op zich heb ik hetzelfde gegeten als normaal dus ik zou willen zeggen just one of those days maar misschien moet ik ookmijn calorieinname weer eens wat verhogen.