- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je lichaam heeft bepaalde "setpoints". Als je begint met trainen en je lichaamsgewicht is stabiel op bv 85kg en is dat al een aatal jaren dan is dat jou lichaam zn "setpoint". Op het moment dat je begint met aankomen en je komt aan tot bv 95kg dan moet je dr alles aan doen om minimaal een half jaar op dit gewicht te blijven om dit gewicht een nieuw "setpoint" te laten worden.
Doe je dit niet (en dat zie je bij veel jongens die na het aankomen gelijk weer willen afvallen of droog trainen) die zijn dan in no-time weer terug op hun oude gewicht. Puur omdat ze hun lichaam niet hebben laten wennen aan het nieuwe gewicht.
Ik heb het dan nog geen eens over al die gasten die "kuurtjes" doen van 10 of 12 weken je kan zelf wel raden wat er met hun gebeurt. In mijn optiek gewoon heel veel tijdverlies.
Alleen in je dromen denk ik want er stond bij dat het medium-squat was en medium slaat in dit geval op het gewicht en niet de diepte.....![]()

kijk uit jij!!
as zaterdag ga ik je squatles geven (op afstand dan)........kijk maar wat het dan geworden is!
full: ATTG
box: 45 cm v/d grond
parallel: evenhoog als box
zercher: iets hoger, stang op kniehoogte
![]()

Je lichaam heeft bepaalde "setpoints". Als je begint met trainen en je lichaamsgewicht is stabiel op bv 85kg en is dat al een aatal jaren dan is dat jou lichaam zn "setpoint". Op het moment dat je begint met aankomen en je komt aan tot bv 95kg dan moet je dr alles aan doen om minimaal een half jaar op dit gewicht te blijven om dit gewicht een nieuw "setpoint" te laten worden.
Doe je dit niet (en dat zie je bij veel jongens die na het aankomen gelijk weer willen afvallen of droog trainen) die zijn dan in no-time weer terug op hun oude gewicht. Puur omdat ze hun lichaam niet hebben laten wennen aan het nieuwe gewicht.
Ik heb het dan nog geen eens over al die gasten die "kuurtjes" doen van 10 of 12 weken je kan zelf wel raden wat er met hun gebeurt. In mijn optiek gewoon heel veel tijdverlies.
Een box op 45cm is wel erg hoog he klusmier?
Zeker voor jouw lengte... Ik squat net onder parralel op ca 36cm...

kijk uit jij!!
as zaterdag ga ik je squatles geven (op afstand dan)........kijk maar wat het dan geworden is!
full: ATTG
box: 45 cm v/d grond
parallel: evenhoog als box
zercher: iets hoger, stang op kniehoogte
![]()

Je moet je Squat Ass der nog af halen.. Klus
Zonniet en staan je billen net zo hoog als je knieën dan zijn het Half-Squats

Ach het gaat wel aardig Jacco. Niet al te gek de laatste tijd, maar dat komt wel weer.
Check z'n sig, 1.74.Precies, dus haal nog maar eens 20 cm eraf voor die Antilliaanse squatreet....
Maar ff serieus, hoe lang ben jij Klus? Wanrt ik ben 1,88m en ik meet tot midden knie 50cm (ik denk trouwens dat je beter tot onder je knie kan meten).

beetje tussenin i guess.. voor het tijdbestek en hoe je je voelde is het gewoon netjes, voor wat we van je gewend zijn is het minder![]()

) en dan heb ik zaterdagmiddag ook nog een kogelstoottraining.netjes man, blijf tog uit kijke naar je hardcore trainingen
Tnx, volgende week ga ik er weer hard tegenaan (dan is mijn pols hopelijk ook genezen).