Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Geen zware training vanavond omdat ik een zwaar weekend in het vooruitzicht heb. Ik moet dit weekend twee nachten werken in mijn oude beroep als portier (buitenwipper voor de Belgen onder ons ;)) en dan heb ik zaterdagmiddag ook nog een kogelstoottraining.
Kan je je hand inmiddels in de goede positie krijgen? Of is't nog steeds een hoek van 90 gaden?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.065
ja het kan altijd beter... 220 bench is mega maar er zijn mensen die meer duwen... man als je zo bekijkt zijn al mijn trainingen t*ring omdat er wel miljoenen mensen zijn die sterker zijn...

hahah just kidding mate, jij kunt idd beter;)

Tja...hoort er af en toe bij die kleine ongemakken.

Kan je je hand inmiddels in de goede positie krijgen? Of is't nog steeds een hoek van 90 gaden?:D

??? Bedoel je of ik mijn hand in de goede positie kan krijgen om fooi aan te pakken? Denk het wel! :p

• #5.073
:roflol:

Opzich geen misse training Beest

Ken je ook gevechtstechnieken of sta je gewoon aan de deur om afteschrikken?!

Mwah...training was licht maar ik moest toch aan mijn techniek werken.

Ik heb vanaf mijn 12e tot mijn 30e aan vechtsport gedaan (Boksen, karate en thaiboxing. Niet alle drie tegelijk natuurlijk ;)) dus ik denk wel dat ik het een en ander kan. Maar afschrikken kan ik ook :D

Jacco heeft geen gevechtstechnieken nodig :D maar hij was (kick)bokser dacht ik.

Zoiets...met nadruk op was. Na mijn 30e heb ik de overstap naar de krachtsport gemaakt.

hij zegt gewoon:

optiefe.........anders ga ik bovenop je zitten!
:lol:

Ik ben anders altijd uiterst vriendelijk en beleefd hoor! ;)

Cool man! :cool:

Moet je ook niet trappen met thaiboxing? :roflol:

:jk:

hij woog toen geen 140kg hoor :P Bedoel zijn high kick zal nu op heup hoogte zitten...of niet ouwe?

onderkant blote voet tot midden knie is bij mij 54 cm...........ik draag schoeisel, dus 3 cm erbij, ervanuitgaande dat je onderbeen schuin naar voren staat tijdens squat lijkt me 45 cm reeel!
;)

Sorry dat ik je log vervuil Jacco... maar...

@klus: Nou ik denk dat jij je ernstig vergist in wat parralel is..

Ik ben 194cm! en zit met 36 echt net onder parralel... boven de 40 is er echt boven.. En geloof me maar dat ik lange poten heb...
Op 48cm(wat ongeveer gelijk is aan 45cm voor jouw) squat ik ook wel iets meer ja.....

Buiten dat, is de afstand tot je knie niet de hoogte voor parralel. De transversale as van het kniegewricht moet parralel staan met de trochanter major. Daar komt je arse etc nog bij....

• #5.080
Moet je ook niet trappen met thaiboxing? :roflol:

Een schop voor je reet kan je krijgen.....:D

:jk:

Respect, ik heb ook al af en toe les gegeven, ik kan me je slagen en stoten al inbeelden met de juiste techniek op zo'n BW, damn

Ik woog toen nog iets lichter. Mijn laatste gevecht in de ring woog ik 115kg.

hij woog toen geen 140kg hoor :P Bedoel zijn high kick zal nu op heup hoogte zitten...of niet ouwe?

For me to know...and for you to find out! ;)

Nee, klopt wel een beetje denk ik. Toen ik besloot om te stoppen ben ik ook echt helemaal gestopt (ook geen interesse meer). Ik kan nog steeds schoppen maar niet meer zo hoog maar stoten en knieen is geen enkel probleem.....;)

Sorry dat ik je log vervuil Jacco... maar...

@klus: Nou ik denk dat jij je ernstig vergist in wat parralel is..

Ik ben 194cm! en zit met 36 echt net onder parralel... boven de 40 is er echt boven.. En geloof me maar dat ik lange poten heb...
Op 48cm(wat ongeveer gelijk is aan 45cm voor jouw) squat ik ook wel iets meer ja.....

Buiten dat, is de afstand tot je knie niet de hoogte voor parralel. De transversale as van het kniegewricht moet parralel staan met de trochanter major. Daar komt je arse etc nog bij....

Maakt niet uit, ga je gang.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven