JudokaDomie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan je je hand inmiddels in de goede positie krijgen? Of is't nog steeds een hoek van 90 gaden?Geen zware training vanavond omdat ik een zwaar weekend in het vooruitzicht heb. Ik moet dit weekend twee nachten werken in mijn oude beroep als portier (buitenwipper voor de Belgen onder ons) en dan heb ik zaterdagmiddag ook nog een kogelstoottraining.

ja het kan altijd beter... 220 bench is mega maar er zijn mensen die meer duwen... man als je zo bekijkt zijn al mijn trainingen t*ring omdat er wel miljoenen mensen zijn die sterker zijn...
hahah just kidding mate, jij kunt idd beter
Kan je je hand inmiddels in de goede positie krijgen? Of is't nog steeds een hoek van 90 gaden?![]()
Bedoel je of ik mijn hand in de goede positie kan krijgen om fooi aan te pakken? Denk het wel! 
Nee, of je met je rechterhand je rechterkant van je nek kan krabbenTja...hoort er af en toe bij die kleine ongemakken.
Bedoel je of ik mijn hand in de goede positie kan krijgen om fooi aan te pakken? Denk het wel!
![]()

Nee, of je met je rechterhand je rechterkant van je nek kan krabben![]()
Precies, dus haal nog maar eens 20 cm eraf voor die Antilliaanse squatreet....
Maar ff serieus, hoe lang ben jij Klus? Wanrt ik ben 1,88m en ik meet tot midden knie 50cm (ik denk trouwens dat je beter tot onder je knie kan meten).

Jacco heeft geen gevechtstechnieken nodig
Opzich geen misse training Beest
Ken je ook gevechtstechnieken of sta je gewoon aan de deur om afteschrikken?!
maar hij was (kick)bokser dacht ik.

Opzich geen misse training Beest
) dus ik denk wel dat ik het een en ander kan. Maar afschrikken kan ik ook 
Jacco heeft geen gevechtstechnieken nodigmaar hij was (kick)bokser dacht ik.
hij zegt gewoon:
optiefe.........anders ga ik bovenop je zitten!
![]()

Met thaiboxing heb ik ook de laatste 3 jaar dat ik het deed lesgegeven bij de gym waar ik nu nog steeds train.
onderkant blote voet tot midden knie is bij mij 54 cm...........ik draag schoeisel, dus 3 cm erbij, ervanuitgaande dat je onderbeen schuin naar voren staat tijdens squat lijkt me 45 cm reeel!
![]()
Moet je ook niet trappen met thaiboxing?
Een schop voor je reet kan je krijgen.....
![]()
Respect, ik heb ook al af en toe les gegeven, ik kan me je slagen en stoten al inbeelden met de juiste techniek op zo'n BW, damn
hij woog toen geen 140kg hoorBedoel zijn high kick zal nu op heup hoogte zitten...of niet ouwe?

Sorry dat ik je log vervuil Jacco... maar...
@klus: Nou ik denk dat jij je ernstig vergist in wat parralel is..
Ik ben 194cm! en zit met 36 echt net onder parralel... boven de 40 is er echt boven.. En geloof me maar dat ik lange poten heb...
Op 48cm(wat ongeveer gelijk is aan 45cm voor jouw) squat ik ook wel iets meer ja.....
Buiten dat, is de afstand tot je knie niet de hoogte voor parralel. De transversale as van het kniegewricht moet parralel staan met de trochanter major. Daar komt je arse etc nog bij....