MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ziet er loodzwaar uit zo'n training! Respect Viking, die opwarming lijkt me loodzwaar!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.103
Ziet er loodzwaar uit zo'n training! Respect Viking, die opwarming lijkt me loodzwaar!!

Dat hardlopen was idd niet makkelijk voor mij maar de stoottraining voel je eigenlijk pas na de training goed of hij zwaar was of niet. Zolang je nog warm bent kun je wel doorgaan maar een uurtje na de training wordt ineens alles stijf.
Ii voel het nu ook goed en ik moet zo weer de deur uit om te gaan werken. Lekker! :p

Wat voor werk doe je misschien?

Ik neem aan dat je vanacht niet op een bureau zal zitten :D

• #5.107
Nee....of het moet het politiebureau zijn ;).

Vette kogelstoottraining. Er werd nog over je techniek gesproken in folsgare door lup, zelfde WFH-techniek als gregor edmunds had ie't over.

Maar waarom geen stoten met draaien?

• #5.110
Vette kogelstoottraining. Er werd nog over je techniek gesproken in folsgare door lup, zelfde WFH-techniek als gregor edmunds had ie't over.

Maar waarom geen stoten met draaien?

Tnx, was idd wel een leuke training. Hmmm....zelfde techniek als Edmunds? Als ik nou ook zijn hoogte gooide dan zou ik heel blij zijn. ;)

ik heb vandaag nog geen draaitechniek gedaan omdat daar geen tijd voor was en het aanglijden stond vandaag op het programma dus dat draaien komt de volgende keer wel.

Laatst bewerkt:
hoever gooide je met de kogel?

Tnx, was idd wel een leuke training. Hmmm....zelfde techniek als Edmunds? Als ik nou ook zijn hoogte gooide dan zou ik heel blij zijn. ;)

ik heb vandaag nog geen draaitechniek gedaan omdat daar geen tijd voor was en het aanglijden stond vandaag op het programma dus dat draaien komt de volgende keer wel.
Zelfde explosieve "techniek".. dus dat ding voor je leggen, oppakken en en 1 keer d'r overheen ipv doorblijven slingeren.

Hoeveel weegt zo'n kogel? 8kg? Of zelfde als zware steen?

• #5.114
Zelfde explosieve "techniek".. dus dat ding voor je leggen, oppakken en en 1 keer d'r overheen ipv doorblijven slingeren.

Hoeveel weegt zo'n kogel? 8kg? Of zelfde als zware steen?

Ja, die techniek werkt voor mij het best want als ik hem heen en weer slinger verlies ik juist de explosieve kracht.

Die kogel weegt 7,25kg dus een beetje vergelijkbaar met de lichte steen (6kg) maar ik heb ook een kogel van 10kg die dan weer hetzelfde weegt als de zware steen.

Correctie 7,26 :P

Ja, die techniek werkt voor mij het best want als ik hem heen en weer slinger verlies ik juist de explosieve kracht.

Die kogel weegt 7,25kg dus een beetje vergelijkbaar met de lichte steen (6kg) maar ik heb ook een kogel van 10kg die dan weer hetzelfde weegt als de zware steen.
En op wedstrijden is 't in principe altijd zware steen/kogel toch?

Meestal zware steen, soms Braemar (uit stand dus) en soms lichte steen.
(bekijk daarvoor de uitslagen 2005 2006 en 2007 op www.highlandgamesfederatie.org )
Tijdens ONK eigelijk nooit kogel, in tegenstelling tot bv Duiste wedstrijden die erg vaak lichte en zware kogel stoten en haast nooit met steen...

Hoe ging ie in Fryslan ?
Zie je volgende week daar ! (met je meisje ;))

(bekijk daarvoor de uitslagen 2005 2006 en 2007 op www.highlandgamesfederatie.org )
Tijdens ONK eigelijk nooit kogel, in tegenstelling tot bv Duiste wedstrijden die erg vaak lichte en zware kogel stoten en haast nooit met steen...

Hoe ging ie in Fryslan ?
was't maar mijn meisje:p:D Friesland ging behoorlijk goed. Zeker met steenstoten.

• #5.119

Ik wist dat je dat ging zeggen! :D

(Maar wij highlanders kijken niet op een paar gram meer of minder ;))

Hoe ging ie in Fryslan ?

Dat komt omdat die Duitsers homo's zijn :p.......Ben je nou een highlander of niet? Zo ja dan stoot je met een steen tijdens een game!

• #5.120
Vandaag een volledige rustdag gehouden. Geen last van de training van gisteren maar wel een stijve onderrug door het aan de deur staan de afgelopen 2 nachten.

In iedergeval goed gegeten vandaag en veel geslapen dus morgen maar weer eens kijken hoe het gaat. Pols is nog steeds niet helemaal hersteld.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven