AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.181
Ga nu niet beweren dat je het niet wist ;)

Wel klote dat die pols zo lang blijft aanhouden. Doe je er verder nog iets specifieks voor in de vorm van stretchen ofzo?

:o

Als ik op mijn werk ben (kantoor) dan beweeg ik mijn pols zoveel mogelijk (stretchen, rondjes draaien, enz.) en ik masseer de plek waar het pijn doet.

Misschien ook maar opletten met typewerk e.d. Of heb je een knappe secretaresse die alles voor je doet? ;)

Misschien ook maar opletten met typewerk e.d. Of heb je een knappe secretaresse die alles voor je doet? ;)

hij heeft die knappe secretaresse die na werktijd altijd een paar uur lastig loopt en praat, die blonde weet je wel :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #5.184
goede training jacco!!;)

Toch een mooie training :wl:

Echt gek die rows! Nice!

Oppassen met de pols voor 17 feb Jacco. Zou ook even de PP laten voor wat ie is.

beestige rows weer maat!

Ben je al bij de dokter geweest met je pols? Ik ga er ook nooit heen, maar misschien dat ie wat weet.

• #5.194
Oppassen met de pols voor 17 feb Jacco. Zou ook even de PP laten voor wat ie is.

Ja, de PP zal ik zeker niet meer doen. Gewoon een beetje rustig aan met de presses (in ieder geval diegene die ik niet nodig heb voor de wedstrijd ;)).

Thank you...thank very much! :cool:

Ben je al bij de dokter geweest met je pols? Ik ga er ook nooit heen, maar misschien dat ie wat weet.

nee, ik ben niet zo'n hardloper als het om dokters gaat. Maar het gaat langzaam aan beter. Het zeurende gevoel is iets verplaatst naar het begin van mijn hand (net na mijn pols aan de kant van mijn pink).

mooie rows en mooie secretaresse

• #5.197
Training vanavond: Vet gedrukte sets zijn werksets

Benchpress:
2 x 5 x 70
2 x 5 x 90
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130 Nu wel goed gasten? ;)
1 x 5 x 150
1 x 2 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200

Small grip benchpress (handen 30cm uit elkaar):
1 x 10 x 70
1 x 10 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100
1 x 6 x 110
1 x 6 x 120
1 x 6 x 130
1 x 6 x 140

One hand OH-dumbbellpress (strikt):
1 x 5 x 30
1 x 5 x 34
1 x 5 x 38
1 x 3 x 42
1 x 3 x 46
1 x 3 x 50

Triceps pushdown:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70
1 x 8 x 80

Uphill walk 12 etages

Extra benchtraining voor de wedstrijd. Pols/hand nog steeds niet goed maar wordt wel minder erg.

Laatst bewerkt:
Brutal training monster!

Die 50kg, strikt? Moet haast wel. Gruwelijk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven