Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer matige training. Weinig energie en motivatie, waarschijnlijk te weinig gegeten. Ook nog last van mijn pols wat op de logpress te merken was.

Training vanmiddag:
Conan's wheel:
2 x 50kg, 1 ronde (warmlopen)
1 x 100kg, 1 ronde
1 x 150kg, 1 ronde
1 x 200kg, 1 ronde
1 x 240kg, kwart ronde (kreeg weer geen lucht)
1 x 200kg, 1 ronde
Logpress: (1x clean, strict presses)
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 3 x 90
1 x 2 x 100
1 x 1 x 100
1 x 0 x 110 Fail, WTF?
Yokerace:
200kg, 20m heen en 20m terug
Farmerswalk:
1 x 80kg, 40m
90kg opgetild en gelijk weer laten vallen, geen zin meer.
Zeer matige training. Weinig energie en motivatie, waarschijnlijk te weinig gegeten. Ook nog last van mijn pols wat op de logpress te merken was.

Het kan niet altijd even goed gaan maar ik vind dit toch een goeie training, als de fut op is mag je doen wat je wilt, had vandaag ook zo'n dag
ik dacht dat je uit mijn log wel kon leren dat te weinig eten, funest is voor je prestaties!
volgende keer beter kerel!
![]()
Niemand van die gasten die je kon opfokken?
Ik ga der ook eens komen binnekort en dan ga je wat meemaken![]()

toch lekker wat onderdelen kunnen doen!
Volgende keer gewoon beter. Scheelt toch wel he, als Jules en ik er niet bij zijn..![]()
![]()

Daar zou ikzelf al tevreden mee zijn denk ik
Volgende keer weer meer vreten joh![]()
Volgende keer 100 procent fit, genoeg voedsel en dan beuken!!!
Wel een beetje mager jacco.. wat gebeurt er met die conan dat je niet kan ademen? Teveel op je borst ofzo?

Ik heb het elke keer met de 240kg...dan drukt de stang mijn lucht er uit en dan kan ik niet meer ademen terwijl ik loop en dan houd het natuurlijk snel op.

hou dat ding dan ook gewoon in je armen geklemd!
wat is nou 240 kilo, ik vreet dat gewicht met zerchers!
![]()
oh brother..hou dat ding dan ook gewoon in je armen geklemd!
wat is nou 240 kilo, ik vreet dat gewicht met zerchers!
![]()
).

Update:
het ziet er naar uit dat ik wat overmoedig ben geweest dit weekend en dat ik iets teveel van mijn lichaam gevraagd heb (vertel eens wat nieuws).
Mijn hand vertoond een rare zwelling aan de kant van mijn pink. Dus wat eerst puur een polsblessure was heeft zich nu ook verplaatst naar mijn hand, hahaha!
Misschien toch geen verkeerd idee om volgende week (na de wedstrijd ) eens naar de dokter te gaan.![]()