Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
next time beter man die log l kan veel zwaarder

Het kan niet altijd even goed gaan maar ik vind dit toch een goeie training, als de fut op is mag je doen wat je wilt, had vandaag ook zo'n dag

Niemand van die gasten die je kon opfokken?

Ik ga der ook eens komen binnekort en dan ga je wat meemaken:fire:

toch lekker wat onderdelen kunnen doen!

Volgende keer gewoon beter. Scheelt toch wel he, als Jules en ik er niet bij zijn.. ;) :D

Training vanmiddag:

Conan's wheel:
2 x 50kg, 1 ronde (warmlopen)
1 x 100kg, 1 ronde
1 x 150kg, 1 ronde
1 x 200kg, 1 ronde
1 x 240kg, kwart ronde (kreeg weer geen lucht)
1 x 200kg, 1 ronde

Logpress: (1x clean, strict presses)
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 3 x 90
1 x 2 x 100
1 x 1 x 100
1 x 0 x 110 Fail, WTF?

Yokerace:
200kg, 20m heen en 20m terug

Farmerswalk:
1 x 80kg, 40m

90kg opgetild en gelijk weer laten vallen, geen zin meer.

Zeer matige training. Weinig energie en motivatie, waarschijnlijk te weinig gegeten. Ook nog last van mijn pols wat op de logpress te merken was.

Daar zou ikzelf al tevreden mee zijn denk ik :o

Volgende keer weer meer vreten joh ;)

Volgende keer 100 procent fit, genoeg voedsel en dan beuken!!!

big boys need big foot :D

volgende keer betr ja :) ;)

Wel een beetje mager jacco.. wat gebeurt er met die conan dat je niet kan ademen? Teveel op je borst ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.250
next time beter man die log l kan veel zwaarder

Tja, dit gebeurt er dus als je schouders nog verrot zijn van je benchtraining in combinatie met een gare pols......:(

Het kan niet altijd even goed gaan maar ik vind dit toch een goeie training, als de fut op is mag je doen wat je wilt, had vandaag ook zo'n dag

Dank je, je kunt niet altijd 100% presteren maar toch jammer.

ik dacht dat je uit mijn log wel kon leren dat te weinig eten, funest is voor je prestaties!
:p:D

volgende keer beter kerel!
:thumbs:

Tnx, ik had beter moeten weten.....

Niemand van die gasten die je kon opfokken?

Ik ga der ook eens komen binnekort en dan ga je wat meemaken:fire:

Nee, maar dat kwam denk ik ook omdat het voor het eerst zo druk was en dat dat een beetje onwennig was voor iedereen. Alles liep een beetje rommeliger dan normaal.

Ik reken er op dat je daar binnenkort een keer bent en dat je er voor zorgt dat ik het schuim op mijn bek heb staan! :D

toch lekker wat onderdelen kunnen doen!

Volgende keer gewoon beter. Scheelt toch wel he, als Jules en ik er niet bij zijn.. ;) :D

Ja....ik miste jullie! :treuren:

Daar zou ikzelf al tevreden mee zijn denk ik :o

Volgende keer weer meer vreten joh ;)

Komt goed sancaman!

Volgende keer 100 procent fit, genoeg voedsel en dan beuken!!!

Precies!

big boys need big foot :D

volgende keer betr ja :) ;)

Tuurlijk!

Wel een beetje mager jacco.. wat gebeurt er met die conan dat je niet kan ademen? Teveel op je borst ofzo?

ja hoor, wrijf het er nog maar een keer in dat het een k*ttraining was. ;)

Ik heb het elke keer met de 240kg...dan drukt de stang mijn lucht er uit en dan kan ik niet meer ademen terwijl ik loop en dan houd het natuurlijk snel op.

• #5.253
hou dat ding dan ook gewoon in je armen geklemd!

wat is nou 240 kilo, ik vreet dat gewicht met zerchers!
:eek::D

Hmmm...lijkt me niet helemaal vergelijkbaar. Het probleem is ook niet het optillen maar het lopen er mee. Dat is het moment waarop ik mijn lucht kwijt raak.

• #5.254
Training vanmiddag:

Vandaag HG-onderdelen getraind. Ik heb alles zo technisch mogelijk en met wat minder kracht gedaan want ik had nogal stijve spieren en nog steeds last van die @#&$pols en dan kan je beter niet met volle kracht gaan gooien.

Hamerslingeren (licht, 7,25kg):
15 worpen, afstand 24,0-25,0m

Vooral de eerste aanzet om de hamer in beweging te krijgen en het afwerpen waren pijnlijk voor mijn pols.

Weight for distance (licht, 12,5kg):
15 worpen, afstand 14,0-15,0m

Hier waren het vooral de stijve triceps en lats die opspeelden, geen last van mijn pols.
Helaas lukt het nog niet om elke worp in een goede powerposition te komen.

Aan welke HG wedstrijden ga je meedoen dit jaar?

• #5.258
Update:

het ziet er naar uit dat ik wat overmoedig ben geweest dit weekend en dat ik iets teveel van mijn lichaam gevraagd heb (vertel eens wat nieuws :rolleyes:).
Mijn hand vertoond een rare zwelling aan de kant van mijn pink. Dus wat eerst puur een polsblessure was heeft zich nu ook verplaatst naar mijn hand, hahaha!
Misschien toch geen verkeerd idee om volgende week (na de wedstrijd ) eens naar de dokter te gaan. ???:D

Update:

het ziet er naar uit dat ik wat overmoedig ben geweest dit weekend en dat ik iets teveel van mijn lichaam gevraagd heb (vertel eens wat nieuws :rolleyes:).
Mijn hand vertoond een rare zwelling aan de kant van mijn pink. Dus wat eerst puur een polsblessure was heeft zich nu ook verplaatst naar mijn hand, hahaha!
Misschien toch geen verkeerd idee om volgende week (na de wedstrijd ) eens naar de dokter te gaan. ???:D

kerel zou naar de dokter gaan en even rustig aan doen met dat trainen, herstel is belangrijk

sterkte man

Best es naar de dokter gaan idd ... :p Ik moet zelf ff naar het ziekenhuis voor paar foto's ( schouder / rug ) :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven