MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.262
kerel zou naar de dokter gaan en even rustig aan doen met dat trainen, herstel is belangrijk

sterkte man

Tnx, ik ga er nog steeds vanuit dat het iets onschuldigs is maar ik kan het pas over een week echt laten rusten. Ik moet nog even mijn kunstje laten zien op die wedstrijd volgende week zondag. Daarna mag ik rusten.

Best es naar de dokter gaan idd ... :p Ik moet zelf ff naar het ziekenhuis voor paar foto's ( schouder / rug ) :cool:

Wat heb je dan? Toch niets ernstigs?

fysio's sucken ook: BIG TIME !

Kijk je wel een beetje uit, Maatje !

fysio's sucken ook: BIG TIME !!

Don't **** with the Fysio......

Over een jaar of wat is er in Nederland nml een echte fysio te vinden die al jullie problemen serieus zal nemen ;)

@jac: ik heb zelf ook regelmatig last van m'n pols.. Bij mij is dan gewoon het kapsel geirriteerd door (hoge)belasting waarbij de hand in dorsaalflexie staat.

• #5.273
Klote man! Ik persoonlijk zou naar de sportfysio gaan, dokters sucken!
Succes dermee man.....

Ik heb zelf ook geen goede ervaring met fysio's.

ik heb een vrouwelijke dokter en dat suckt niet :p

Als zij maar sucked toch? :D

fysio's sucken ook: BIG TIME !

Kijk je wel een beetje uit, Maatje !

Precies, wat Stah zegt.

Ik zal er een beetje op letten! ;)

Don't **** with the Fysio......

Over een jaar of wat is er in Nederland nml een echte fysio te vinden die al jullie problemen serieus zal nemen ;)

@jac: ik heb zelf ook regelmatig last van m'n pols.. Bij mij is dan gewoon het kapsel geirriteerd door (hoge)belasting waarbij de hand in dorsaalflexie staat.

dan zou je 1 van de weinigen zijn, haha! ;)

Bij mij is mijn hand te ver naar achteren geklapt met veel gewicht maar ik laat het gewoon te weinig rusten op het moment.

In de mooiste stad van Nederland...

Maar je zal nog ff moeten wachten kerel...:(

Toch niet Amsterdam ofzo he? :D

Hoe is je pols/hand vandaag Jacco?

• #5.275
Hoe is je pols/hand vandaag Jacco?

Moeilijk te zeggen eigenlijk. Hij voelt hetzelfde aan als de voorgaande dagen. Geen pijn maar af en toe gevoelig, vandaag had ik zelfs dat als ik mijn vingers bewoog er een tijdelijke zwelling op kwam zetten in het gedeelte van mijn hand tussen mijn ringvinger en pink die vervolgens weer wegzakte. Schijnbaar zit er dus wat vocht in. Maar ik ga zo trainen dus even afwachten hoe het daarna weer gaat (ik ga zo weinig mogelijk presses doen).

Take it easy Big Guy, komend weekend een bank wedstrijd!
Welke dag en hoe laat, als ik tijd heb kom ik wel ff kijken....

Vandaag mijn home-cabertje van 5 meter 2 maal getossed op zo'n 12:10 uur !!!!
HIHAAAAAAAAAAA, was dus de eerste keer !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven