MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Training vanavond:

Frontsquat:
2 x 10 x 60
2 x 10 x 70
2 x 5 x 80
2 x 5 x 90
3 x 2 x 100
3 x 2 x 110
3 x 1 x 120
2 x 1 x 130
1 x 1 x 140
1 x 1 x 150

Zerchersquat:
2 x 10 x 60
2 x 10 x 80
2 x 5 x 100
Hier zat ik tegen kotsen aan, gewicht was easy.

Standing calf raises:
6 x 12 x 150

Frontsquat ging wel lekker vanavond en voor de grap eens Zerchersquats geprobeerd. Het gewicht was nog makkelijk alleen liet mijn uithoudingsvermogen me in de steek en het scheelde niet veel of ik had me leeggekotst. Geloof me, het was geen prettig gezicht en gehoor. :D
Mijn energiepeil is og steeds aan de lage kant op het moment.
Nette fronts!!!
p*ssy zerchers :D
je pols kun je er niet de schuld van geven van die zwakke zerchertjes!
ik weeg maar 87 kilo, mijn onderarmen zijn splinterdun vergeleken bij de jouwe..............dus wat is je excuus dat ik 230 vanonder kniehoogte zercher, en jij pakt de helft nog niet eens?
conditie bij deze p*ssy-weights is niet aan de orde!

pijn is fijn kerel, leren doorbijten.........die blauwe plekken horen er nou eenmaal bij!

ik dacht dat je een STRONGman was...........
:roflol:

Toch geen verkeerde training....

Is je bw nog steeds 136kg?

Klusmier, wanneer leer je't nou 'es?

nice frontsquat jacco!

@Klusmier: You are a beast!!! :eek:

jullie motiveren mij ook altijd goed met jullie commentaar/kritiek.............nu is het mijn beurt!
:D

( ik ben ook ooit begonnen met 100 kilo zerchers hoor!)

Ik ga eens kijken of ik 250 gelockt krijg, 230 is al gelukt vanop navelhoogte :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.472
je pols kun je er niet de schuld van geven van die zwakke zerchertjes!

Waar lees jij dat ik mijn pols de schuld geef van iets bij deze training?

ik weeg maar 87 kilo, mijn onderarmen zijn splinterdun vergeleken bij de jouwe

Toch wel fijn dat je je dat beseft....

dus wat is je excuus dat ik 230 vanonder kniehoogte zercher, en jij pakt de helft nog niet eens?

Heb ik een excuus nodig dan als er duidelijk bij staat vermeld dat ik ze alleen deed om een keer uit te proberen? Dus hier zou je uit af kunnen leiden dat ik gewoon zomaar een gewicht heb gekozen. Volgens mij stond er ook heel duidelijk bij dat het gewicht easy was maar ik zou me natuurlijk kunnen vergissen ook al heb ik de tekst zelf getypt......

conditie bij deze p*ssy-weights is niet aan de orde!

Volgens mij stond er alleen dat ik bij de laatste sets tegen kotsen aan zat en niet dat de Zerchers daar direct de oorzaak van waren.

pijn is fijn kerel, leren doorbijten.........die blauwe plekken horen er nou eenmaal bij!

Ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om zoiets tegen te zeggen aangezien ik in mijn sportcarriere al heel wat meer pijn en blauwe plekken heb ervaren dan de meesten hier ooit zullen doen......of dacht je dat dat een vechtsportachtergrond van 18 jaar pijnloos verloopt en dat je zonder pijn te lijden een BW van 140kg bereikt?
En nogmaals waar lees jij dat het pijn deed?

ik dacht dat je een STRONGman was...........
:roflol:

Hier geef ik wijselijk niet eens antwoord op......

Viking-PussyMan durft er al niet meer op te antwoorden, vrees ik!
:D:D:D

Misschien lag ik op dat tijdstip al in bed aangezien ik buiten DBB ook nog een echt leven heb waarin gewerkt moet worden?
Nou hou ik ook best wel van een geintje en een beetje dollen maar er zijn wel grenzen aan wat je tegen mensen kan zeggen en je zal het ook waarschijnlijk niet zo rot bedoelen als dat het je bek uit komt maar hier zit je toch wel behoorlijk op mijn grens.....

jullie motiveren mij ook altijd goed met jullie commentaar/kritiek.............nu is het mijn beurt!
:D

( ik ben ook ooit begonnen met 100 kilo zerchers hoor!)

Helaas werkt jou manier van motiveren niet voor mij en mocht je frustraties hebben naar aanleiding van de de kritiek van anderen kom dat dan niet in mijn log afreageren en doe dat gewoon lekker bij de desbetreffende persoon.

ik hoop ook dat Viking meer humor heeft dan Snoob............die vond het zo leuk dat hij me maar negatieve karma gaf!
:(

Ik denk dat ik best wel gevoel voor humor heb maar hier zag ik de grap toch niet helemaal van in. Smileys in posts maken namelijk niet alles goed en zijn zeker geen vrijbrief om alles te kunnen zeggen onder het mom van een geintje.
We zijn geen kroegmaatjes en we hebben vroeger ook niet samen geknikkerd ofzo.

Maar wees maar niet bang want ik zal je geen negatieve karma geven (dat laat ik wel aan anderen over) want ik ga er nog steeds vanuit dat je het niet helemaal zo bedoelde en ik geloof graag in het goede in mensen.

Nou zou je de indruk kunnen krijgen dat ik een beetje geirriteerd ben....nou dat klopt dan wel denk ik.
Ik vind kritiek op trainingen, mijn log of prestaties helemaal niet erg en ook niet als het met een dolletje gaat want over het algemeen kunnen mensen bijna alles tegen me zeggen maar ik verwacht wel dat menesen eerst lezen voordat ze allerlei (provocerende) dingen beginnen te roepen.
Ik vind het dus tamelijk vervelend en kansloos als ik antwoord moet geven op dingen die er in eerste instantie al duidelijk stonden.

Oeh, viking has spoken.....
Hoe bevalt het herstel?

• #5.474
Oeh, viking has spoken.....
Hoe bevalt het herstel?

Het kost moeite om rustig aan te doen. Ik wil MP-en en benchen maar dat gaat helaas niet. Mijn pols voelt wel iets beter aan maar is voorlopig nog niet echt helemaal over denk ik.

dikke front squats man

Waar lees jij dat ik mijn pols de schuld geef van iets bij deze training?
Toch wel fijn dat je je dat beseft....
Heb ik een excuus nodig dan als er duidelijk bij staat vermeld dat ik ze alleen deed om een keer uit te proberen? Dus hier zou je uit af kunnen leiden dat ik gewoon zomaar een gewicht heb gekozen. Volgens mij stond er ook heel duidelijk bij dat het gewicht easy was maar ik zou me natuurlijk kunnen vergissen ook al heb ik de tekst zelf getypt......
Volgens mij stond er alleen dat ik bij de laatste sets tegen kotsen aan zat en niet dat de Zerchers daar direct de oorzaak van waren.
Ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om zoiets tegen te zeggen aangezien ik in mijn sportcarriere al heel wat meer pijn en blauwe plekken heb ervaren dan de meesten hier ooit zullen doen......of dacht je dat dat een vechtsportachtergrond van 18 jaar pijnloos verloopt en dat je zonder pijn te lijden een BW van 140kg bereikt?
En nogmaals waar lees jij dat het pijn deed?
Hier geef ik wijselijk niet eens antwoord op......
Misschien lag ik op dat tijdstip al in bed aangezien ik buiten DBB ook nog een echt leven heb waarin gewerkt moet worden?
Nou hou ik ook best wel van een geintje en een beetje dollen maar er zijn wel grenzen aan wat je tegen mensen kan zeggen en je zal het ook waarschijnlijk niet zo rot bedoelen als dat het je bek uit komt maar hier zit je toch wel behoorlijk op mijn grens.....

Helaas werkt jou manier van motiveren niet voor mij en mocht je frustraties hebben naar aanleiding van de de kritiek van anderen kom dat dan niet in mijn log afreageren en doe dat gewoon lekker bij de desbetreffende persoon.

Ik denk dat ik best wel gevoel voor humor heb maar hier zag ik de grap toch niet helemaal van in. Smileys in posts maken namelijk niet alles goed en zijn zeker geen vrijbrief om alles te kunnen zeggen onder het mom van een geintje.
We zijn geen kroegmaatjes en we hebben vroeger ook niet samen geknikkerd ofzo.

Maar wees maar niet bang want ik zal je geen negatieve karma geven (dat laat ik wel aan anderen over) want ik ga er nog steeds vanuit dat je het niet helemaal zo bedoelde en ik geloof graag in het goede in mensen.

Nou zou je de indruk kunnen krijgen dat ik een beetje geirriteerd ben....nou dat klopt dan wel denk ik.
Ik vind kritiek op trainingen, mijn log of prestaties helemaal niet erg en ook niet als het met een dolletje gaat want over het algemeen kunnen mensen bijna alles tegen me zeggen maar ik verwacht wel dat menesen eerst lezen voordat ze allerlei (provocerende) dingen beginnen te roepen.
Ik vind het dus tamelijk vervelend en kansloos als ik antwoord moet geven op dingen die er in eerste instantie al duidelijk stonden.

begrepen kerel, excuus komen beetje laat, maar desondanks sorry.
( soms ben ik iets te uitbundig)
:o:(

Nete fronts inderdaad, succes ook verder met je polsblessure ;)

Viking is op dreef;)

man hier ook al blessureleed:(

En hoe bevielen die Zerchers? Dit is echt een lift die ik nooit begrepen heb. In godsnaam waarom zou je je ellebogen en bicepspezen verkloten terwijl je ook front of backsquat kan doen. Een zercher deadlift daarentegen zie ik nog de relatie met stones.

• #5.480

Dank je!

begrepen kerel, excuus komen beetje laat, maar desondanks sorry.
( soms ben ik iets te uitbundig)
:o:(

Excuses aanvaard Klus! Zoals ik al zei ging ik er niet vanuit dat je het helemaal zo bedoelde en dat je inderdaad misschien iets te uitbundig en/of te enthousiast was. Geeft verder niks maar het viel deze keer niet zo goed bij mij. Vergeten en vergeven (kom ik nu ook in de hemel? ;)).

Nete fronts inderdaad, succes ook verder met je polsblessure ;)

Dank je, ik hoop dat het snel over is zodat ik er weer echt tegenaan kan.

Viking is op dreef;)

man hier ook al blessureleed:(

Yep, er zijn op het moment aardig wat mensen met blessures. Het is een complot Niels!

En hoe bevielen die Zerchers? Dit is echt een lift die ik nooit begrepen heb. In godsnaam waarom zou je je ellebogen en bicepspezen verkloten terwijl je ook front of backsquat kan doen. Een zercher deadlift daarentegen zie ik nog de relatie met stones.

Mwah...een beetje gemengde gevoelens over. Aan de ene kant vind ik het wel vergelijkbaar met het stukje dat je de stones vanaf je knieen tilt en rechtop gaat staan. Maar dan kun je misschien toch beter frontsquat doen want qua belasting zijn ze vrijwel hetzelfde. Zercher deadlift is dan voor mij weer niet haalbaar qua soepelheid :o. Het enige voordeel is dat je je ademhaling op dezelfde manier onder controle moet houden als bij het Conan's wheel of carcircle als je zwaar gaat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven