wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dat dacht ik ook al.. ergens is een shady caracter die alles in de war schopt.. hmmzzz..![]()
) en met haar aan de techniek gaan werken.Leuke frontsquats. Hier valt wel een stuk meer uit te halen denk ik? Of zat je nu echt op je max?
Doe ik!
Tnx, zit denk ik nog wel meer in maar het grootste probleem is om te zorgen dat het gewicht niet gaat schuiven.

Met die straps zorg je toch juist ervoor dat hij niet terug rolt. Zelfs met je armen beetje naar beneden houd ik het gewicht nog redelijk op zijn plaats. Bij mij kan de bar nooit over me schouderkoppen rollen.
jij wel kerel, sterke mannen hebben ze daar wel nodig.......Excuses aanvaard Klus! Zoals ik al zei ging ik er niet vanuit dat je het helemaal zo bedoelde en dat je inderdaad misschien iets te uitbundig en/of te enthousiast was. Geeft verder niks maar het viel deze keer niet zo goed bij mij. Vergeten en vergeven (kom ik nu ook in de hemel?).

Haha ****ing animal.Daar zit denk ik het verschil bij mij licht het gewicht tussen mijn schouderkoppen en mijn biceps in om dat hij niet achter mijn schouderkoppen kan liggen (te dik....ain't life a b*ch, haha!).

HG-onderdeeltraining vanmiddag:
Ik kon het niet laten en heb toch twee onderdelen getraind. Gelukkig heb ik geen last van mijn pols gehad en de andere pijntjes vielen ook wel mee.
Gewoon lekker rustig aan gedaan en niks op volle kracht om geen risico's te nemen.
Weight for height (25kg):
stuk of 15 worpen, grootste hoogte 3,85m
Kan merken dat ik dit een paar maanden niet gedaan heb. Bij de eerste worpen was het weer zoeken naar het juiste moment van loslaten.
Weight voor distance (12,5kg):
Stuk of 10 worpen, grootste afstand 14,5m
Was ook weer even zoeken naar de juiste balans en ritme.
maar voor jouw doen is het idd wat matig
Blijven oefenen op die onderdelen,anders own ik je straks bij de weilandgames op een aantal onderdelen.

HG-onderdeeltraining vanmiddag:
Ik kon het niet laten en heb toch twee onderdelen getraind. Gelukkig heb ik geen last van mijn pols gehad en de andere pijntjes vielen ook wel mee.
Gewoon lekker rustig aan gedaan en niks op volle kracht om geen risico's te nemen.
Weight for height (25kg):
stuk of 15 worpen, grootste hoogte 3,85m
Kan merken dat ik dit een paar maanden niet gedaan heb. Bij de eerste worpen was het weer zoeken naar het juiste moment van loslaten.
Weight voor distance (12,5kg):
Stuk of 10 worpen, grootste afstand 14,5m
Was ook weer even zoeken naar de juiste balans en ritme.

Hier was ik toch al happy mee geweest kerelmaar voor jouw doen is het idd wat matig
Blijven oefenen op die onderdelen,anders own ik je straks bij de weilandgames op een aantal onderdelen.
I wish.....