Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja dat dacht ik ook al.. ergens is een shady caracter die alles in de war schopt.. hmmzzz..:P

Beterschap met de pols man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.484
Straks een HG-onderdeeltraining in Hank met nog een paar mensen. Zelf zal ik niet veel kunnen/willen doen vanwege mijn pols die ik zoveel mogelijk rust wil geven.

Ik zal voornamelijk mijn vriendin coachen (en irriteren :p) en met haar aan de techniek gaan werken.
Misschien dat ik nog even weight for distance doe (want die ging vorige keer ook zonder pijn) en dat ik de draaitechniek voor het kogelstoten oefen zonder echt te stoten.

trainse rustig aan doen ivm je pols

Leuke frontsquats. Hier valt wel een stuk meer uit te halen denk ik? Of zat je nu echt op je max?

• #5.487
  • #5.489
magnesium op stang,borst,schouders?

Ik bedoelde meer in de zin van goed rechtop blijven want ik doe hem met straps om de stang omdat ik niet soepel genoeg ben. Gevolg hiervan is dat je goed op moet letten dat je ellebogen hoog genoeg blijven want anders schuift de stang over je biceps naar beneden en dat is best wel pijnlijk.

Met die straps zorg je toch juist ervoor dat hij niet terug rolt. Zelfs met je armen beetje naar beneden houd ik het gewicht nog redelijk op zijn plaats. Bij mij kan de bar nooit over me schouderkoppen rollen.

• #5.491
HG-onderdeeltraining vanmiddag:

Ik kon het niet laten en heb toch twee onderdelen getraind. Gelukkig heb ik geen last van mijn pols gehad en de andere pijntjes vielen ook wel mee. :D
Gewoon lekker rustig aan gedaan en niks op volle kracht om geen risico's te nemen.

Weight for height (25kg):
stuk of 15 worpen, grootste hoogte 3,85m

Kan merken dat ik dit een paar maanden niet gedaan heb. Bij de eerste worpen was het weer zoeken naar het juiste moment van loslaten.

Weight voor distance (12,5kg):
Stuk of 10 worpen, grootste afstand 14,5m

Was ook weer even zoeken naar de juiste balans en ritme.

• #5.492
Met die straps zorg je toch juist ervoor dat hij niet terug rolt. Zelfs met je armen beetje naar beneden houd ik het gewicht nog redelijk op zijn plaats. Bij mij kan de bar nooit over me schouderkoppen rollen.

Daar zit denk ik het verschil bij mij licht het gewicht tussen mijn schouderkoppen en mijn biceps in om dat hij niet achter mijn schouderkoppen kan liggen (te dik....ain't life a b*ch, haha!).

Excuses aanvaard Klus! Zoals ik al zei ging ik er niet vanuit dat je het helemaal zo bedoelde en dat je inderdaad misschien iets te uitbundig en/of te enthousiast was. Geeft verder niks maar het viel deze keer niet zo goed bij mij. Vergeten en vergeven (kom ik nu ook in de hemel? ;)).
jij wel kerel, sterke mannen hebben ze daar wel nodig.......:D
:thumbs:

Ik kon het niet laten en heb toch twee onderdelen getraind. Gelukkig heb ik geen last van mijn pols gehad en de andere pijntjes vielen ook wel mee. :D
Gewoon lekker rustig aan gedaan en niks op volle kracht om geen risico's te nemen.

Kan merken dat ik dit een paar maanden niet gedaan heb. Bij de eerste worpen was het weer zoeken naar het juiste moment van loslaten.

Hier was ik toch al happy mee geweest kerel:Dmaar voor jouw doen is het idd wat matig:(Blijven oefenen op die onderdelen,anders own ik je straks bij de weilandgames op een aantal onderdelen.:hedbang:

I wish.....:o

Lekker, toch :o

Hoe bracht je vrouwtje het er van af?

• #5.497
Hier was ik toch al happy mee geweest kerel:Dmaar voor jouw doen is het idd wat matig:(Blijven oefenen op die onderdelen,anders own ik je straks bij de weilandgames op een aantal onderdelen.:hedbang:

I wish.....:o

Mwah...als ik van zo'n beest als jou verlies kan ik daar wel mee leven......

NOT!!!!! :suicide:

toch goed man;)

• #5.499
  • #5.500
Update:

Ik voel toch mijn pols lichtjes (waarschijnlijk door het hooggooien) maar de schade valt me 100% mee. Geen zwelling of wat dan ook alleen een hele lichte stijfheid (en dan bedoel ik echt heel licht).
Gaat dus de goede kant op maar ik zal hem nog wel een tijdje blijven ontzien voor een volledig herstel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven