Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet helemaal tevreden want ik heb steeds maar weinig energie en ik heb niet mijn gebruikelijke vechtlust. Geen idee hoe dat komt.

Ach meid, trek het je niet aan, je zit gewoon in de negatieve fase van je je socio-emotionele cyclus.
Maw, je moet gewoon ongesteld worden. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.562
Ach meid, trek het je niet aan, je zit gewoon in de negatieve fase van je je socio-emotionele cyclus.
Maw, je moet gewoon ongesteld worden. ;)

Maar......dat betekend dat ik eindelijk een vrouw wordt! Ik word volwassen en er loopt bloed langs mijn benen, jippie! :D

Een tijdje niks van je gehoord en dan dit.......priceless! :roflol:

• #5.563
Vanavond ga ik toch voorzichtig wat lichte presses proberen want ik wil weten waar ik aan toe ben. Komend weekend heb ik een kogelstoottraining en dat is ook behoorlijk belastend voor je pols dus weet ik maar liever vantevoren of het wel gaat lukken.

Go get 'em Maniacal Beast :hedbang:

Vanavond ga ik toch voorzichtig wat lichte presses proberen want ik wil weten waar ik aan toe ben. Komend weekend heb ik een kogelstoottraining en dat is ook behoorlijk belastend voor je pols dus weet ik maar liever vantevoren of het wel gaat lukken.

suc6 ermee...........ik hoor het wel of je tevreden bent over de resultaten!
:thumbs:

Kan je inmiddels de kogel al goed in je gezicht drukken?

• #5.568
Kan je inmiddels de kogel al goed in je gezicht drukken?

Het ging steeds beter maar de laatste tijd ben ik ook weer wat zwaarder geworden dus dan wordt het weer moeilijker maar ik krijg hem nog wel in mijn nek met wat geweld.

Waarschijnlijk laat ik mijn gewicht nog een kg of 2/3 zakken voordat de wedstrijden beginnen en dan wordt het weer makkelijker.

ouwe heb je nog wat gepresst dan of niet?

• #5.570
Training vanavond:

Incline benchpress:
1 x 10 x 40
1 x 10 x 60
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 3 x 130
1 x 3 x 140

Militairy press:
1 x 5 x 40
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100

Triceps pushdown:
1 x 8 x 30
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60

Ik weet het, de gewichten zijn nog niet schokkend maar ik heb toch een beetje rekening gehouden met mijn pols.
Tijdens de presses voelde ik wel nog wel irritatie en ik moet nog geen rare bewegingen maken maar het is goed gegaan.
Mijn pols is niet opgezwollen en is niet overdreven pijnlijk dus de kogelstoottraining kan doorgaan zaterdag.

Toch netjes ouwe reus;)

Het ging steeds beter maar de laatste tijd ben ik ook weer wat zwaarder geworden dus dan wordt het weer moeilijker maar ik krijg hem nog wel in mijn nek met wat geweld.

Waarschijnlijk laat ik mijn gewicht nog een kg of 2/3 zakken voordat de wedstrijden beginnen en dan wordt het weer makkelijker.
Ik ben benieuwd naar je kogel.

• #5.573
Ik ook Tjok.....ik ben benieuwd naar alles!

Het gaat een spannend seizoen worden denk ik.....

Laatst bewerkt:
  • #5.575
Wat zijn je afstanden op trainingen nu ongeveer? Met alle gebruikelijke onderdelen.

Of is dat topsecret?

Ik doe daar nooit zo moeilijk over hoor maar mijn mager heeft het liever niet.....:D

Lichte hamer (erg stugge steel) 26,5m (dus met die van Stah gooi ik verder)

Lichte WFD vorige week 14,5m (was niet op volle kracht ivm pols)

Kogel (7,26kg) laatste keer niet gemeten (normaal rond de 11,0m)

WFH (25kg) vorige week 3,85m (ook niet op volle kracht)

Verder heb ik nog geen afstanden omdat ik ze nog niet gedaan heb.

Hoe is het met jouw afstanden? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Hehe, nog lang niet zo ver als die van jou.
Ik zal de volgende keer aan wiarda vragen of ik de verste worpen mag meten.

Lichte WFD schat ik op 12+ meter, PR weet ik niet.
Lichte hamer PR is 21.50 bij stahmixson thuis. Is inmiddels al weer meer dan 2 maanden terug. Hoop nu echt wel op 24m met een goede worp.
Lichte steen met aanglijden/indraaien 10.5m.
WFH(15kg, junioren gewicht:D) 4.20m bij de laatste training in folsgare. Kan ook hoger zijn geweest(4.5m staat me iets van bij), ik weet't niet meer precies.

Ik krijg van't weekend m'n hamer eindelijk weer terug, zal dan kijken hoe ver de hamer en WFD nu zijn.

Misschien niet zo schokkend als we gewend zijn van je maar niettemin toch een brute training imo

Toch indrukwekkend voor "lichte gewichten" lol

• #5.579
Zijn toch mooie afstanden! Dat gaat wel goedkomen met jou dit seizoen.

Ik ben wel benieuwd hoe je je eertse wedstrijd gaat ervaren als je ineens voor publiek staat te gooien en als de wedstrijdspanning toeslaat.

• #5.580
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven