- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een tijdje niks van je gehoord en dan dit.......priceless!![]()
Wat niet wil zeggen da'k er niet ben natuurlijk, introvertje houdt de boel hier wel continu in de gaten....
Maar voordat ik een 10000+ post personality ben is dit board waarschijnlijk al lang van de virtuele aardbodem weggevaagd.

Ik doe daar nooit zo moeilijk over hoor maar mijn mager heeft het liever niet.....
Lichte hamer (erg stugge steel) 26,5m (dus met die van Stah gooi ik verder)
Lichte WFD vorige week 14,5m (was niet op volle kracht ivm pols)
Kogel (7,26kg) laatste keer niet gemeten (normaal rond de 11,0m)
WFH (25kg) vorige week 3,85m (ook niet op volle kracht)
Verder heb ik nog geen afstanden omdat ik ze nog niet gedaan heb.
Hoe is het met jouw afstanden? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

netjes kerel, ik zou je best een keer willen zien tijdens een wedstrijd................maar ik zal wel afhankelijk blijven van filmpjes denk ik....
![]()

Beest. Ga je natural de nacht doorkomen?Vannacht mag ik dus van 23.00 tot 07.00 werken om dan morgen om 13.00 te gaan kogelstoten. Ik heb vandaag ook de hele dag gewerkt en ik ben ook nog eens gemarteld door mijn tandarts (ernstig kapotte kies).
Zometeen misschien nog hooguit 2,5 uur om te slapen en morgenochtend ook zoiets dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan.![]()

uhhh nee..........
misschieen ooit een keer op vakantie ofzo, maar met mijn huidige stats word ik nu overal nog uitgelachen..........eerst maar eens sterk worden........
![]()

Poe.. wat ben ik toch blij dat ik niet meer in ploegen werk..
Ik ga ook veel harder vooruit sinds ik een gewoon dagelijks ritme heb.. De nachtdiensten waren altijd killing..
Succes straks, zou mooi zijn als je toch nog wat neer weet te zetten nu!

Vannacht mag ik dus van 23.00 tot 07.00 werken om dan morgen om 13.00 te gaan kogelstoten. Ik heb vandaag ook de hele dag gewerkt en ik ben ook nog eens gemarteld door mijn tandarts (ernstig kapotte kies).
Zometeen misschien nog hooguit 2,5 uur om te slapen en morgenochtend ook zoiets dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan.![]()