MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eerst paar biertjes achterover slaan voor't werpen:D

tog goed mann!!:D

Een tijdje niks van je gehoord en dan dit.......priceless! :roflol:

Wat niet wil zeggen da'k er niet ben natuurlijk, introvertje houdt de boel hier wel continu in de gaten....

Maar voordat ik een 10000+ post personality ben is dit board waarschijnlijk al lang van de virtuele aardbodem weggevaagd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.585
Wat niet wil zeggen da'k er niet ben natuurlijk, introvertje houdt de boel hier wel continu in de gaten....

Maar voordat ik een 10000+ post personality ben is dit board waarschijnlijk al lang van de virtuele aardbodem weggevaagd.

Big Brother is watching us.......;)

• #5.586
Vannacht mag ik dus van 23.00 tot 07.00 werken om dan morgen om 13.00 te gaan kogelstoten. Ik heb vandaag ook de hele dag gewerkt en ik ben ook nog eens gemarteld door mijn tandarts (ernstig kapotte kies).
Zometeen misschien nog hooguit 2,5 uur om te slapen en morgenochtend ook zoiets dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan. :p

Ik doe daar nooit zo moeilijk over hoor maar mijn mager heeft het liever niet.....:D

Lichte hamer (erg stugge steel) 26,5m (dus met die van Stah gooi ik verder)

Lichte WFD vorige week 14,5m (was niet op volle kracht ivm pols)

Kogel (7,26kg) laatste keer niet gemeten (normaal rond de 11,0m)

WFH (25kg) vorige week 3,85m (ook niet op volle kracht)

Verder heb ik nog geen afstanden omdat ik ze nog niet gedaan heb.

Hoe is het met jouw afstanden? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

netjes kerel, ik zou je best een keer willen zien tijdens een wedstrijd................maar ik zal wel afhankelijk blijven van filmpjes denk ik....
:o:D

Vannacht mag ik dus van 23.00 tot 07.00 werken om dan morgen om 13.00 te gaan kogelstoten. Ik heb vandaag ook de hele dag gewerkt en ik ben ook nog eens gemarteld door mijn tandarts (ernstig kapotte kies).
Zometeen misschien nog hooguit 2,5 uur om te slapen en morgenochtend ook zoiets dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan. :p
Beest. Ga je natural de nacht doorkomen?:D

• #5.591
uhhh nee..........
:D

misschieen ooit een keer op vakantie ofzo, maar met mijn huidige stats word ik nu overal nog uitgelachen..........eerst maar eens sterk worden........
:o:rolleyes:

Tsssss....ik dacht even dat je een ECHTE fan was! :rolleyes::D

Beest. Ga je natural de nacht doorkomen?:D

Mwah.....wat is natural in dit geval? Ik zal wel een paar blikjes rode stier of iets dergelijks naar binnen werken en flink wat eten.

• #5.592
Damn, ik nog maar net thuis van het werken en heb even onder de douche gestaan maar van slapen gaat niet veel meer terecht komen want ik ben (nog) klaarwakker.
Dat belooft een interessante training te worden, haha!

Poe.. wat ben ik toch blij dat ik niet meer in ploegen werk..
Ik ga ook veel harder vooruit sinds ik een gewoon dagelijks ritme heb.. De nachtdiensten waren altijd killing..

Succes straks, zou mooi zijn als je toch nog wat neer weet te zetten nu!

Wie gaat er dan ook aan de Caffeine + Taurine!!

• #5.595
Poe.. wat ben ik toch blij dat ik niet meer in ploegen werk..
Ik ga ook veel harder vooruit sinds ik een gewoon dagelijks ritme heb.. De nachtdiensten waren altijd killing..

Succes straks, zou mooi zijn als je toch nog wat neer weet te zetten nu!

Ik werk ook niet in ploegendienst hoor want ik heb gewoon een fulltime kantoorbaan maar af en toe klus ik wat bij. Je hebt idd gelijk, die nachtdiensten slopen je.

Wie gaat er dan ook aan de Caffeine + Taurine!!

Ja, wie doet nou zoiets stoms ???

'klus wat bij'..

Dat klinkt dubieus ;)

Minder, je kunt beter overstappen op mijn cornettodieeet das stukken beter voor je kiezen.

• #5.599
Kogelstoottraining vanmiddag:

Bij aanvang van de training voelde ik me best gaar maar wel ontspannen.
Ik heb boven verwachting gestoten en ook de technische kant was goed.
Meerdere keren kreeg ik te horen dat ik vandaag explosiever was dan de vorige keer en technisch beter.

- 400m warmlopen

- 5 x kogel achterover met 2 handen

- 5 x kogel naar voren gooien met 2 handen

- 5 x standstoot zonder omspringen

- 5 x standstoot met omspringen

Hierna zijn we vanuit de ring gaan stoten

- 5 x standstoot met omspringen

- 5 x stoten met aanglijden

- 3 x stoten met halve draai

- 3 x stoten met hele draai

Hierna even rust gehouden (5 minuten)

- 4 wedstrijdstoten met hele draai

- 400m cooling down

Alle afstanden waren +10,00m vandaag dus genoeg reden om tevreden te zijn.
Voor mij is de keuze ook al gemaakt met betrekking tort het komende wedstrijdseizoen. Ik zal dit jaar met draai gaan stoten omdat dat beter te combineren is met mijn manier van omspringen en omdat het veel natuurlijker aanvoelt met mijn gewicht.

Gaat lekker :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven