- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is voor de explosieve kracht in de benen voor het onderdeel hooggooien en de caber toss.
goed man ! je wordt nog eens all-round !
goed man ! je wordt nog eens all-round !
ga je mee nu doen aan die beginnerswedstrijd in Sneek ?![]()
Hahaha, the ultimate highstronglanderman!![]()
Nee, ik ga niet mee doen in Sneek. Ik wacht tot ik op peil ben voor een B-wedstrijd en op het moment wil ik toch nog de nadruk leggen op de Highland games.

tis ook potverdulleme een eind weg dat sneek, wel jammer.
Ik weet dat ik het vol moet houden maar het blijft k*t! Volgende week ga ik de reps wat verlagen en het gewicht verhogen naar 60-65% ofzo.tis ook potverdulleme een eind weg dat sneek, wel jammer.

Dat is niet zo'n probleem. Ik ben vorig jaar ook voor HG-wedtrijd naar Schiermonnikoog geweest en dat is nog een stuk verder vanuit Schiedam.
-actie 
Training vanavond:
Push press:
1 x 12 x 40
1 x 12 x 50
1 x 12 x 60
1 x 12 x 40
Incline bench press:
1 x 12 x 60
1 x 12 x 70
1 x 12 x 80
1 x 12 x 60
Bentover row:
1 x 12 x 60
1 x 12 x 70
1 x 12 x 80
1 x 12 x 60
French press:
1 x 12 x 40
1 x 12 x 50
1 x 12 x 60
1 x 12 x 40
Cable curl:
1 x 12 x 20
1 x 12 x 25
1 x 12 x 30
1 x 12 x 20
15 minuten cardio (wandelen 6km/u, hartslag 135-140)
10 minuten PNF-stretching (alleen UB)
Het begint nu al te vervelen die lichte gewichtenIk weet dat ik het vol moet houden maar het blijft k*t! Volgende week ga ik de reps wat verlagen en het gewicht verhogen naar 60-65% ofzo.
PNF-stretching bevalt wel goed in ieder geval. Ik kan nog niet zeggen dat ik verschrikkelijk veel vooruitgang geboekt heb na drie dagen maar de methode werkt wel en het voelt goed.

Hoewel 12 x 60 kg French press toch wel weer aardig aan de maat is. French in de zin van Skull-crushers of toch meer achter je hoofd ?
Viking rijdt er iedere twee weken naar toe ! Kom op Chunck, ook Gij !
En ik moet dan nog verder rijden ook toch? Ik rij het in net geen 2 uur.
Is dat niet van die-actie
![]()

Ja dat was die POLTERGEIST-kotsactie na die overheerlijke 5-soorten vis pizza en extreem koud bier, hahahaha! Mooi was dat zeg!![]()

ja zeker, ik zou er zo weer heen gaan voor een wedstrijd.

Nee, maar dit jaar gaan we naar Limboland, hahaha! Bij Marco op visite, neem je tent mee!![]()

Hij heeft toch zeker wel een caravan ! HAHA
moet je deze zien: http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/wil-starten-anabolen-105437/
triest.........