- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga eens ongewoon veel eten op de dag dat je zo'n Strongman training hebt, zul je zien dat je echt zal knallen.
Heb vandaag zelf echt onmenselijk veel gegeten, knal zo ruim 50 sets in een uur.
Dus: vreten jij!!!
Hahaha, zou ik graag willen doen Luuc maar ik eet nu dagelijks 8x en ik zit rond de 6000Kcal dus heel veel meer eten word een beetje lastig denk ik.
Volgende training krijg je alles weer te horen maar deze keer even niet. Wil ik zo snel mogelijk vergeten, hahaha!
onderdelen
timbers
JACCO
50mtrx100kg
stenen
JACCO
heeft ze niet gedaan kreeg kramp

Mocht je het nog niet doen...weightgainer shakes...makkelijke manier voro extra kcals!
timber toch niet zo slecht, en tja kramp, heb ik elke dag wel![]()

om helemaal "wedstrijdklaar" te worden!goed bzig man!! wout gaat dr aan alsk jou zo bezig zie![]()
Wanneer is je eerste wedstrijd?
Wel een mooie training zo te zien, veel geworpen!!
Highland games onderdeeltraining vandaag:
Het was echt lekker weer om buiten te trainen en het weiland was redelijk droog. Veel aandacht aan de techniek besteed maar toch wilde het vandaag niet echt. Ik heb de laatste tijd teveel op max. gewicht getraind in de gym en dat begint me nu een beetje op te breken. Het is dus tijd om de gewichten flink te verlagen en puur op snelheid en explosiviteit te gaan trainen tot aan de eerste wedstrijd op 30 april.
Onderdelen:
Stone: (geen afstanden gemeten)
3 x met twee handen achterover gooien (zware steen, 10kg)
4 x uit stand gestoten (zware steen, 10kg)
8 x met draaitechniek (lichte steen, 6kg)
Caber:
Alleen geprobeerd weer het "gevoel" te krijgen (bijna een half jaar geleden voor het laatst gedaan). Viel behoorlijk tegen!
Weight for distance: (geen afstanden gemeten)
12 worpen (licht, 12,5kg)
Hamerslingeren: (geen afstanden gemeten)
10 worpen (zwaar, 10kg)
Weight for height:
10 worpen (licht, 20kg) Op wedstrijden zal ik in ieder geval nooit meer lager dan 4,00m gooien!
De komende weken zullen in het teken staan van lichte gewichten, PNF-stretching (ook bovenlichaam) en cardioom helemaal "wedstrijdklaar" te worden!
Niet verkeerd toch, Ouwe !![]()
de week voor de 30e doen we een wedstrijdje in Folsgaere, dan ben jij er toch ook ?
Bevalt dat PNF ?
buffe gewichten wel man, hoe lang ben je met die 130 kg?