MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
JAAAAAAAAAAA-aaah :eek: dat weten we wel ! :eek:

Ook geen bananen ?

Ik wil het je best nog een keer vertellen hoor....70%! :D

Af en toe eet ik wel eens een banaantje maar verder kom ik niet hoor. Het ligt er altijd wel maar ik eet toch liever dingen met meer eiwitten en calorieen.

Lichte onderdeeltraining vanavond:

Ik heb vanavond een beetje met een biervat gestoeid om de techniek onder de knie te krijgen voor de wedstrijd. Ik heb een keer of 8 het biervat 2 of 3 keer vanaf de grond uitgestoten. Ging lekker! Volgende week ga ik op max. reps trainen.
Verder heb ik nog 3x farmers hold gedaan.

Biervat? Voor sterkste man wedstrijd zeker?

Lichte onderdeeltraining vanavond:

Ik heb vanavond een beetje met een biervat gestoeid om de techniek onder de knie te krijgen voor de wedstrijd. Ik heb een keer of 8 het biervat 2 of 3 keer vanaf de grond uitgestoten. Ging lekker! Volgende week ga ik op max. reps trainen.
Verder heb ik nog 3x farmers hold gedaan.

Heb je die thuis dan ? ;)

Training vanmiddag:

PNF-stretching voor het hele lichaam (20 minuten) en daarna ff ontspannen onder de zonnebank. Er moet toch een beetje kleur op die kop van me want anders verbrand ik levend tijdens de wedstrijden als het zonnetje schijnt.
Verder gewoon een rustdag zodat ik lekker uitgerust ben voor de HG-onderdeeltraining in Friesland morgen.

Training vanmiddag:

PNF-stretching voor het hele lichaam (20 minuten) en daarna ff ontspannen onder de zonnebank. Er moet toch een beetje kleur op die kop van me want anders verbrand ik levend tijdens de wedstrijden als het zonnetje schijnt.
Verder gewoon een rustdag zodat ik lekker uitgerust ben voor de HG-onderdeeltraining in Friesland morgen.

HAHA, kale !

goed bezig moat!!

Haha "D

en merk je al resultaat van het stretchen?

en merk je al resultaat van het stretchen?

Ja zeker, ik zal waarschijnlijk nooit hele extreme resultaten halen maar ik voel me er wel goed bij. Dat komt denk ik ook omdat ik nu mijn bovenlichaam stretch maar ik voel me wel redelijk soepel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven