- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

de belangrijkste? geen OH presses?![]()
wel mooie gewichten daar hoor, voor je ingehouden te hebben![]()
Lekkere training kerel! Die deadlift en squat moet natuurlijk wel flink omhoog t.o.v. een 210 kg benchpress!

Klopt, ik hoop ook dat ze de komende tijd omhoog gaan maar dat is een beetje afhankelijk of mijn rug het toelaat. Maar ik baal er zeker van dat ze te laag zijn en zeker in vergelijking met de rest. Maar zo zie je maar wat een invloed zo'n lullig tussenwervelschijfje kan hebben![]()

JA, erg Lullig, AL je zenuwbanen lopen er door heen![]()

Klopt, ik hoop ook dat ze de komende tijd omhoog gaan maar dat is een beetje afhankelijk of mijn rug het toelaat. Maar ik baal er zeker van dat ze te laag zijn en zeker in vergelijking met de rest. Maar zo zie je maar wat een invloed zo'n lullig tussenwervelschijfje kan hebben![]()

Vorig jaar heb ik het halve seizoen met een kapotte rug gelopen en dat is nu over.
Des te groter zal de teleurstelling voor jou zijn dit jaar![]()

Kan me voorstellen dat je erg baalt. Loop je ook bij een chiropractor trouwens? En denk eraan, ook je buikspieren trainen voor een sterke 'core'!![]()