MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Inderdaad, als dit geen promotie is, dan weet ik het niet meer.

NIETWAAR TOMMIE ? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
We doen ons best om er een spektakel van te maken. Doen ze in het vechtsportwereldje toch ook dus waarom wij niet? Beetje spanning opbouwen! :p

• #1.183
Training vanavond:

Deadlift:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 3 x 180
1 x 1 x 200
1 x 1 x 210

Front squat:
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100
1 x 3 x 110
2 x 1 x 120

Standing calf raises:
1 x 12 x 200
1 x 12 x 220
1 x 12 x 240
1 x 12 x 260

Ik heb me aardig ingehouden met trainen zoals ik eerder gezegd had dus dat is een overwinning op mijzelf (bij gebrek aan PR's). Ik heb alleen de belangrijkste oefeningen gedaan en daarna lekker naar huis gegaan. En nu maar krachten sparen voor zaterdag :D

Wat is eigenlijk je dl pr?

de belangrijkste? geen OH presses? :P
wel mooie gewichten daar hoor, voor je ingehouden te hebben :eek:

• #1.186

Helaas staat hij nu maar op 230. Hij was ooit hoger maar die tel ik niet meer mee. Al mijn PR's die ik in mijn log vermeld zijn van na mijn rugblessure (hernia) van bijna een jaar geleden. Op zich zou ik nu ook wel weer meer moeten kunnen op de DL maar ik ben nog steeds erg voorzichtig (misschien wel TE) met mijn onderrug.

LB-dag ? wat is dat ??? :p

Lekkere training kerel! Die deadlift en squat moet natuurlijk wel flink omhoog t.o.v. een 210 kg benchpress!

• #1.190
Lekkere training kerel! Die deadlift en squat moet natuurlijk wel flink omhoog t.o.v. een 210 kg benchpress!

Klopt, ik hoop ook dat ze de komende tijd omhoog gaan maar dat is een beetje afhankelijk of mijn rug het toelaat. Maar ik baal er zeker van dat ze te laag zijn en zeker in vergelijking met de rest. Maar zo zie je maar wat een invloed zo'n lullig tussenwervelschijfje kan hebben :mad:

Klopt, ik hoop ook dat ze de komende tijd omhoog gaan maar dat is een beetje afhankelijk of mijn rug het toelaat. Maar ik baal er zeker van dat ze te laag zijn en zeker in vergelijking met de rest. Maar zo zie je maar wat een invloed zo'n lullig tussenwervelschijfje kan hebben :mad:

JA, erg Lullig, AL je zenuwbanen lopen er door heen :D

Kan me voorstellen dat je erg baalt. Loop je ook bij een chiropractor trouwens? En denk eraan, ook je buikspieren trainen voor een sterke 'core'! ;)

minder wel van die hernia maar toch goed bezig he!!

Ik ga iedere drie maanden naar een chirokraker !

Nooit last van instabiliteit door het kraken stah?

nope, en terwijl ik nooit met riem SQ of DL !

misschien kun je dat wel doen dan emt riem om!

• #1.200
Kan me voorstellen dat je erg baalt. Loop je ook bij een chiropractor trouwens? En denk eraan, ook je buikspieren trainen voor een sterke 'core'! ;)

Niet meer. Hij heeft me vorig jaar in twee maanden met intensieve behandeling van mijn probleem afgeholpen alleen nu is het wachten tot de beschadiging van de tussenwervelschijf hersteld is en daar staat 2 tot 4 jaar met de kans op terugval in die periode. Op zich gaat het nog steeds goed op wat stijfheid in mijn onderrug in de ochtend na dus ik verwacht geen terugval. Alleen je houdt een bepaalde "angst" tussen je oren en daar moet ik even overheen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven