AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
weg met die angste..No Pain No Gain No Fear.. drink dan maar bier:P

Zeg kerel, gewoon effe uit nieuwsgierigheid. Heb jij geen baan atm? Of zit je in de Ziektewet vanwege die hernia? Vanwege het feit dat je vaak online bent overdag..:D

Je hoeft trouwens niet te antwoorden, het gaat me in feite geen donder aan!;)

Ziek in z'n hoofd ;)

Wat wil je met zo'n nek :)

:D

Beetje klaar voor morgen Ouwe ?

Ik heb vandaag al 3 x warm gegeten dus VOL opgeladen ! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.208
Zeg kerel, gewoon effe uit nieuwsgierigheid. Heb jij geen baan atm? Of zit je in de Ziektewet vanwege die hernia? Vanwege het feit dat je vaak online bent overdag..:D

Je hoeft trouwens niet te antwoorden, het gaat me in feite geen donder aan!;)

Nee, ik zit niet in de ziektewet want die hernia is eigenlijk over vandaar dat ik gewoon kan trainen en wedstrijden draaien. Ik moet alleen wel goed opletten wat ik doe.

Ik heb idd geen baan omdat ik per eind december onslag heb genomen omdat ik mijn baan helemaal zat was vanwege de rare ueren die moest werken en altijd bereikbaar moest zijn (24/7). Of het verstandig is geweest? Ik weet het niet maar het is wel ERG lekker, even een tijdje niks doen en veel trainen :D
Ik ben in de luxe positie dat ik het me kan veroorloven maar ik moet wel binnenkort weer aan de slag. :( Dus als er mensen zijn die een leuke baan weten......

• #1.209
Beetje klaar voor morgen Ouwe ?

Ik heb vandaag al 3 x warm gegeten dus VOL opgeladen ! :)

Ja, ik ben wel klaar voor morgen alleen was ik vandaag toch best wel gaar van het trainen van deze week maar dat is morgen wel over.

Ik heb ook wel aardig wat eten weg zitten stouwen maar toch net iets minder dan normaal want ik moet hongerig zijn voor de wedstrijd :D

Nee, ik zit niet in de ziektewet want die hernia is eigenlijk over vandaar dat ik gewoon kan trainen en wedstrijden draaien. Ik moet alleen wel goed opletten wat ik doe.

Ik heb idd geen baan omdat ik per eind december onslag heb genomen omdat ik mijn baan helemaal zat was vanwege de rare ueren die moest werken en altijd bereikbaar moest zijn (24/7). Of het verstandig is geweest? Ik weet het niet maar het is wel ERG lekker, even een tijdje niks doen en veel trainen :D
Ik ben in de luxe positie dat ik het me kan veroorloven maar ik moet wel binnenkort weer aan de slag. :( Dus als er mensen zijn die een leuke baan weten......

Aah oké, duidelijk! Wel relaxed dat je het kan veroorloven op dit moment. In ieder geval heel veel succes met het vinden van een nieuwe job! :thumbs:

hopelijk voor je is je rug volledig genezen en kan je nog harder dan voorheen werpen etc :)
enneuh veel succes met het vinden van een nieuwe baan hé !

succes morgen!!:D

• #1.213
Tnx iedereen, dat met die baan komt wel goed maar eerst maar eens een begin maken met het wedstrijdseizoen morgen.
Na de wedstrijd ga ik nog met Stah (en de vrouwen) een hapje eten dus ik weet nog niet wanneer we de uitslag hier neer kunnen zetten maar jullie horen het vanzelf.

we horen t zeker maten!!

nou succes in ieder geval en et zal mij benieuwen who is gonna beat who :D in ieder geval zijn jullie goede maten van elkaar dus ruzie wordt et niet ;)

• #1.216
Nou, de strijd is gestreden vandaag en ik ben niet echt blij met de uitslag.
Ik ben zelf 3e van de 5 mannen die meededen en Stah is 2e geworden dus hij heeft me toch weer verslagen en ik kan hier natuurlijk geen genoegen mee nemen. De exacte afstanden weet ik nog niet want die worden ons in een mail toegestuurd maar we hebben wel allebei alle afstanden van vorig jaar verbeterd. Dat betekend dat we in ieder geval genoeg PR's behaald hebben en op dat gebied was het zeker een geslaagde dag te noemen.

Op het onderdeel "weight for height" zijn we op een gedeelde 1e plaats geeindigd met een hoogte van 4,20 meter met een gewicht van 20kg.
Bij de andere onderdelen voelde ik me niet echt opgeladen en moest ik (helaas :( ) in Stah mijn meerdere erkennen. Bij deze nogmaals gefeliciteerd Stah.

REVENGE WILL BE MINE!!!!!!

Toch mooie prestatie van jullie beide, je gaat nu vast nog harder trainen :P

• #1.218
Zeker, want dit kan natuurlijk niet zo door blijven gaan :D

goed bezig hoor kerel!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven