wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

weg met die angste..No Pain No Gain No Fear.. drink dan maar bier![]()

Zeg kerel, gewoon effe uit nieuwsgierigheid. Heb jij geen baan atm? Of zit je in de Ziektewet vanwege die hernia? Vanwege het feit dat je vaak online bent overdag..![]()
Je hoeft trouwens niet te antwoorden, het gaat me in feite geen donder aan!![]()
Dus als er mensen zijn die een leuke baan weten......Beetje klaar voor morgen Ouwe ?
Ik heb vandaag al 3 x warm gegeten dus VOL opgeladen !![]()

Nee, ik zit niet in de ziektewet want die hernia is eigenlijk over vandaar dat ik gewoon kan trainen en wedstrijden draaien. Ik moet alleen wel goed opletten wat ik doe.
Ik heb idd geen baan omdat ik per eind december onslag heb genomen omdat ik mijn baan helemaal zat was vanwege de rare ueren die moest werken en altijd bereikbaar moest zijn (24/7). Of het verstandig is geweest? Ik weet het niet maar het is wel ERG lekker, even een tijdje niks doen en veel trainen![]()
Ik ben in de luxe positie dat ik het me kan veroorloven maar ik moet wel binnenkort weer aan de slag.Dus als er mensen zijn die een leuke baan weten......
) in Stah mijn meerdere erkennen. Bij deze nogmaals gefeliciteerd Stah.
)