MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooi resultaat nog ondanks de familiaire problemen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Tnx, ik ben ook niet helemaal ontevreden.

Ik was idd Jacco (scheermes kaal) maar Stah zal wel niet zo blij zijn want de enige met een rood shirt is degene die altijd standaar als laatste eindigt, hahaha!

Ik heb de foto's in de andere thread nu gezien ja, sorry Stah :D
Gisteren trouwens nog bijna een zonnesteek opgelopen daar, heel de dag vol in de zon was toch iets te veel van het goede :(

Toch best een mooi resultaat, pr's had je vorige week ook al gezet, nu weer dus dat is toch goed hoor!

Spijtig voor je schoonmoeder, sterkte voor haar.

• #1.345
Bedankt, en zoals al eerder gezegd ben ik ook echt wel tevreden met hoe het ging totdat we het vervelende nieuws kregen.

Hey kerel,
sterkte ermee! Ik vroeg me al af waar je vrouw ineens heen was, want tot dan ging ze goed.

Zoals je ziet heb ik je een paar keer te pakken op de foto's :) Wat een beer van een vent ben je trouwens, zoals verwacht toen ik je stats zag :D

Over het algemeen is er voor jou echt ENORM veel te winnen op je techniek, imho... Ik heb zelf oorspronkelijk een athletiek-achtergrond en heb met mijn vader veel naar de technieken van deelnemers staan kijken en we waren het erover eens dat jij een van de mensen was die er met iets meer techniek veel meer uit kan halen. Vooral WFD en PTS, de hamer heb ik jammer genoeg gemist...

WFD: vlakker aandraaien, meer heup-inzet, uitkomen bij de afworp.
PTS: steen in de nek leggen en je arm iets meer naar achteren (je ontneemt jezelf zo een stuk waarop je krachtoverdracht kan maken op de steen), ook meer heup-inzet en uitkomen.

Ik ben uiteraard geen HG-kenner of wat dan ook, maar dat waren punten die me gewoon opvielen vanuit mijn sport-achtergrond...

Maar was tof om jullie aan het werk te zien!

De basis in inderdaad atletiek, hoewel HG ouder is, is de techniek natuurlijk gelijk! De opmerkingen zijn dan ook zinvol !

Was jij die rakker met de opvallende zonnebril ?

Nafzger was wel populair bij de fotografen, door zijn karakterstieke tandloze harses. You gotta luv this guy :D. Ik ga een fanclub oprichten !

• #1.350
Nee das lekker dan als ze overal foto's van hem plaatsen als "typische" highland gamer. Dan denkt dalijk iedereen dat we allemaal een tandeloze bulldogkop met kreukelzone hebben. :eek:

Vervelend wat er met je schoonmoeder is gebeurd, veel sterkte daarmee!!

Toch nette prestaties die je hebt neergezet!

• #1.352
Tnx, het was het vervelendst voor mijn vriendin eigenlijk. Voor haar was het haar eerste publiekswedstrijd en zij heeft twee onderdelen moeten missen terwijl ik er maar 1 heb verkloot door een gebrek aan concentratie.

Aan de andere kant vervalt je slechtste wedstrijd aan het eind van het seizoen dus het is ook allemaal geen ramp.

niets is verloren !

Sterkte! Toch mooie prestaties!

De basis in inderdaad atletiek, hoewel HG ouder is, is de techniek natuurlijk gelijk! De opmerkingen zijn dan ook zinvol !

Was jij die rakker met de opvallende zonnebril ?

Dat zou zomaar kunnen :D
Als er boven de zonnebril een achterstevoren gedraaid grijs petje van de Happy Tree Friends stond en eronder een klaine charnaal met een groenig t-shirt, dan was ik dat :o

• #1.356
Training vanavond:

Bench press:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 5 x 180
1 x 15 x 100 (voor de pomp)

Flyes:
1 x 5 x 32
1 x 5 x 36
1 x 5 x 40
1 x 5 x 44

Push press:
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100

Triceps push down:
1 x 5 x 50
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80

Rustig aan gedaan vanavond en gewoon een beetje voor de lol getraind om die vervelende situatie op de wedstrijd te vergeten. Dus Stah, niet gelijk gaan roepen "STICK TO BASIC" omdat ik niet-functionele flyes heb gedaan :D
Ik heb ook niet tot de max getraind omdat het een beetje ontspanning moest zijn.

mooie gewichten alsnog 5 x 180 bp :eek:

zeker nette training!! alleen is die BP niet erg hoog (positief denken ;) ) ten opzichte van de pushpress ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven