- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was idd Jacco (scheermes kaal) maar Stah zal wel niet zo blij zijn want de enige met een rood shirt is degene die altijd standaar als laatste eindigt, hahaha!

Ik was idd Jacco (scheermes kaal) maar Stah zal wel niet zo blij zijn want de enige met een rood shirt is degene die altijd standaar als laatste eindigt, hahaha!

Hey kerel,
sterkte ermee! Ik vroeg me al af waar je vrouw ineens heen was, want tot dan ging ze goed.
Zoals je ziet heb ik je een paar keer te pakken op de foto'sWat een beer van een vent ben je trouwens, zoals verwacht toen ik je stats zag
Over het algemeen is er voor jou echt ENORM veel te winnen op je techniek, imho... Ik heb zelf oorspronkelijk een athletiek-achtergrond en heb met mijn vader veel naar de technieken van deelnemers staan kijken en we waren het erover eens dat jij een van de mensen was die er met iets meer techniek veel meer uit kan halen. Vooral WFD en PTS, de hamer heb ik jammer genoeg gemist...
WFD: vlakker aandraaien, meer heup-inzet, uitkomen bij de afworp.
PTS: steen in de nek leggen en je arm iets meer naar achteren (je ontneemt jezelf zo een stuk waarop je krachtoverdracht kan maken op de steen), ook meer heup-inzet en uitkomen.
Ik ben uiteraard geen HG-kenner of wat dan ook, maar dat waren punten die me gewoon opvielen vanuit mijn sport-achtergrond...
Maar was tof om jullie aan het werk te zien!
HAHAHAHAHHAHAHA make my day ! dat is nu onze NAFZGER !!!![]()

De basis in inderdaad atletiek, hoewel HG ouder is, is de techniek natuurlijk gelijk! De opmerkingen zijn dan ook zinvol !
Was jij die rakker met de opvallende zonnebril ?

zeker nette training!! alleen is die BP niet erg hoog (positief denken) ten opzichte van de pushpress ?