MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tja, BP is 1 van mijn sterke punten dus die is wel wat uit verhouding. :D
Bij mij ook, maar op zich ligt de verhouding tussen BP en PP bij mij een stuk lager.
Die 100kg PP lukt me wel (1 á 2 keer), maar die 180kg! bench press nog bij lange na niet :cool:

Nevertheless, still een nette training ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
Bij mij is de verhouding BP 210 (1RM) tegenover PP 120 (1RM). Maar ik heb OHP veel te lang verwaarloost en ik ben er pas een paar maanden echt serieus mee bezig dus ik hoop dat ik de verhouding weer een beetje recht kan trekken. :D

Bij mij is de verhouding BP 210 (1RM) tegenover PP 120 (1RM). Maar ik heb OHP veel te lang verwaarloost en ik ben er pas een paar maanden echt serieus mee bezig dus ik hoop dat ik de verhouding weer een beetje recht kan trekken. :D

Oh, dat verklaart een hoop ;)
Ik had eigenlijk een PP van rond de 150 verwacht van jou, maar dat komt dan nog ;)

• #1.365
nette training nog van gisteren! Sterke bench idd!

• #1.367
Tnx!

• #1.369
JAJA, voor de pomp :eek:

Basic-Karma voor me maatje :)

Je wilde het wel zeggen he toen je mijn training las......ik weet het zeker :D

En ik zou je wel karma terug willen geven maar ik kan je niks geven want ik geef niet genoeg aan andere mensen (misschien toch maar eens meer uit gaan delen).

en toch al 3-power ???

• #1.371

Ik krijg meer dan dat ik weggeef :D
Ik wilde het karmasysteem eigenlijk helemaal niet eens gebruiken omdat het me niet boeit maar ik kreeg zoveel dat ik een aantal mensen wel teruggegeven heb maar dan krijg je ineens weer dat gezeik dat je hen niet meer kan geven totdat je genoeg aan andere mensen hebt gegeven.
Daar heb ik helemaal geen zin in om nutteloos karma rond te gaan strooien zodat ik weer aan mensen kan geven die het verdienen :D :D :D

Ik geef Karma voor PR's (PR-Karma) en voor interesse in HG (HG-Karma) :D
(en aan mensen met 60-Power, in de hoop wat terug te krijgen) ;)

ach, wat boeit het ook!

• #1.373
Precies! :D

• #1.374
Training vanavond:

Boxsquat: (nooit eerder gedaan)
1 x 10 x 60
1 x 8 x 80
1 x 6 x 100
1 x 6 x 120
1 x 6 x 140
1 x 3 x 160
1 x 2 x 170
1 x 1 x 180

Squat:
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150
1 x 3 x 160
1 x 1 x 170

Pull through:
2 x 8 x 50
2 x 8 x 60

Standing calf raises:
4 x 12 x 200

Box suat beviel goed ondanks dat het wel even wennen was. Normaal moet je daar hoger mee komen dan je normale squat maar dat durfde ik nog niet aan. Ik vond wel dat de belasting op mijn knieen hoger was dan met een gewone squat. Verder vrij rustig aan gedaan omdat ik me vandaag niet helemaal fit voelde.

toch goede training, je bencht meer dan je squat :p. Doe je die pullthroughs round back of arched, of beide?

mooi benenwerk ( op die squats dan :D )

nice training idd. Toch lekkere squats hoor!

• #1.378
toch goede training, je bencht meer dan je squat :p. Doe je die pullthroughs round back of arched, of beide?

Helaas wel, ik heb nog steeds een achterstand door mijn onderrug maar er komt langzaamaan wel verbetering in. Die pullthroughs doe ik op beide manieren maar vandaag was het arched maar ik vind het meestal niet de moeite om het erbij te zetten.

@Ruben en snoob: tnx, maar ik moet weer boven de 200 komen want anders heb ik geen rust!

I know heb hetzelfde, de onderrug werkt niet altijd mee helaas.Ga je ook zwaar op die rounded back pulltroughs of pak je hier wel wat kilootjes minder?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven