XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kruiziging = Jezus.... [Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Ja maar hij bleef langer hangen dan dat ik die gewichten vast kan houden, hahaha! :D

Amen !

halleluya say grace!!

• #1.306
Oke , genoeg nou met die godsdienstwaanzin hier :D

deal

• #1.308
Training vanmiddag:

Hoewel ik nu zou moeten rusten voor de wedstrijd kon ik het niet laten om noge even wat aan mijn techniek te schaven voor de Weight for Distance (vergooien). Ik heb ook niet echt veel worpen gedaan en alleen puur op techniek gegooid. Er was mij namelijk iets opgevallen aan mijn techniek tijdens de oefenwedstrijd vorige week waar ik niet blij mee was en wat op zich maar een kleine wijziging was en wat ik dus nog even wilde proberen voor maandag. De resultaten waren nogal SCHOKKEND!!!!! :eek:

3 x ingooien (oude techniek), afstand 13,5-14,0 meter :mad:
5 x voorzichtig gooien (nieuwe techniek), afstand 14,5-15,0 meter ???
3 x gewoon gooien (nieuwe techniek) met als beste afstand 15,60 meter :eek:

Dat is een verschil van 1,90 meter met mijn PR van vorige week!!! Wat heb ik dan al die tijd lopen AANKLOTEN ??? Het belooft in ieder geval wel wat voor de wedstrijden voor komend seizoen want hier valt natuurlijk nog meer uit te halen :D

nice kerel! Gefeliciteerd met je nieuwe PR!!

haha mooi toch dat je nu verder gooit, veel geluk met je wedstrijd nogmaals :)

succes maandag!!

Lol!1! Da's net op tijd voor de wedstrijd dan :D

Succes kerel met je wedstrijd maandag! I would say: conquer the Higland fields Viking!:D

• #1.314
Tnx iedereen en we gaan er wat moois van maken morgen!

Ben je me nu aan het dollen, Ouwe ? :D

wat is je nieuwe techniek dan ?

Hij is overgestapt naar een betere whiskey, waarschijnlijk :D

• #1.317
Ben je me nu aan het dollen, Ouwe ? :D

wat is je nieuwe techniek dan ?

Nee, ik ben je niet aan het dollen Stah! Ik stond er gisteren ook echt van te kijken :eek:

Die nieuwe techniek houdt in dat ik hem nu met twee handen gooi....:D

Nee, het heeft te maken met hoe hoog ik mijn eerste draai inzet (lager dus) waardoor ik op het moment van werpen schijnbaar meer kracht kan overbrengen en de WFD een iets vlakkere baan houdt. Tot nu toe maakte hij bij mij teveel hoogte denk ik wat ten koste ging van de afstand.

Maar ik heb in ieder geval wel je aandacht weten te trekken, hahaha! :D

Nee, het heeft te maken met hoe hoog ik mijn eerste draai inzet (lager dus) waardoor ik op het moment van werpen schijnbaar meer kracht kan overbrengen en de WFD een iets vlakkere baan houdt. Tot nu toe maakte hij bij mij teveel hoogte denk ik wat ten koste ging van de afstand.

logisch: lager beginnen en met een eliptische boog hoog eindigen om dat ding de lucht in te sjezen ! :D Ben Benieuwd !

toch wel jack daniels?:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven