XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De bestelling (riem enzo) is ook onderweg heb ik gehoord. Over de kosten heb ik nog niks vernomen, dus dat komt nog wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
He, dat is mooi want ik begin steeds vaker te merken dat ik niet echt veel steun heb van mijn riem. Ik zag dat jij je probeert in te schrijven voor Landsmeer. Ga je voor C of voor B?

Daar ben ik eigenlijk nog niet helemaal uit :D , eigenlijk wel handig om dat te weten alvorens je je inschrijft. JP zei laatst dat ik gewoon B moest doen, het gaat toch vooral om het meedoen en de ervaring. Maar als ik kijk naar vorig jaar, dat was dat echt een best zware match daar. Maar goed wel kikke om met die gasten mee te doen.
C is net weer de andere kant.

Ik nijg meer naar de B eigelijk.

Kom je ook? :D

• #1.404
Dan moet ik toch ook zeggen dat ik daar nog niet helemaal uit ben :D Op dezelfde dag heb ik eigenlijk een highland game maar dat is geen NK-wedstrijd dus ik twijfel nog wat ik wil doen.

Ik zou zeggen: let's battle!

Mijn zege heb je :D

Dan moet stah ook maar meedoen! (als der plek is natuurlijk)

• #1.410
Ik heb net een mailtje gestuurd voor info en of er nog plek is. Jij had ook nog niets gehoord toch?

Ik vind ook dat Stah mee moet doen!

Ik heb ook net gemaild, moet natuurlijk de titel verdedigen...haha.

Eej Jac, ook voor de B klasse dan?

Tuurlijk doen jullie B klasse...

Winnen is belangrijker dan meedoen he...of was het nou andersom??:D ..haha.

Hehe. Top man, krijg er al helemaal zin in.

Ik had me trouwens ook opgegeven voor die Sterkste man van West brabant,kreeg ik een mail terug dat die wedstrijd niet doorgaat.

dat was ff jammer.

Nou moet die rakker van Landsmeer nog ff terugmailen.

Winnen is belangrijker dan meedoen he...of was het nou andersom??:D ..haha.

Wij zitten net een beetje op de wip denk, als ik de resultaten van vorig jaar (van de wedstrijd) vergelijk met mijn 'trainingsresultaten' dan is C 'easy'. En als ik kijk naar de B klasse dan schiet ik veel te kort op enkele zaken.

B klasse is dan inderdaad aantrekkelijker.

• #1.418
Dan heb ik nu nog maar 1 optie...........en dat is jullie gigantisch verslaan, hahaha! (ik heb me natuurlijk al die tijd ingehouden met de training he ;) )

je kots ingehouden bedoel je ? :D

• #1.420
Ehm....ja dat ook ja :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven