- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je doet t goed dude! schat jules ook niet te licht in he![]()

Ik schat niemand licht in want er lopen genoeg goede jongens rond met een betere conditie en een sterkere grip dan mij. Maar ik heb er in ieder geval zin in!

Stah en ik zijn waarschijnlijk de langzaamste deelnemers die er bij zijn (en de oudste....en de zwaarste). Maar we gaan wel ons best doen om het spannend te maken.![]()

Stah en ik zijn waarschijnlijk de langzaamste deelnemers die er bij zijn (en de oudste....en de zwaarste). Maar we gaan wel ons best doen om het spannend te maken.![]()

Ik denk dat Viking een van de kanshebbers is, gezien z'n krachtstats.
Ik hoop dat ik qua pure kracht nog een beetje mee kan komen, heb alleen geen idee of ik overweg kan met een biervat oid.
Weet iemand toevallig hoe ik eraan kan komen om wat te oefenen? Heb Grolsch al gemaild, maar niks terug

Ik hoop dat ik qua pure kracht nog een beetje mee kan komen, heb alleen geen idee of ik overweg kan met een biervat oid.
Weet iemand toevallig hoe ik eraan kan komen om wat te oefenen? Heb Grolsch al gemaild, maar niks terug
maar ik weet het zelf eigenlijk niet want er zijn tuurlijk ook nog deelnemers die niet op DBB zitten en waar je dus ook niets van weet. Was een nice training Jac! Wel weer ff terug beginnen met rekken!
Ik ga weer braaf rekken vanaf vandaag. Was ik maar niet zo gemakzuchtig (en extreem lui) hahaha!