XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Ik schat niemand licht in want er lopen genoeg goede jongens rond met een betere conditie en een sterkere grip dan mij. Maar ik heb er in ieder geval zin in!

mwoah je hebt mijn filmpjes gezien met de laadrace:P.. langzaam is t niet:P:P.. maar toch t word een knallende match tussen ons allen toch?!!

Ik vind het ook gewoon leuk om mee te doen en heb respect voor iedereen die meedoet, jong of oud;) !

dat is precies hoe het moet.. het is geen rivaliteit je bent dr om te leren!! het is uberhaubt een beginnerswedstrijd toch?.. ennuh jong of oud geeft niks!!
kijk in de top bv naar Odd haugen 58 jaar ofzo?..nog in de top:P

• #1.487
Stah en ik zijn waarschijnlijk de langzaamste deelnemers die er bij zijn (en de oudste....en de zwaarste). Maar we gaan wel ons best doen om het spannend te maken. :D

Ik denk dat Viking een van de kanshebbers is, gezien z'n krachtstats.
Ik hoop dat ik qua pure kracht nog een beetje mee kan komen, heb alleen geen idee of ik overweg kan met een biervat oid.
Weet iemand toevallig hoe ik eraan kan komen om wat te oefenen? Heb Grolsch al gemaild, maar niks terug

Ik hoop dat ik qua pure kracht nog een beetje mee kan komen, heb alleen geen idee of ik overweg kan met een biervat oid.
Weet iemand toevallig hoe ik eraan kan komen om wat te oefenen? Heb Grolsch al gemaild, maar niks terug

Zelf een vat kopen en eerst leegdrinken. Vervolgens vullen met water of cement. ;)

ga naar een cafe en vraag daar?

Was een nice training Jac! Wel weer ff terug beginnen met rekken!

• #1.494

Bedankt voor het vertrouwen ;) maar ik weet het zelf eigenlijk niet want er zijn tuurlijk ook nog deelnemers die niet op DBB zitten en waar je dus ook niets van weet.
En zoals eerder gezegd maak ik me qua kracht geen zorgen maar op het conditionele vlak wel want die is bij mij behoorlijk slecht.
Wat betreft dat biervat zou ik toch eens bij een kroeg vragen ofzo want het valt best tegen als je het nog nooit gedaan hebt.

• #1.495
Was een nice training Jac! Wel weer ff terug beginnen met rekken!

Was idd een lekkere training, beest! Wat heb jij een sterke onderrug man :eek: Ik ga weer braaf rekken vanaf vandaag. Was ik maar niet zo gemakzuchtig (en extreem lui) hahaha!

• #1.496
Vandaag alleen een kleine stretchingsessie gedaan en verder helemaal niets.
Ik pak twee rustdagen ter voorbereiding op de wedstrijd van zaterdag.
Het is wel moeilijk om helemaal niets te doen want ik heb nu al heimwee naar de gym. :D

welke wedstrijd heb je dan zaterdag??

verder gaat het top met jou
dat word nog een hele strijd daar in sneek

• #1.498
Zaterdag is een Highland Game bij Wout op de boerderij en het is een onderlinge wedstrijd voor B-klassers en 1e-jaars (dames en heren). Hij telt bij de heren niet mee voor het klassement maar gegooide PR's tellen wel voor de rest van het seizoen en er zijn geldprijzen. Bij de dames telt de wedstrijd wel mee voor het klassement omdat hun dit seizoen minder wedstrijden hebben.

Ik mag verder zeker niet klagen met hoe het gaat en ik krijg steeds meer zin in Sneek. Mooi dat jij ook weer mee kan doen :thumbs:

Kan dat geld wel gebruiken........ :D

M'n auto is zo goed als einde verhaal :(
APK gaat me € 1.400 kosten (remleidingen/banden/uitlaat/distrubutieriem/lekkende thermostaat)
Maar het ergste is dat mij koelvloeistof lekt, maar er geen lekkage zichtbaar is. Dit betekend, zeer waarsxchijnlijk, dat ook mijin koppakking lek is, en hij koelvloeistof gaat verbranden. Vindt een motor niet leuk. Ook nog eens een reparatie van zo'n € 800...

Is dit nu die investering waard, of wordt het tijd voor een nieuwe. (helaas koop je ook niet voor € 2.000..... twijfel twijfel.....

Iemand goede raad ?

• #1.500
Damn :eek: dat is veel! Hoe oud is je auto en hoeveel staat er op de teller?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven