MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
iets van 8-9 jaar met 226.000 km

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Ik zou een nieuwe kopen gezien de leeftijd en de kilometers, maar dat is mijn mening. Je kan al die reparaties uit laten voeren maar je weet niet wat er daarna weer kapot gaat.
Ik had het ook bij mijn vorige auto (zelfde leeftijd, 275.000 op de teller) en die heb ik maar in laten slapen toen de koelvloeistof ging lekken.
Het is wel k*t want een andere auto gaat je al gauw het dubbele of meer kosten maar dan weet je wel dat je weer een paar jaar vooruit kan zonder ellende.

precies.....

Je moet me dus wel laten winnen morgen ivm prijzengeld :D

• #1.504
Dat zou ik best willen doen maar........

Mijn kinderen moeten later natuurlijk wel kunnen studeren :D

Ga je morgen wel in Friesland aankomen als je auto er zo aan toe is?

Je weet hoe ik 3 weken terug presteerde, toen ik 'op 3-wielen' in Fryslân aankwam !. Ga ik nu weer doen. Ik neem voelde water mee om eventueel bij te vullen en we wachten wel af hoe de motor het houdt met al dat koelvloeistof....

Ben al druk aan het auto-tracken.nl :)

Succes dan zaterdag!

Je weet hoe ik 3 weken terug presteerde, toen ik 'op 3-wielen' in Fryslân aankwam !. Ga ik nu weer doen. Ik neem voelde water mee om eventueel bij te vullen en we wachten wel af hoe de motor het houdt met al dat koelvloeistof....

Ben al druk aan het auto-tracken.nl :)

Die kosten zijn wel behoorlijk overdreven hoor. Als je een bevriende monteur kent, kun je er al heel veel geld op besparen.

Simpel voorbeeld: Koppakking, kost ongeveer 800 euro om te laten vervangen in een garage. Ik heb het zelf een keer gedaan, nieuwe koppakking gekocht (50 gulden) en de kop laten afvlakken zodat ie goed afsluit (25 gulden), voor de rest heb je alleen een momentsleutel nodig om de bouten weer aan te draaien en that's it!

Zelfde geldt voor de koelvloeistof. Een radiator op de sloop kost zo'n 75 gulden (toen nog iig, zal nu wel 75 euro zijn), en die kun je zelf ook vrij makkelijk vervangen.

Distributieriem is iets lastiger om er bij te kunnen, maar is zeker niet onmogelijk. Remleidingen zou ik wel laten doen omdat ik daar geen ervaring mee heb, maar eerlijk gezegd kan dat ook nooit echt moeilijk zijn volgens mij ;)

Banden bij de euromaster of kwik-fit, en het deel van de uitlaat bij een onderdelenzaak bestellen (replica) en zelf er even onder schroeven. Dat is helemaal niet moeilijk :)

Denk dat je totaal voor zo'n 500 euro (of nog minder) helemaal klaar moet kunnen zijn als je iemand weet die je er mee kan helpen.

• #1.509
Ik zou in ieder geval een harnas en een touw meenemen, dan kan je evt. je auto naar Friesland trekken. Zie het maar als opwarming of training voor Sneek, hahahaha! :p

wat voor een auto heb je?

Mja, lastig. Je hebt voor dat geld wel weer een auto terug. Maar niet een bijzondere bak ofzo.
Hebben nu zelf voor de vakantie een astra station 2L uit '93 voor 1200 euro gekocht... ding blijkt na 4000km niets te mankeren.

• #1.512
Zometeen op weg naar Friesland voor de onderlinge wedstrijd van de B-klasse en 1e-jaars. Het is lekker boutweer dus het weiland is waarschijnlijk al verandert in een grote modderpoel. Dat word lachen vandaag :D

succes kerel!

Hierbij nomineer ik Viking als Highlander van de week !

Goed gedaan, Jochie :)

gewonnen? :D
zowiezo proficiat !

Nee, maar wel voor mij geeindigd...:(
zie Stam-X log

je hebt t goed gedaan!! slecht weer zeker?

• #1.519
Onderlinge wedstrijd B-klasse:

Ik ga geen uitgebreid wedstrijdverslag schrijven want dat heeft mijn maatje Stah al gedaan (zie Stam-X log) maar het was op zich wel een goede dag voor mij.

De hamer viel zoals altijd weer tegen (mijn slechtste onderdeel) maar ik heb mijn PR met 3 hele centimeters weten te verbeteren naar 17,95m. Dat is nog steeds veel te weinig natuurlijk.

De lichte steen wist ik naar 11,27m te brengen en dat was helaas geen PR maar wel genoeg om voor Stah (sorry maatje) te eindigen.

Op de zware WFD weet ik niet wat mijn exacte afstand was maar in ieder geval wel veeeeel te weinig (onhandelbaar kloteding). Helaas had ik ook nog eens twee foutworpen die buiten de sector belandde.

Met de caber ging het op zich wel lekker. De eerste twee worpen waren 75 graden. De derde worp ging net niet over de kop en bleef steken op 88 graden waarmee ik drie plaatsen omhoog ging op dit onderdeel.

Met de WFH (hooggooien) ging het zeer lekker en heb ik tenminste laten zien dat de mislukking in Tilburg te wijten was aan een concentratiegebrek. Hier gooide ik een hoogte van 3,90m en ben ik geeindigd op een gedeelde 1e plaats op dit onderdeel.

Uiteindelijk ben ik vandaag op de 3e plaats geeindigd maar dit is te lezen in het wedstrijdverslag van Stah (Stam-X log).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven