AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ging goed vandaag man!!!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Ging zeker niet slecht alleen jammer van die 130 PP.

okeej maar je kunt ook nie alles hebben:P:P

• #1.884
Dat is waar maar ik zou graag die BW PP willen hebben om het af te maken. :D

Ik zou idd ook wel een pp willen hebben met jouw BW.

kwestie van tijd.

njah tijd zal leren:D

• #1.887
Tuurlijk! Ik zit er ook nog maar 10kg vanaf maar mijn BW blijft ook stijgen he, dus het is een soort inhaalrace! :p

dus afvallen en aankomen?:P:P

goed bezig man, gebruik je trouwens straps bij die shrugs?

• #1.891
goed bezig man, gebruik je trouwens straps bij die shrugs?

Tnx, ik gebruik idd straps bij die shrugs. Net als bij mijn deadlift en BOR.
Je hebt natuurlijk weer mensen die dat BS vinden omdat je dan je grip niet trained maar ik concentreer me liever op de eigenlijke oefening dan op mijn grip. Daar doe ik aparte trainingen voor.

Shrugs met straps zijn veel beter imo, je trekt veel minder met je onderarmen op die manier en je failt tenminste niet op grip terwijl je traps nog meer aankunnen. Vroeg het me ook af omdat 220 voorhands vasthouden met shrugs een aardige prestatie is imo.

• #1.893
Zonder straps kan ik 220 niet langer dan een seconde of 5 vasthouden dus dat zou niet lang genoeg zijn voor mijn shrugs.

• #1.894
Vandaag een highland games-training gedaan bij Stah thuis met Dave7777 en Ijser van het forum. De laatste twee wilden wel eens kijken hoe het zou zijn om HG-onderdelen te doen en ik moet zeggen dat het helemaal niet verkeerd ging voor een 1e keer.

De onderdelen die we gedaan hebben zijn:

- Steenstoten (8kg) uit stand
- Kogelstoten (10kg) met bijstappen/aanglijden
- Lichte hamer (7kg)
- Zware hamer (10kg)
- lichte WFD (12,5kg)
- Zware WFD (25kg)
- Caber toss (5 meter)
- Caber toss (3,5 meter)
- Hooggooien (20kg)

Stahmixson zal in zijn log een wat uitgebreider verslag maken van de training met afstanden daarin vermeld (Stam-X log).
Hopelijk hebben we er weer 2 nieuwe highland gamers bij!

• #1.895
Vandaag de dag maar weer eens begonnen met wat stretching voor een minuut of 15 omdat ik toch wat last had van mijn onderrug. Vannacht verkeerd gelegen in mijn slaap. Misschien word het eens tijd voor een betere matras die berekend is op mijn gewicht :D

Vandaag de dag maar weer eens begonnen met wat stretching voor een minuut of 15 omdat ik toch wat last had van mijn onderrug. Vannacht verkeerd gelegen in mijn slaap. Misschien word het eens tijd voor een betere matras die berekend is op mijn gewicht :D

héhé same ... alsk strax ga trainen eerst heel goed opwarmen :p

• #1.897
Ik ben even aan het testen of het nu allemaal wil lukken met het uploaden van filmpjes en om ze in mijn log te krijgen.
Dus vandaar deze highland games blooper! :D

YouTube - Foutje

Edit: Dat is dus gelukt dus ik zal nu regelmatig filmpjes posten van BP, DL etc. en natuurlijk van highland games-onderdelen. Ik had er zelf nog niet aan gedacht om filmpjes te maken met mijn fotocamera en daar werd ik dus even door Stah op gewezen dat dat ook kon. (Ik ben niet zo'n technisch wonder, hahaha)

Ik ben even aan het testen of het nu allemaal wil lukken met het uploaden van filmpjes en om ze in mijn log te krijgen.
Dus vandaar deze highland games blooper! :D

YouTube - Foutje

Edit: Dat is dus gelukt dus ik zal nu regelmatig filmpjes posten van BP, DL etc. en natuurlijk van highland games-onderdelen. Ik had er zelf nog niet aan gedacht om filmpjes te maken met mijn fotocamera en daar werd ik dus even door Stah op gewezen dat dat ook kon. (Ik ben niet zo'n technisch wonder, hahaha)

haha ****... je zal maar zo'n kogel op je af zien vliegen :D

Heb net ff bijgelezen en damned dat zijn een paar nice gewichten man! Super bench!!! Echt heel bruut! Ik kijk uit naar 8 juli... Ben benieuwd!

• #1.900
Heb net ff bijgelezen en damned dat zijn een paar nice gewichten man! Super bench!!! Echt heel bruut! Ik kijk uit naar 8 juli... Ben benieuwd!

Tnx Jules, op zich zit er de laatste tijd weer een lekkere vooruitgang in en dat hoop ik ok zo te houden. Helaas zegt kracht niet alles bij de highland games en is je techniek eigenlijk bepalend.

Maar ik kijk zeker ook uit naar 8 juli want ik ben wel benieuwd naar die gym van jou na alles wat ik gehoord (eigenlijk gelezen) heb.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven