MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Mijn hammer-spikes liggen standaard IN de auto... (auto staat inmiddels weer bij de dealer, eigelijk zonder enige discussie......)

Bij mij ook hoor maar ik ben gewoon lui :D

Wordt je auto gerepareerd of is hij definitief terug bij de dealer en jij je centen terug?

het eerste....

• #1.946
hoho das niet eens ver van hier, volgende maand heb ik men vast rijbewijs dan gaak es rondrijden :D

Mocht je serieus interesse hebben dan moet je het even laten weten want dan zorg ik er wel voor dat je met Tommy in contact komt.

z'n e-mail staat reeds op de vorige pagina....

• #1.948
Das waar ja...maar als hij over 3 maanden pas contact op wil nemen dan gaat hij hem hier niet meer terug zoeken denk ik. :p

Die bench, indrukwekkend!!!!
Maar die bench-spieren zitten je wel in de weg bij het hamerslingeren :D.

Op welk onderdeel van de HG is die bench een voordeel?

Geen :D

• #1.951
Training vanavond:

Squat:
1 x 5 x 80
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150
1 x 5 x 160
1 x 3 x 170
1 x 3 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200
1 x 1 x 210
1 x 1 x 220 PR!
1 x 1 x 230 PR! Helaas net niet parallel.

Boxsquat:
1 x 5 x 80
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160 PR!
YouTube - 3x160kg Boxsquat
Hierna gestopt omdat mijn bovenbenen gaar waren!

Standing calf raises:
1 x 12 x 150
1 x 12 x 200
1 x 12 x 250
1 x 8 x 300
1 x 8 x 350 PR!
YouTube - 8x350kg Calf raises

Heftige benentraining waar ik redelijk verrot van ben.

lekker stabiel powerrackje :D

Nice boxsquats, technisch OK !
waarom geen filmpje van je 230 regular ?

• #1.953
Bij mijn gewone squat ga ik pas filmpjes vanaf de 250 maken. Nu vind ik het nog niet de moeite waard!

Het powerrack is idd niet erg stabiel, haha, er missen wat bouten...

HAHA gelijk heb je :D
deadlifts vanaf 300 ? adel verplicht !

training van gisteren: Super brute bench kerel, ook leuk die filmpjes. Ik zie wel dat je meer BB-achtig benched, dan PL-achtig. Als je de powerlift techniek zou leren (meer close grip, elbows in, voeten veel meer naar achteren) dan zou je zo boven de 250 drukken!! ;)

training vandaag: Nette squats ook, nu naar de 250 voor jou! Leuk filmpje ook, had je er geen van die squats?

• #1.956
training van gisteren: Super brute bench kerel, ook leuk die filmpjes. Ik zie wel dat je meer BB-achtig benched, dan PL-achtig. Als je de powerlift techniek zou leren (meer close grip, elbows in, voeten veel meer naar achteren) dan zou je zo boven de 250 drukken!! ;)

training vandaag: Nette squats ook, nu naar de 250 voor jou! Leuk filmpje ook, had je er geen van die squats?

Tnx, toch stiekem een BB-er he! Ik ben niet zo thuis in de PL-techniek en ik heb ook niemand daar die er wat vanaf weet maar die 250 gaat er toch wel komen hoor.

Nee, squats heb ik niet gefilmd omdat ik dat pas vanaf de 250 wil doen want nu vind ik het nog niet goed genoeg.

• #1.957
Ik heb net het filmpje van de calf raises nog toegevoegd aan de training van vandaag.

Vette squats ook, boxsquats gingen je nog wel makkelijk af, vanwaar dat gaye kussentje om de stang;)?

****ing hoge bench! Vette log ook met die filmpjes. :)

• #1.960
Tnx, boxsquats gingen nog wel redelijk makkelijk maar mijn bovenbenen waren echt gaar dus toch maar gestopt.

Hmm...dat gaye kussentje gebruik ik omdat ik misschien toch niet zo hardcore ben als ik zou willen zijn, hahahaha! ik krijg altijd bloeduitstortingen van de bar en dat werd ik een beetje zat vandaar. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven