MuscleMeat

Sticky Hip–Hop

Even dit topic weer leven inschoppen... Ik weet weinig van dit genre maar kwam hier telkens m'n downloads van albums halen omdat ik niet van de commerciële zooi houd. Dussssss boys...

jo PM maar voor downloadlinks

die dope d.o.d. is echt gruwelijk hard... moest ik even op terug komen. vsop valt zwaar tegen... k*tbeats als je het mij vraagt... die andere 2 albums ga ik het niet eens over hebben

Salah Edin kan ik niet uitstaan persoonlijk

Oud :D Maar wel grappige beat idd

Over oud gesproken heb laatst zelf dit album herontdekt van Ras Kass, shit is erg underrated goed album en sicke MC. Luister eigenlijk alleen maar shit van 1993 tot 2004 Maargoed ik volg eigenlijk ook nauwelijks de nieuwe zooi die uitgebracht wordt.. Slaughterhouse vind ik wel goed

Zegt mij niks. Zal eens een paar tracks van Rass Kass gaan luisteren. Hoezo luister je eigenlijk alleen maar muziek van 1993 tot 2004? De lui waarnaar je luistert komen toch wel met nieuwe albums ofniet?

Ja dan luister ik het een keertje maar val altijd terug op oude albums die ik toch veel fijner vind. Vind old school beats ook gewoon fijner dan die computer of dubstep achtige shit die nu uit komt

http://www.youtube.com/watch?v=pavirm8YClQ

Nieuwe JMT album:

[Link niet meer beschikbaar]

kempi, je hebt je eigen topic! Kijk even naar de topic naam. De gasten die jij post hebben hier niks te zoeken :o

IS de kwaliteit allemaal 320 kb/s?

tevens; BIG L :D

kempi, je hebt je eigen topic! Kijk even naar de topic naam. De gasten die jij post hebben hier niks te zoeken :o

Jij post hier alleen commerciele bands die werken voor een grote (Amerikaanse ) platenmaatschappij.

En dan ga jij mij vertellen dat dat echte hiphop is? Yeah right. Wees wijzer man, en laat je toch niet van alles op de mouw spelden door je volgevreten Amerikaanse vrienden.

Echte hiphop komt van de straat:

http://www.youtube.com/watch?v=hCGEb2kH9JU

Jij post hier alleen commerciele bands die werken voor een grote (Amerikaanse ) platenmaatschappij.

En dan ga jij mij vertellen dat dat echte hiphop is? Yeah right. Wees wijzer man, en laat je toch niet van alles op de mouw spelden door je volgevreten Amerikaanse vrienden.

Echte hiphop komt van de straat

Die wat ik hier post zijn allemaal commerciele artiesten :rolleyes: Je hebt helemaal gelijk :roflol:

Jij begint over commercieel en post dan een filmpje waarop gasten uit Lelystad ''rappen'' op een beat van 50 cent/G Unit ofzo iets :roflol:

Terug
Naar boven