Fitness Seller

Sticky Hip–Hop

doet jus allah vinnie weer na?

if so dan ga ik hem denk ik niet eens downloaden :o

Jus Allah > Vinnie Paz op dit album. Ze hebben gewoon dezelfde soort stijl, dus weet niet waarom iedereen die kritiek op Jus Allah heeft. De beats er niet echt op vooruit gegaan zonder Stoupe, dat is dan wel jammer. Maar nog steeds zeker waard om te checken!

http://www.youtube.com/watch?v=5LETxIgWqmk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=9CZ9Z5wVu94

BTW: nieuwe album van Reef The Lost Cauze:
[Link niet meer beschikbaar]

nou, meer dat hij zijn stem nadoet... check eerdere albums... daarop klonk hij heel anders en toen kwam hij terug en ging opeens de vinnie paz/ill bill stem opzetten :roflol:

anyhow, dit smaakt toch wel naar meer

The Real Hiphop en dan met Eminem aankomen :(

Had zo'n reactie enigszins verwacht maar vind 'm eigenlijk niet geheel terecht.

Eminem heeft nummers geschreven die daadwerkelijk ergens over gaan, emoties bevatten en nog wat waarde hebben qua lyrics. Dan mag 'ie wel een grote sellout zijn, zijn muziek kan ik wel echt waarderen. :)

GHZN: dope log man, zag m nog niet staan tot net :)
heb je ook oude materiaal van j dilla?
me hd is een tijdje terug gecrashed (600+ albums foetsie)

• Topic Starter Topic Starter
GHZN: dope log man, zag m nog niet staan tot net :)
heb je ook oude materiaal van j dilla?
me hd is een tijdje terug gecrashed (600+ albums foetsie)

Ik heb zo beetje alles van j-dilla wel, alleen ik ben te druk met andere zaken dus heb geen tijd om alles 1 voor 1 te uploaden.
maar je kan ook wel via torrents zijn discography downloaden

LMFAO bij dit topic.

Iedereen post shit van 10jaar geleden in de zin van "dit was echte hip hop, hip hop van nu is allemaal bagger etc."... white people are entertainin.

Hip hop is gewoon verder gaan ontwikkelen, je kan het commercieel noemen en zeggen het is geen echte hip hop maar dat is het wel. Gaat toch ook niet lopen zeiken over films,tv series en andere muziek van vandaag de dag omdat het zich verder heeft ontwikkeld. Tyler the creator heeft wel muziek voor jullie "real" hip hop fans.

LMFAO

Tech n9ne, nuff said.

Terug
Naar boven