Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo even wat gedownload , heel wat anders dan ik normaal luister maar moet zeggen dat sommige liedjes wel erg chill zijn
Heb nu wat gedownload van Camp Lo , KRS-One en Guru-Jazzmatazz , Het meeste heb ik van KRS-One nu en momenteel ben ik bezig met beluisteren van Guru. Moet zeggen dat die van Guru tot nu toe heel relaxt is , lekkere beats en heel rustig hehe
Misschien nog wat tips van albums/artiesten met wat dikke beats? Zoals gezegd ben ik niet zo bekend met deze rappers...
Zo even wat gedownload , heel wat anders dan ik normaal luister maar moet zeggen dat sommige liedjes wel erg chill zijn
Heb nu wat gedownload van Camp Lo , KRS-One en Guru-Jazzmatazz , Het meeste heb ik van KRS-One nu en momenteel ben ik bezig met beluisteren van Guru. Moet zeggen dat die van Guru tot nu toe heel relaxt is , lekkere beats en heel rustig hehe
Misschien nog wat tips van albums/artiesten met wat dikke beats? Zoals gezegd ben ik niet zo bekend met deze rappers...
Dj Premier is wel de man met de dikke beats, check het album: Works Of Mart Productions.

Sorry, veel vind ik niks.
Waar is Wu tang clan?
Redman is nice, method man ook en nas.
Waar is Biggie?
Geen hiphop, wat is hiphop dan ? leg maar uit aan mij waarom het er niet bij zou horen ?
Hoor ik nu niet tot het rauwe hiphop groepje van DBB, omg :'( Heb zo'n idee dat mensen hier beetje ghetto lopen te doen om ''oldskool'' over te komen. Geef mij maar een goed nummer van Lil wayne ipv van die zooi die hier wordt genoemd, zoals Cypress hill.
Je gaat mij niet vertellen dat er geen hedendaagse nieuwe hiphop nummers zijn die jullie niet chill vinden en maar als ''top40 gelul'' bestempelen.
Weet dat dit topic er niet voor is, maar dat ''oldskool'' gebeuren is gewoon kak
Dit is ook hiphop
http://www.youtube.com/watch?v=Dm5NQE8yiWE
maar goed het zal allemaal wel![]()
Tegenwoordig is de rap branche gewoon helemaal opgekauwd, Killah Priest weet het mooi te verwoorden:
Goedzo, Ronniej! Moet je nu ook niet met hoofdletters en cijfers gaan praten om je punt kracht bij te zetten? Of een liedje posten van Yes-R waar je stiekum toch naar luisterd?
geniaal. Nederlandse hip-hop is laf, behalve Opgezwolle, Typfoon en M4TtiezS
, O wacht dan vind je me weer opeens wel lief. Jij denkt mij echt te kennen hegeniaal. Nederlandse hip-hop is laf, behalve Opgezwolle, Typfoon en M4TtiezS
, O wacht dan vind je me weer opeens wel lief.
Wel grappig dat je een oordeel over me hebt terwijl ik amper iets over de artiesten die ik beluister heb gezegd. Best raar, want daar gaat juist de hele ''discussie'' over. Vind de discussie gewoon bullshit.
Hoezo zou ik je 'kennen'? Shit, wat is dat voor kansloze reactie. Kijk is naar 80% van je post, dan snap je waarom ik die conclusie trek. Ik vind je dan niet liev, maar het staat je beter als je je als een r*tard gedraagd.
Het is iig duidelijk dat je qua muzieksmaak hier niet thuishoort en al helemaal niet snapt wat hiphop eigenlijk is.
hahahahah heerlijk dit. Je zegt hoe ik me moet gedragen, dus je doet alsof je me kent. Volgens mij heb ik je zelfs nog gevraagd wat hip-hop nou is in jouw ogen, maar die vraag ontweek je.Ja manhahahahah heerlijk dit. Je zegt hoe ik me moet gedragen, dus je doet alsof je me kent. Volgens mij heb ik je zelfs nog gevraagd wat hip-hop nou is in jouw ogen, maar die vraag ontweek je.

die vraag had ik al voor hem en de anderen in dit topic beantwoord!
als je paar pagina's terug gaat kan je et lezen
maar hij doet zo moeilijk dus ik wil zijn definitie van hip-hop horen.